Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Raptor

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 13
1
Inne / Odp: Podejście do debugowania aplikacji w OpenGL
« dnia: Lipiec 23, 2016, 16:48:22 »
Logi dla mnie są przydatne w każdej aplikacji, a jeśli chodzi o debugowanie OpenGLa to konieczny jest gDEBugger: http://www.gremedy.com/

2
Inne ogłoszenia / Odp: Ankieta - badania
« dnia: Maj 26, 2016, 18:43:52 »
Wypełnić wypełniłem, ale w pierwszym i ostatnim praktycznie powinienem zaznaczać wszystkie opcje, a nie wiem czy to niesie ze sobą jakieś cenne dane statystyczne :)

3
Projekty zaawansowane / Odp: [Android] DyeOrDie
« dnia: Marzec 12, 2016, 21:40:13 »
Plus dla guzików zmiany koloru, a nie leceniu po kolei. Pograłem 3 minuty i ciągle ginąłem po kilku, maks kilkunastu punktach. Może na początek też 2 kolory zamiast 3? Jakąś dłuższą opinię napiszę za kilka dni :)


4
Strzelam: 0,00 zł? :)

A projekt oczywiście wygląda ciekawie, tylko jak widać zabrakło tu rozgłosu przed zbiórką.

5
Dystrybucja i promocja / Odp: Nazwa dla studia/grupy
« dnia: Październik 06, 2015, 20:56:51 »
Jeśli nazwa nie oznacza czegoś szczególnie istotnego, to moim zdaniem najważniejszym etapem jest sprawdzenie jej w Google.
Wyników jest 13.5 miliona czyli sporo, ale na szczęście prawie żadnych odnoszących się dokładnie do takiego wyrażenia.
Istniał zespół Red Lemon Studios ale ponad 10 lat temu, więc można to przeboleć.
Google sugeruje poprawkę w postaci: half red melon studio. Istnieje "studio komunikacji wizualnej" redmelonstudio.pl, też do przeżycia.
Podsumowując, nazwa nie jest bardzo popularna więc może być, ale składa się z dużej ilości pospolitych słów (nie będzie tak łatwo przebić się przez wyniki np. gotowanie).
Sugerowałbym coś krótszego, może jakieś mniej standardowe połączenia słów :)

6
Produkcja / Odp: Darowizny
« dnia: Sierpień 31, 2015, 20:51:51 »
Główne pytanie powinno brzmieć: jaki jest cel tych zbiórek? Na kogo mają być nastawione? W niektórych sytuacjach może się sprawdzić http://www.patreon.com/
Z tego co wiem można tam płacić przez PayPalla albo kartą kredytową, wpłaty są comiesięczne, a user w zamian często dostaje jakieś drobne bonusy (dodatkowe concept arty, możliwość zagłosowania nad kierunkiem zmian itp), są też progi (od x$ miesięcznie autor zobowiązuje się produkować więcej contentu).
Nie wiemy jaki jest cel, więc nie wiemy jakie będą najlepsze metody :)

7
Językoznawstwo / Odp: Lua i c++, brak polskich znaków
« dnia: Sierpień 28, 2015, 23:50:58 »
Edit->File encoding, z tego co widzę 9 różnych opcji unicode. I tak, naprawdę działają :)

8
C++ / Odp: Wskaźnik na metodę klasy jako parametr innej metody
« dnia: Lipiec 26, 2015, 23:26:29 »
any recent info?

Jeśli dobrze rozumiem Twoją wypowiedź, to z powodu tego, że 10 lat temu boost::function było zasobożerne, to teraz OP zamiast skorzystać z należącego do standardu std::function, powinien używać napisanej ponad 10 lat temu biblioteki fast delegate?

9
C++ / Odp: Wskaźnik na metodę klasy jako parametr innej metody
« dnia: Lipiec 26, 2015, 21:59:44 »
tutek
http://www.codeproject.com/Articles/7150/Member-Function-Pointers-and-the-Fastest-Possible
(nie trzeba czytać żeby użyć ich funkcjonalności)

To tekst z 2004-2005 roku, od tego czasu "trochę" się zmieniło. Z fast delegate korzystałem parę lat temu i wtedy to było naprawdę pomocne, ale teraz nie ma to sensu z powodu std::bind i std::function.

10
Chunki powinieneś już ładować w całości do pamięci. Nie wiem czemu dodatkowe 6, to raczej powinno być 1 na którym znajduje się gracz + 8 dookoła.

Dodatkowo możesz pomyśleć nad doczytywaniem następnych fragmentów mapy dopiero po przekroczeniu przez gracza np 10% albo 20% regionu, żeby uniknąć ciągłego doczytywania i zwalniania w momencie gdy gracz będzie poruszał się po krawędzi sektorów.

11
Jak już było wspominane, to będzie kilkadziesiąt mega danych. Wczytaj je raz na początku i nie przejmuj się skakaniem po pliku; będziesz mógł się tym zająć w przyszłości, gdy to naprawdę będzie stanowiło problem (np będzie się bardzo długo ładowało). Każdy ma teraz kilka giga ramu, 50 mega w jedną czy w drugą nie robią różnicy.

12
Szkółka / Odp: Kasyno - programowanie, legalność w PL
« dnia: Lipiec 12, 2015, 16:14:05 »
Z tego co zrozumiałem, to raczej on chce ściągnąć jakąś inną grę i ją przerobić, żeby mieć mniej roboty :)

13
Projekty zaawansowane / Odp: BoxWar
« dnia: Lipiec 10, 2015, 16:27:23 »
Na facebooku jest zły link do google play (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.BoxWar.asd, brakuje jednego "asd" na końcu :)
Może coś z tej listy?
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sWjJMLk65FgPoF9acJsEeeXp_g4nVNlBYTSKGh-KlPI


Edit: Co do samej gry, to przyklejanie do ściany ewidentnie nie wygląda jak ficzer, bo działa to też z sufitami, czasem nawet można podskoczyć po kolizji z sufitem.
Na LG G2 mini moim zdaniem za małe jest GUI po śmierci/wygranej poziomu.

14
Warsztat Summer of Code 2015 / Odp: Warsztat Summer of Code 2015
« dnia: Lipiec 02, 2015, 00:44:46 »
Minął już cały dzień od ogłoszenia, i tylko jeden chętny?! Aż się zastanawiam, czy ponownie nie zgłosić swojego WUTa (http://warsztat.gd/projects/Wake_up_Twice). Obecnie wygląda to prawie tak samo jak na zakończenie poprzedniego WSoCa, a przecież niektóre projekty pojawiały się tu wielokrotnie :)

15
Szkółka / Odp: Limit pamięci dla obiektów.
« dnia: Czerwiec 17, 2015, 15:53:51 »
Piszesz że Code::Blocks, więc na wszelki wypadek wyczyść wszystkie stare pliki poprzez Build->Clean, dopiero potem skompiluj od nowa :)

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 13