Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - lgromanowski

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 13
1
Sprzedam / [SPRZEDAM] Mikrokomputer PandaBoard rev. A4 (OMAP4430)
« dnia: Październik 15, 2017, 14:00:41 »
Hej,
mam na sprzedaż używany mikrokomputer PandaBoard rev. A4 wraz z zasilaczem i kartą SD 4GB z Ubuntu (gratis).

http://allegro.pl/pandaboard-a4-omap4-idealna-dla-fana-elektroniki-i7001761765.html

Opis produktu:
  • OMAP4430 dual core ARM Cortex-A9 processor @ 1 GHz
  • Memory: 1GB low power DDR2 RAM
  • Full size SD/MMC card cage with support for High-Speed & High-Capacity SD cards
  • Display: HDMI v1.3 Connector (Type A) to drive HD displays, DVI-D Connector (can drive a 2nd display, simultaneous display; requires HDMI to DVI-D adapter)
  • LCD expansion header
  • Audio: 3.5" Audio in/out, HDMI Audio out
  • Connectivity: Onboard 10/100 Ethernet, Wireless Connectivity
  • 802.11 b/g/n (based on WiLink™ 6.0)
  • Bluetooth® v2.1 + EDR (based on WiLink™ 6.0)
  • Expansion
  • 1x USB 2.0 High-Speed On-the-go port
  • 2x USB 2.0 High-Speed host ports
  • General purpose expansion header (I2C, GPMC, USB, MMC, DSS, ETM)
  • Camera expansion header
  • Debug: JTAG, UART/RS-232
  • 2 status LEDs (configurable)
  • 1 GPIO Button

Cena: 500PLN

2
Sprzedam / [SPRZEDAM] Tablet graficzny - WACOM Intuos3 A4
« dnia: Październik 15, 2017, 13:55:39 »
Hej,
mam na sprzedaż używany tablet graficzny WACOM Intuos3 A4:

http://allegro.pl/wacom-intuos3-a4-idealny-dla-grafika-i7001737570.html

Rozdzielczość tabletu: 5080dpi
Obszar roboczy (szerokość x wysokość): 305x231mm
Dodatkowe funkcje tabletu:
  • Paski dotykowe
  • programowalne przyciski
  • Wymienna folia ochronna

Funkcje piórka:
  • 2 programowalne przyciski
  • gumka

Maksymalna szybkość przetwarzania danych 200 punktów na sekundę. Odczyt kąta pochylenia pióra 60 stopni. Siła nacisku piórka 1024 poziomów.
Dokładność odczytu położenia pióra 0,25mm. Maksymalna wysokość odczytu pióra 6mm. Długość piórka 175mm. Średnica piórka 15mm.
Waga piórka 18g. Interfejsy 1 x USB 1.1

Cena: 1200PLN

3
Projekty rozpoczęte / Odp: Symulator realnej walki MMO
« dnia: Wrzesień 22, 2014, 15:48:05 »
Ani jedno z nich nie jest systemem. Nieraz na filmach możesz zobaczyć jak wyszkolony (siły specjalne, komandos itp) żołnierz bez niewielkiego poruszania się niszczy przeciwnika. W armii rosyjskiej masz np 'systema', w polskiej 'combat 56'.
Dobrze, że nie wspomniałeś jeszcze o bas3, bo bym śmiechnął.
Masz jeszcze 'krav maga' na której ja bazuję.
Masz jakieś doświadczenie treningowe, czy bazujesz czysto teoretycznie? Jeśli masz, to tak z ciekawości w jakiej organizacji KM trenujesz i u jakiego trenera?

4
Projekty rozpoczęte / Odp: Symulator realnej walki MMO
« dnia: Wrzesień 21, 2014, 18:33:14 »
No widzisz. Piszesz do mnie 'człowieku' z pogardą. Przeczytaj co pokazuję. Co za rozgrywka i o jaką specjalizację chodzi? Nie zrobię Ci trailera za 2 mln animacyjnego jak to czynią duże firmy - chyba że poprosisz ;)

Zgadzam się z Tobą. Reakcje odpowiadają punktom na ciele. W zależności od tego jak uderzysz i gdzie. Opracowałem setki reakcji które mnożą się z właściwościami organizmu osobnika. Nazwałem to symulacją bo bardzo dużo realności w to wprowadziłem. Nie widać tego po filmikach bo nie jest wszystko podregulowane. Odpowiedź na Twoje pytanie jest taka że padnie przeciętny człowiek lecz nie koleś 'obity'. Chodzi o gangsterów dla których bijatyki to norma. Proszę bardzo: https://www.youtube.com/watch?v=66IJBN1mbA0

Patrząc z perspektywy osoby, która od dłuższego czasu trenuje zarówno "parter" jak i "stójkę", jedyne co jest w miarę realistyczne przedstawione na filmiku to poruszanie się postaci w przód i na boki. Ciosy rękami i kopnięcia są słabe - zobacz na yt jak wyprowadzane są ciosy proste, haki i sierpy w walkach bokserskich lub MMA i jak poza brakami pracują biodra i nogi (przykład: https://www.youtube.com/watch?v=hrGmRoqtJzc ) . Przy lowkicku podstawą jest prawidłowe skręcenie bioder z obrotem na stopie, np coś takiego: http://youtu.be/gyb2iUVY0oQ?t=35s (natomiast na Twoim filmiku postać robi jakieś dziwne wymachy).

// EDIT: Dodane przykłady z YT.

