Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - wielkasowa

Strony: [1]
1
Cześć Polkom21, własnie wrzucam nową wersję i zaraz Ci podeślę link. Jeżeli chodzi o sugestie, to na pewno biorę je pod uwagę, jak parę miesięcy temu wrzucałem tu demko, to kilka osób miało parę uwag i sporo z nich wykorzystałem.
pozdrawiam,
Bartek

2
Witam serdecznie,
W grudniu planuję wrzucić mój projekt The Madness of Little Emma na Steam (Greenlight już zaliczony) i szukam chętnych do pomocy w testowaniu. Jeżeli komuś chce się poświęcić trochę czasu na sprawdzenie wersji alpha Emmy i opisanie swoich uwag, to proszę o komentarz, a ja w PM podeślę link do pliku na dropbox (nie chcę publikować publicznie). Gra jest w stanie grywalnym i większość contentu już jest, no ale jak to wersja alpha czasem jakieś bugi, trochę niedociągnięć, problemów z balansem i takie tam. W dużym uproszczeniu można moją grę określić jako "Binding of Isaac" w formie platformówki, więc jeżeli ktoś lubi takie klimaty i ma czas/ochotę sprawdzić coś nowego, to zapraszam;).

pozdrawiam,
Bartek

3
Tak to 2d, co do javy i opengl, to ostatnio wcale nie jest tak źle, jakby się mogło wydawać. Jest taki projekt JAKE2, kolesie zrobili quake 2 na jave i aplikacja normalnie sie odpala w przegladarce bez zadnego recznego instalowania czegokolwiek i dziala zaskakujaco szybko (nie wiem jak szybko bo sam tego nigdy nie odpalalem, ale sporo opini o tym projekcie czytalem). Zreszta mimo, ze to jest niby java to jak korzystasz z opengla to nie ma jakies strasznej straty w fpsach jeżeli dobrze zaimplementujesz renderowanie, bo w końcu i tak i tak w przypadku grafiki przede wszystkim korzystasz z natywnych bibliotek.

4
Czemu prawdopodobnie sobie nie pograsz? Biblioteki z których korzystam są na tyle sprytne, że same organizują natywne biblioteki do opengl dla większości popularnych systemów operacyjnych. Gra jest w formie appletu, więc jedyne co trzeba zrobić to wejść na odpowiednią stronę.

5
Projekty zaawansowane / the revenge of the curse of the galactic empire
« dnia: Styczeń 01, 2011, 18:55:36 »
the revenge of the curse of the galactic empire to pierwsza moja gra, którą prawdopodobnie uda mi się skończyć, wczesniej robiłem kupę projektów bez końca (głównie roguelików). Gra pisana jest w javie oparta na bibliotekach slick i lwjgl. Grafika wspierana opengl, tekstury to głównie różne prymitywy. Jest to prosta w zasadach strzelanka z dużym zróżnicowaniem broni i wrogów - generalnie dodawałem wyłącznie bronie oraz wrogów, którzy wyraźnie inaczej się zachowują. W przypadku broni staram się zachować balans na tyle, żeby żadna z broni nie była jednoznacznie lepsza od reszty, więc mam nadzieję zabawa z róznymi konfiguracjami statku będzie dla graczy ciekawa (dla mnie jest;)). W wersji demo nie mozna odblokować niektórych broni, oraz trybów.

Do zrobienia zostało jedynie fixowanie bugów + część contentu.

Zapraszam do obejrzenia gry na http://hugeowl.com

pozdrawiam,
Bartosz

Strony: [1]