Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Khrone

Strony: [1] 2 3 4 5
1
Warsztat Summer of Code 2015 / Odp: Warsztat Summer of Code 2015
« dnia: Lipiec 16, 2015, 23:56:07 »
Witam, chciałbym zgłosić grę "Dirty Helicopter Hause Z". Wygenerowana z video game name generatora a na rozgrywkę pomysłu nie ma, ale zgłoszę aby się zmotywować :D
[offtop]Mi wygenerowało: "Curse of the Sex Crusader" :D. W sumie nawet zastanawiam się co by można zrobić o tym tytule... może coś wymyślę i napiszę :D[/offtop]

2
Projekty rozpoczęte / Odp: Tech of Galaxy + Pytania
« dnia: Luty 11, 2015, 17:24:04 »
Czemu nie napisać tego w jakimś frameworku JavaScriptowym typu Meteor ? Wydaje mi się że bardzo dobrze się sprawdzi :)

3
Wydarzenia / Poznań Game Jam 2015
« dnia: Styczeń 18, 2015, 21:47:36 »
Hej,

Jest temat dla trójmiejskiego game jam, ale nie ma dla poznańskiego :( Startuje ktoś z Warsztatu w Poznaniu?

W sumie chciałem się jeszcze zapytać co należy (oprócz oczywistego laptopa i zapasu kawy) wziąść na takie game jam? Nie ukrywam, że będzie to mój pierwszy udział w takim wydarzeniu i nie wiem jak to dokładnie wygląda. Jakieś wskazówki?

Pozdrawiam

4
Warsztat Summer of Code 2014 / Odp: Warsztat Summer of Code 2014
« dnia: Październik 22, 2014, 17:22:03 »
KeepFire - jaskiniowiec czyli prosta platformówka której nie powstydził by się nikt na combo 2h :) (+ za dźwięki :P)

Patyczki:
> java -jar Patyczki.jar
Exception in thread "main" java.lang.UnsupportedClassVersionError: sticks/Sticks : Unsupported major.minor version 52.0
at java.lang.ClassLoader.defineClass1(Native Method)
at java.lang.ClassLoader.defineClass(ClassLoader.java:800)
at java.security.SecureClassLoader.defineClass(SecureClassLoader.java:142)
at java.net.URLClassLoader.defineClass(URLClassLoader.java:449)
at java.net.URLClassLoader.access$100(URLClassLoader.java:71)
at java.net.URLClassLoader$1.run(URLClassLoader.java:361)
at java.net.URLClassLoader$1.run(URLClassLoader.java:355)
at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method)
at java.net.URLClassLoader.findClass(URLClassLoader.java:354)
at java.lang.ClassLoader.loadClass(ClassLoader.java:425)
at sun.misc.Launcher$AppClassLoader.loadClass(Launcher.java:308)
at java.lang.ClassLoader.loadClass(ClassLoader.java:358)
at sun.launcher.LauncherHelper.checkAndLoadMain(LauncherHelper.java:482)


2048 Hex - fajne, w sumie najbardziej mnie wciągneło ze wszystkich innych prostych remakeów

Flappy++ - fajne, są dźwięki, jest spójna grafika, jednak duży poziom trudności uniemożliwił mi cieszenie się grą dłużej niż kilka sekund

Build Expand and Invade Demo - "This app is incompatible with your device."

Dungeon of Hell Kingdom lite - Wow, trochę jak zelda, ale z psem. Fajnie się grało. I nie ma się wrażenia że to gra napisana na kolanie - grafika spójna, dźwięki + muzyka, są animacje, fajny pomysł z tą salą kinową... trochę sterowanie mogło by być do poprawy, wkurzały te karaluchy i niekoniecznie wiedziałem co zrobić na początku (to jakiś samouczek miał być?)

Gizarma - Wow, jedyna rozbudowana gra która mi się uruchomiła. Nie ma dźwięków i wszystko statyczne, rozgrywka wolna... no wszystko do poprawy :P Ale serio: Zupełnie odstaje od reszty ocenianych gier - bo i projekt ma kilka lat, i pracuje nad nim kilka osób i jest to generalnie zupełnie coś innego niż reszta.

Reszta jest albo na Windowsa tylko, albo nie chciała mi się uruchomić. Moja ocena więc zapewne różniła by się gdybym miał możłiwość odpalenia reszty gier.

5
Warsztat Summer of Code 2014 / Odp: Warsztat Summer of Code 2014
« dnia: Październik 22, 2014, 11:46:33 »
Niestety nie mam dostępu do komputera z systemem Windows... co dyskfalifikuje większość gier. Czy w takim wypadku mam przesłać ocenę i tak, czy lepiej po prostu dać się zdyskwalifikować, będzie to bardziej "fair"?