5
Ustaw wskaźnik, bo tak masz losowe śmieci.
FILE *logFile = NULL;

6
Szkółka / Odp: String w pliku nagłówkowym
« dnia: Październik 13, 2013, 16:01:27 »
// test1.h

#ifndef test1h
#define test1h
#include <iostream>
#include <conio.h>
#include <string>

using namespace std;

string text;
void load();

#endif

using namespace w plikach nagłówkowych to zUo: http://www.gotw.ca/gotw/053.htm
Cytat: Herb Sutter
In short, a good long-term solution for namespace usage should follow at least these rules:

1. Using directives should be avoided entirely, especially in header files.[1]

The reason for Guideline #1 is that using directives cause wanton namespace pollution by bringing in potentially huge numbers of names, many (usually the vast majority) of which are unnecessary. The presence of the unnecessary names greatly increases the possibility of unintended name conflicts -- not just in the header, but in every module that #includes the header.

2. Namespace using declarations should never appear in header files.

7
Dzięki za odpowiedzi! Jeśli ktoś miałby jeszcze jakieś tytuły (niekoniecznie opisujące OpenGL od podstaw) to niech dopisze :)

8
Dziękuję za linki, ale zależy mi bardziej na wersjach papierowych.

9
Cześć,
poszukuję jakichś sensownych książek (mogą być po angielsku) o OpenGL >= 3 i OpenGL ES >= 2. Z tym, że zależy mi na tym by nie było w nich przykładów na jakimś śmiesznym frameworku wymyślonym przez autora książki i tylko przez niego używanego. Jakie książki moglibyście polecić?

10
Serwis / Odp: Linkowisko
« dnia: Listopad 22, 2012, 12:56:21 »
+1 do obu propozycji ("fajny link" i wiki + feed).

11
Gry / Odp: "Co to za gra" - DOS edition :)
« dnia: Październik 15, 2012, 07:04:36 »
1) Final Fight 1,2,3 by Capcom?

http://youtu.be/q_jy6wi9DqA (FF 1)
http://youtu.be/LFdC3Icnkn4?t=2m40s (FF 2)
http://youtu.be/MfutJvHsEBI?t=3m43s (FF 3)

// Edit:  Ach, kurde nie doczytałem postów do końca - albireo był dużo szybszy

12
    The OpenMW team is proud to announce the release of version 0.18.0! Release packages for Ubuntu are now available via our Launchpad PPA. Release packages for other platforms are available on our Download page. This version introduces a myriad of new features, including Level-Up, Key re-binding, Spell buying, eating ingredients, using Keys to open things, and much more. Read on for the full changelog.

        WeirdSexy stars again, in our 0.18.0 release video:
        http://www.youtube.com/watch?v=LdEThh8efGs

        Known Issues:
       
  • The launcher can crash on OS X versions < 10.8, this will be fixed in version 0.19.0
  • "Shaking screen effect" can occur on cell change
        Changelog:
       
  • Implemented Level-Up dialog
  • Implemented Hide Marker, fixes big black blocks
  • Implemented Hotkey dialog
  • Implemented Keyboard and Mouse bindings, input system rewritten
  • Implemented Spell Buying Window
  • Added support for handling resources across multiple data directories
  • Implemented Object Movement/Creation script instructions
  • Initial AI framework implemented
  • Implemented eating Ingredients
  • Implemented Door markers on the local map
  • Implemented using Keys to open doors/containers
  • Implemented Loading screens
  • Implemented Inventory avatar image and race selection head preview (note that only default Dunmer male displays at the moment)
  • Fixed the size of Preferences menu buttons
  • Fixed Hand-to-hand always being 100
  • Fixes for NPC and character animation
  • Fix for sound coordinates
  • Fix for exception when drinking self-made potions
  • Fix for clothes showing up in 1st person
  • Fix for weird character on door tooltips
  • Collision fixes
  • Fix for "onOfferButtonClicked" crash

13
Szkółka / Odp: Problem z wyszukaniem frazy w tekście
« dnia: Wrzesień 29, 2012, 18:02:02 »
Coś robisz źle, bo normalnie powinno działać niezależnie od tego czy są spacje czy nie:

Kod: (c++) [Zaznacz]
$ cat ./main.cpp
#include <string>
#include <iostream>

int main() {
  std::string s("alamakotafoobarbaz");
  std::string::size_type pos = s.find("foo");
  std::cout << "Found: " << ((pos != std::string::npos) ? "yes" : "no") << ", at: " << pos << std::endl;
  return 0;
}
$ g++ ./main.cpp
$ ./a.out
Found: yes, at: 9

14
Nie używam, ale być może komuś się ta informacja przyda:
Cytuj
Today Microsoft released another free Express version of Visual C++ 2012. In addition to the free Express Visual C++ compiler for building tablet applications, Visual Studio Express 2012 for Windows Desktop directly supports traditional Windows and command-line applications in C++.
Źródło i więcej informacji na: http://herbsutter.com/2012/09/12/vc-2012-desktop-expres-free/

15
The OpenMW team is proud to announce the release of version 0.17.0! Release packages for Ubuntu are now available via our Launchpad PPA. Release packages for other platforms are available on our Download page. This version introduces a new player control system, potion usage, a Main Menu, and a multitude of fixes and improvements.

Check out our release video.

Known Issues:
    Activating a bed can lock up the game
    There is a minor memory leak that will be fixed in 0.18.0

Changelog:
    Fixes for physics shapes and dark textures
    Fix for character normals
    Fix for laggy input on OS X
    Added support for objects crossing cell borders
    Re-implemented dropping items
    Implemented a Main Menu
    Implemented Camera Modes and proper Player control
    Added support for object rotation and scaling
    Fix for NIF material sharing
    Implemented potion usage
    Implemented skill gain backend
    Implemented Drain/Fortigy dynamic Stats/Attributes magic effects
    Fix for various crashes and errors
    Fixes for memory leaks
    Various improvements for console scripts
    Various code cleanup and improvements

// EDIT: Poprawiony link do Launchpada

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 13