Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - zajmundov

Strony: [1] 2 3 4
1
Szkółka / Odp: wyszukiwanie sciezki w grze opartej na tilach
« dnia: Maj 26, 2017, 00:23:04 »
to bedę miał teraz zadanie, które przerośnie wszystkie dotychczasowe rzeczy co robiłem w C++

2
Szkółka / wyszukiwanie sciezki w grze opartej na tilach
« dnia: Maj 22, 2017, 02:54:41 »
witajcie moja gra jest oparta na tilach, które są zapisane w pojemniku vector i każdy tile ma informację o swoim położeniu np. x = 5, y = 10, wiem trochę lipa ;)
mógłby mi ktoś pomóc/naprowadzić jak ogarnać ten cały path finding? moja gra będzie turówką. Potrzebny mi najprostszy path finding



3
Szkółka / Odp: kolizja spritów o nierugularnych kształtach
« dnia: Kwiecień 25, 2017, 16:13:11 »
zobaczę, może wykorzystam Box2D

4
Szkółka / kolizja spritów o nierugularnych kształtach
« dnia: Kwiecień 24, 2017, 16:59:55 »
witajcie
piszę w SDL mały projekt i potrzebna mi pomoc z kolizjami. Stworzyłem kiedyś pewien domek i chciałbym aby miał on takie kolizje jak obrys tej bryły na rysunku. Zaplanowałem sobie, że wierzchołki kolizyjne będę przechowywał w tablicy, np. vector. Potem bym w pętli sprawdzał czy gracz ma kolizję z obiektami na mapie. Jeżeli chodzi o gracza to swoją kolizję ustawiłbym mu gdzieś na wysokości butów aby mógł trochę nachodzić na inne sprity.
Czy to jest dobry pomysł? Może ktoś sypnąć pseudo codem abym się naprowadził jakoś?


5
Design / Odp: charakter pisma, a wykorzystanie w grze...
« dnia: Kwiecień 12, 2017, 00:06:24 »
wiadome staje się, że taki plan jest czasochłonny, a nawet drobne odchylenie od torów fabuły może zmusić pisarza projektu do ponownego przepisania kartki papieru. Myślę, że taki pomysł świetnie by się spisywał w przypadku krótkich notatek, karteczek, które gdzieś się będą walać po korytarzach w naszej grze.

6
Design / charakter pisma, a wykorzystanie w grze...
« dnia: Kwiecień 10, 2017, 00:55:34 »
tak się zastanawiam albowiem często w grach RPG czytamy księgozbiory, które zawierają "lore" z gry. Używa się do tego czcionki ale np. gdyby ktoś rękopiśmiennie napisał jakieś manuskrypty na tablecie, które można by wykorzystać w grze. I wiadomo, szuka się ludzi którzy pracuję w 3dmax, blender 3d itp.. ale czy szuka się ludzi którzy moją zaoferować charakter swojego pisma?

7
Grafika 3D / Odp: Blender 3D - moje prace
« dnia: Luty 19, 2017, 11:07:49 »
Co do tego "samolociku" to muszę zrobić koła









8
Szkółka / Odp: Prosta biblioteka GUI
« dnia: Styczeń 16, 2017, 02:52:08 »
witam
udało mi się coś wyszukać ale ogólnie to ciężko

kiss_sdl
https://github.com/actsl/kiss_sdl


agar
http://libagar.org/index.html

9
Grafika 3D / Odp: Blender 3D - moje prace
« dnia: Styczeń 14, 2017, 12:08:45 »
kiedyś stworzyłem taką scenę w Blenderze, most, rzeka i łódka. Potem render wrzuciłem do Gimpa i nałożyłem efekt "rysunku". Jak dla mnie bomba, można tak robić loading screeny.




10
Szkółka / Odp: system akcji, wątków w grze i timery...?
« dnia: Styczeń 08, 2017, 12:56:54 »
@up
dzięki, zabieram się zaraz za czytanie :D

11
Grafika 3D / Odp: Blender 3D - pocżątki...
« dnia: Styczeń 08, 2017, 12:38:07 »
zrobiłem dzisiaj domek w Blenderze, potem podrasowałem go w Gimpie






12
Szkółka / system akcji, wątków w grze i timery...?
« dnia: Styczeń 08, 2017, 10:35:52 »
witajcie!
Zastanawiam się jak napisać kod, który będzie kontrolował wykonywanie różnych czynności przez obiekt.
Np. mam wybranego ludzika, który zaczyna się poruszać do pozycji x,y i zatrzymuje się na kilka sekund po czym renderuje jakaś animacja przypisania do sprita tego ludzika. Kiedy skończy się ta animacja, ludzik rusza dalej i znowu wykonuje jakąś czynność ale w tym samym momencie w GUI zaczynają się wyświetlać jakieś lampki.

Myślałem nad tym aby stworzyć tablicę na takie czynności i w pętli sprawdzać, która czynność została zakończona i posuwać się dalej po tablicy. Rozumiem, że timery to konieczność przy takich skryptach?

13
Unity 3D / tworzenie modeli pod jednostki miar w unity ??
« dnia: Styczeń 05, 2017, 12:48:00 »
witajcie przywoływacze!
czy może mi ktoś doradzić jak sobie poradzić z jednostkami miar w tym silniku? Przykładowo: tworzę model budynku w Blender 3D, na oko wiem gdzie dać okno, framugę od drzwi ale kiedy model przeniosę do Unity 3D muszę bawić się w skalowanie aby gracz mógł jakoś się przemieszczać po tym modelu...

czy ma ktoś informację jak ustawić wielkość siatki w blender pod silnik unity?

14
Szkółka / Odp: poruszenie sprita z punktu A do B
« dnia: Grudzień 24, 2016, 02:09:39 »
Muszę napisać sobie klasę Entity i dopisać funkcje odpowiedzialne za poruszanie się
dzięki ogólnie za pomóc

15
Szkółka / Odp: poruszenie sprita z punktu A do B
« dnia: Grudzień 18, 2016, 12:53:26 »
pętlę i czas delta mam. Będę musiał poszukać w internecie klasę vector 2d, a potem powoli zacznę kopiować wypociny

Strony: [1] 2 3 4