6
Warsztat Summer of Code 2014 / Odp: Warsztat Summer of Code 2014
« dnia: Październik 09, 2014, 19:22:15 »
Czy można wgrywać poprawki (tylko bugfixy) po zakończeniu WSOC, czy kod musi pozostać bez zmian?

7
Warsztat Summer of Code 2014 / Odp: Warsztat Summer of Code 2014
« dnia: Październik 08, 2014, 01:30:28 »
Coloniae
   • Dość dobry początek prac, głównie brakuje opisów budynków i działania
Wiem, nie zdążyłem GUI budowania skończyć :( Budynki mają takie same działanie jak tu (o ile są zaimplementowane w grze). :)

Generalnie ekonomia działa, polecam zbudować jakieś większe miasto, da się :)

8
Warsztat Summer of Code 2014 / Odp: Coloniae - klon Anno 1602
« dnia: Październik 02, 2014, 00:34:55 »
By pograć wystarczy wejść na stronę: http://khronedev.github.io/ (UWAGA: może zająć chwilę by gra się załadowała). Projekt jest open-source, kod można zobaczyć pod adresem https://github.com/khronedev/coloniae.

Wszelkie uwagi dot. kodu mile widziane :) Niestety nie zdążyłem poprawić paru rzeczy, wielu rzeczy nie zdążyłem skończyć... ale w coś pograć można :) Klikajcie, dotykajcie, testujcie jak działa, starałem się pomimo braku czasu by to jednak jakoś fajnie działało.

"Nie działa" -> sprawdź co wypisuje w konsoli przeglądarki ("prawy przycisk myszy -> inspect element -> console" w chrome). Taki feedback też bardzo potrzebny :) Nie testowałem na innych przeglądarkach niż Chrome.

9
Warsztat Summer of Code 2014 / Odp: Warsztat Summer of Code 2014
« dnia: Październik 01, 2014, 22:56:30 »
http://khronedev.github.io/

Wrzucam mega mega szybko, jeszcze będę pewnie edytował przed północą. Generalnie powinno działać, ale ręki sobie nie dam uciąć... :/

10
Warsztat Summer of Code 2014 / Odp: Coloniae - klon Anno 1602
« dnia: Wrzesień 03, 2014, 01:48:43 »
No więc nakradłem więcej grafik ( :P ) i wsadziłem je do projektu. Myślę że zaczyna to wyglądać :). Jestem zadowolony z obecnego wyglądu. Jednak widać że jest on monotomny - np. grafik wybrzeża jest w Anno kilka rodzajów, ja zaimportowałem tylko 1. Nie ma możliwości obracania budynków. No i dalej brak dedykowanego GUI budowy/wyburzania (obecnie to lista rozwijana widoczna po prawej stronie). Jest jeszcze parę rzeczy do zrobienia w samym systemie wysp (np. pojemność magazynów - aktualne są nieskończenie wielkie, w anno tak nie było; brakuje co najmniej 2ch budynków - kto zgadnie jakich? ;> itd.) i rozwój GUI (np. klikanie w budynek pokazuje informację o tym co budynek robi (jakiś popup?) czy bardziej naturalne i intuicyjne budowanie budynków).

11
Warsztat Summer of Code 2014 / Odp: Coloniae - klon Anno 1602
« dnia: Wrzesień 01, 2014, 12:56:50 »
To żart, prawda ?
Nierozumiem.

W chwili gdy projekt:
- jest niekomercyjny
- pisany tylko by się czegoś nauczyć
- nie udaje że grafiki są własne, otwarcie mówi "grafika nie jest moja, pełne prawa ma (miał) Sunflowers"

To czy ktoś ma jakiś problem że użyję te grafiki? Nagle tak wielka firma jak Ubisoft (kupił Sunflowers i prawa do gier) zacznie mnie ścigać bo użyłem grafik sprzed 16 lat, nikomu przy tym nie szkodząc? Zauważ że ja wiem że nie mam do nich prawa, nie przyznaję sobie, jeden mail od Ubisoftu i grafiki nie ma.

12
Warsztat Summer of Code 2014 / Odp: Coloniae - klon Anno 1602
« dnia: Sierpień 30, 2014, 10:54:54 »
Prawdziwy problem z oryginalną grafiką jest taki, że nie masz do niej praw. :)
Myślę że nikt z właścicieli praw nie będzie mnie o to ścigać po tylu latach, nie? Bo w chwili gdy wszyscy wiedzą że to po prostu klon Anno 1602 a nie autorska strategia z grafiką z Anno to wszystko jest ok.

