Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Pitru

Strony: [1] 2 3
1
Szkółka / Odp: OpenGL Sprity VBO
« dnia: Kwiecień 06, 2012, 23:16:55 »
rozwiąże to chyba tak jak dikamilo podał, że też wcześniej nie wpadlem na użycie atlasu tekstur, dzięki za pomysł :P

2
Szkółka / OpenGL Sprity VBO
« dnia: Kwiecień 06, 2012, 13:38:24 »
Witam,
napisałem sobie do swojego silnika rysowanie spritów na jednym wielkim VBO, tzn dodaje do wektora pozycje wierzchołków i poprostu później wszystko razem wyświetlam i wszystko działa super, lecz gdy przyszedł czas na tekstury nie mam pojęcia jak to zrobić..
To znaczy mam buffer z texcoordami i też działa( texturuje się tylko ostatnio rysowany sprajt i sie nie dziwie) ale (i tu pytanie) skad mój program ma wiedzieć kiedy jaką texture zbindować, tak by każdy sprajt miał inna etc. Rysuje raz więc nie mam pomysłu jak to zrobić :O. Macie może na to jakąś sztuczke/miał ktoś kiedyś taki problem? albo jest proste rozwiązanie a poprostu nie mogę na nie wpaść?

Pozdrawiam będę wdzięczny za pomoc.

3
Showcase / Odp: XenoN Core
« dnia: Kwiecień 04, 2012, 23:28:39 »
coś się dzieje z silnikiem ? :)

4
Narzędzia / Odp: Problem w Visual Studio 2008 / 2010 Profesional
« dnia: Marzec 17, 2012, 11:00:31 »
napewno stworzyłeś projekt konsolowy nie windows? oraz masz funkcje main?

5
Szkółka / Odp: "silnik"(TinyXML, COLLADA - problem)
« dnia: Marzec 12, 2012, 21:21:30 »
kto Ci powiedział że assimp szwankuje? u mnie chodzi super, jest prosty i wczytuje mase formatów ;p

6
Projekty zaawansowane / Odp: LittleEn - silniczek 2D w XNA
« dnia: Marzec 05, 2012, 17:46:51 »
ściągnąłem Redist XNA i teraz chodzi :)
60 fps.
Win7 x64, Phenom 4x 3.20ghz, Radek HD 4870
;p

7
Projekty zaawansowane / Odp: LittleEn - silniczek 2D w XNA
« dnia: Marzec 02, 2012, 20:58:49 »
ja mam od razu crash :P

8
Inne / Odp: Zmiana komputera, problem z odpaleniem starego projektu
« dnia: Luty 25, 2012, 10:14:14 »
przeszedłeś z GeForce na ATI :) i tu jest zapewne problem! Poprostu twoje shadery nie kompilują się na ATI( Mialem tak samo jak Kodek mi swoje demko podesłał ;p, brakowalu pare drobnostek a już na ATI sie kompilować nie chciało).  Podeślij mi demko na gg to bedziemy pewni czy to tego wina.

9
Projekty rozpoczęte / Odp: [WIP] Gra Wyścigowa
« dnia: Luty 22, 2012, 21:30:38 »
no fajny motocyklista tylko zmien mu kurtke , spodnie i buty bo przy pierwszym lepszym wypadku taki motocyklista rozmazal by sie na jezdni :)

10
Czekam na cene OpenGL programowanie gier moze bym kupil

11
up tak tylko jak masz telefonik z min . 800mhz prockiem , 512 mb ram'u to odpalisz napisane na Unreal 3 Engine :) np Dungeon Defenders obczaj sobie. Nie długo powinno wyjść UDK pod Androida więc dobrze by było mieć telefon co by to uciągnął :)

12
up tak właśnie to on :D dlatego go odradzałem :P

13
up ja bym nie brał Milestone zablokowany bootloader i MAŁO RAM'u to wielki - już lepiej wziąśc X10 / Galaxy S
a w P500 nie słyszałem nigdy o tym bugu ponoć bardzo dobry telefon.. a jak już chce coś nowego do 800 zł to niech weźmie Xperie x8 sam posiadam i jest super :) Niedługo bootloader zostanie złamany ;P proca udało mi się podkręcić do 902mhz ( średnio udaje się do 800~~) Więc z nowych : P500/x8 z używanych Galaxy S/Xperia X10 / HTC Desire 

Masz np tutaj Desire Z
http://allegro.pl/htc-desire-z-03-11-2010-warszawa-i1586524250.html

14
kolego nie Samsung Galaxy tylko Samsung Galaxy S a to różnica bo taki Galaxy Spica to złom którego brać nie warto ( brak sterowników do grafiki )
a do 800 zł to nówke możesz mieć : Xperia x8 , LG Swift , LG P500
Więc tak jeśli już chcesz Swift'a to lepiej dołóż stówke i kup x8'ke ponieważ ona ma ekran pojemnościowy o niebo lepszy niż oporowy swifta.. a proc i układ graficzny mają taki sam :)
P500 byłby najlepszym wyborem według mnie sam telefoniku w rękach nie miałem ale ponoć najlepszy w tej cenie.
No i możesz też szukać używek ;p jak używki to Xperia X10 ( odkąd złamali bootloader jest to całkiem fajny telefonik ;d) / Samsung Galaxy S

15
Kupię / Odp: Prośba o testy #2 (identyfikacja systemu)
« dnia: Maj 07, 2011, 10:30:34 »
[09:29:24] CPU : 4 x 3200 (2795) MHz (AMD Phenom(tm) II X4 B55 Processor, FPU MMX SSE SSE2 SSE3 POPCNT HTT 3DNOW EX3DNOW MMXEXT)
[09:29:24] RAM : 1196MB/2047MB
[09:29:24] GPU : ATI Radeon HD 4800 Series         [8.831.2.0, 3-8-2011] :: ATI Technologies Inc. ATI Radeon HD 4800 Series using OpenGL 3.3.10600 Compatibility Profile Context
[09:29:24] OS  : Windows XP (5.1 Dodatek Service Pack 2) 32 bit
działa Ati HD4870 + AMD Phenom II 4x 3.20ghz + Małooo Rammmuuu

Strony: [1] 2 3