Nie wspomniałeś jeszcze, czy chcesz to GUI rysować i obsługiwać całkowicie sam (co notabene może być zagadnieniem o porównywalnym rozmiarze co reszta gry), czy używać elementów DOM. W tym drugim przypadku proponuję np. spróbować jakoś klimatycznie ostylować Bootstrapa.
GUI (którego jeszcze za dużo nie ma :P) pisane w HTML i CSS, od strony JS dane updateuje framework AngularJS.
Więc generalnie GUI opieram na DOM. Z Bootstrapem dużo zabawy, ale ma tą zaletę że interfejs będzie spójny. Pomyślę, na razie celem jest żeby jakieś było, dopiero później by było ładne :)

13
Warsztat Summer of Code 2014 / Coloniae - klon Anno 1602
« dnia: Sierpień 30, 2014, 01:01:26 »
Hej,

Od jakiegoś czasu rozwijam klona uroczej gry mojego dzieciństwa - Anno 1602. Zakładam że uda mi się mniej więcej (niektórych algorytmów nie ma opisanych / nie pamiętam ich tak dobrze) odtworzyć całą mechanikę rozgrywki i ubrać w oryginalną grafikę. To naprawdę dużo roboty - Anno samych grafik ma ponad 25000 (!!!, tak, tysięcy :D).

Projekt na Warsztat.gd

Aktualnie cała ekonomia wyspy (produkcja rawu przez fermy/farmy/kopalnie, zamiana rawu na towary w warsztatach) oraz system mieszkańców (zadowolenie, przyrost naturalny (i śmierć głodowa), system levelowania grup społecznych (Pionerów, Kupców itd.)) już są dostępne. Zanim zacząłem wprowadzać oryginalne grafiki można było nawet budować budynki, co powodowało że w grę już można grać :D Brakuje statków, większego niż 1 mała wyspa świata, zakładania nowych kolonii, przeciwników, piratów, kupców NPC, tubylców, urodzajności wysp itd.

Od strony technicznej całość jest pisana w JavaScript (testuje przy tym jak się sprawdza RequireJS), wyświetlam w canvasie. GUI (którego jeszcze za dużo nie ma :P) pisane w HTML i CSS, od strony JS dane updateuje framework AngularJS. Grać będzie można więc przez przeglądarkę. Myślę że w pewnym momencie (prawdopodobnie przy pierwszej alphie) wrzucę kod na githuba niniejszym sprawiając że projekt będzie open-source. Bo czemu nie? :)

Jednak mam do was pytanie: czy stworzenie własnego, autorskiego GUI będzie gwałtem na takim klonie (czy wymagane jest trzymanie się kurczowo starego, oryginalnego GUI)? Problem z oryginalną grafiką GUI jest taki, że jest dostosowana tylko pod rozdzielczość 1024x768. Co oznacza że w przeglądarce gdzie są różne rozmiary ekranów nie będzie to fajnie wyglądało (i trzeba będzie dodać jakiś stary ekran komputera jako obramowanie :D). Dodatkowo, szczerze mówiąc, o ile grafika budynków, ludzi, statków są po prostu miłe dla oka - GUI odstrasza wyglądem, też z powodu "nikt tak już GUI nie robi". W remakeach Dune II nikogo specjalnie nie denerwuje wprowadzenie możliwości zaznaczania wielu jednostek jednocześnie czy zmiany w orygialnym GUI przy wyborze budynków itd.

No i w ogóle: co myślicie o projekcie? :)

14
Warsztat Summer of Code 2014 / Odp: Warsztat Summer of Code 2014
« dnia: Sierpień 03, 2014, 18:52:05 »
Zgłaszam projekt "Coloniae", piszę go od około tygodnia, ale teraz myślę warto go zgłosić na WSOC, zawsze to dodatkowa motywacja.

BTW, @liosan, mam nadzieję że to nie koliduje z gizarmą? W sensie ew. głos w głosowaniu końcowym będę oddawał jako 'dev' Coloniae; i nie będę brał udział w dyskusjach komu przyznać punktu od Gizarmy, ok?

15
Poszukuję / Odp: Pospolite warsztatowe ruszenie 2.0
« dnia: Luty 25, 2014, 00:37:45 »
Zapisałem się. Nawet jeśli nic z tego nie wyniknie, to może zdobędę jakieś doświadczenie. :)

Strony: [1] 2 3 4 5