Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Veldrin

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 17
1
Programowanie grafiki / Odp: [HLSL] Wykrywanie krawędzi.
« dnia: Styczeń 24, 2015, 20:51:34 »
poszukaj rozwiązań, które korzystając ze stencila robią obrysy obiektów

2
W pracy: Win 7 + Mac + Linux
Do badań: Win 7 (niestety Linux + CUDA nie oferuje tak dużo, jak Win + VS + NSight)
Do internetu: tablet z iOS ;)

Gusta gustami, dolary dolarami.

3
Webowe / Odp: Czy PHP jest dobre
« dnia: Grudzień 04, 2014, 02:36:38 »
KAŻDY język oprogramowania, który pozwoli zarobić pieniądze jest DOBRY. Jakiego uczulenia na Jave bym nie miał to i tak jej użyję jak będzie taka potrzeba.

4
Szkółka / Odp: program w VB i pobór pamięci
« dnia: Listopad 10, 2014, 00:38:25 »
To wszystko całkowicie normalne zachowanie. Programuj dalej.

5
Sztuczna inteligencja / Odp: Programy do uczenia sieci neuronowych
« dnia: Listopad 08, 2014, 00:26:27 »
Do takich rzeczy b. dobrym narzędziem jest język R. Totalny geniusz. Nie jest to oczywiście gotowa apka, ale oferuje na tyle dużo, że może Cię zainteresuje.

A może nawet znajdziesz tą drogą jakieś przykładowe projekty z ciekawymi implementacjami.

6
Narzędzia / Odp: Polecam nowy Edytorek
« dnia: Wrzesień 05, 2014, 17:36:46 »
Tylko vim! (chociaż po studiach oszukuję już świat gVimem).

Od emacsa jakoś się odbiłem.

 

7
Dyskusje / Odp: Oryginalność gier
« dnia: Wrzesień 01, 2014, 01:31:00 »
Oryginalnych AAA dawno nie widziałem, może jakieś hybrydy gatunków - Heavy rain był dla mnie oryginalny.

Teza o braku oryginalnych gier chyba nie do końca sprawdza się w przypadku sektora indie. Odwracanie gatunku w postaci serii Anomaly czy coś całkiem nowego jak Journey.

Oryginalne gry powstają codziennie, tylko o większość z nich nie przeczytamy na pierwszych stronach gazet.

PS. Ale co ja tam wiem, ja tylko grzecznie i sprawnie implementuje to co wymyśli designer ;).

8
Branża / Odp: Trailer The Witcher: Battle Arena
« dnia: Sierpień 22, 2014, 12:58:01 »
@up: wykonawca samej gry to Fuero Games. Warto podkreślać bo w przeważającej większość doniesień medialnych jest to pomijane.

9
C++ / Odp: Nazywanie klas i plików
« dnia: Sierpień 16, 2014, 04:21:56 »
Podstawa to przyjęta w projekcie konwencja kodowania. Nie ważne czy projekt jest jednoosobowy przy pracuje nad nim 100 osób.

Jeżeli określimy w dokumencie konwencji, że każda klasa zaczyna się od "UltraKlasaOdnośnieXXX" i się tego trzymamy to super.

Programista ma na głowie 1000 ważniejszych spraw niż konwencja, którą trzeba przyjąć i tyle. Ostatecznie i tak dążymy do sytuacji gdy kod działa i zarabia ;).

10
Unity 3D / Odp: Lokalny GameObject.
« dnia: Czerwiec 11, 2014, 02:32:43 »
Zapewne dlatego, że taka została zaprojektowana architektura silnika.

11
Silniki / Odp: Jaki silnik 3D do analizy?
« dnia: Marzec 26, 2014, 00:42:53 »
_OskaR zadał dobre pytanie. Jaki jest cel tej analizy? CO chcesz analizować?

Architekturę? Przepływ danych? Elementy składowe? Konkretne implementacje potoków renderingu, zarządzania zasobami, obsługi efektów? Optymalizacje, testowanie?

Tak naprawdę warto analizować wszystko co jest dostępne. Każdy kod źródłowy

12
Matematyka i fizyka / Odp: Brak synchronizacji
« dnia: Marzec 13, 2014, 22:30:21 »
Problem nie tkwi pewnie w typach danych, a ich wykorzystywaniu. Masz błędy w kodzie. Jakie to Ci nikt nie wywróży dopóki nie zarzucisz kodem (dziwie się, że jeszcze tego nie zrobiłeś pomimo wygenerowania wielu linijek tekstu).


13
Inne / Odp: Unity vs libGdx (platformy mobline)
« dnia: Luty 21, 2014, 00:02:12 »
@up: co do szybkość to podobnie jak z każdym innym narzędzie, które znamy. Nieważne czy to prosty framework czy Unity.

Osoba nie znając Unity nie wypuści na nim żadnej gry w jeden dzień. Osoba, która jest doświadczonym programistą i miała doświadczenie z podobnymi bibliotekami może niejedno Compo 8h wygrać pełną gierką robioną na np. libgdx.

Ta dyskusja jest podobna to rozważań, który język jest lepszy czy która sztuka walki jest skuteczniejsza.

Lepsze jest to w czym jesteśmy mistrzem i odpowiada wymaganiom KONKRETNEGO projektu.

Pisz jedne gry w Unity inne w libgdx itp.

14
Inne / Odp: Unity vs libGdx (platformy mobline)
« dnia: Luty 19, 2014, 22:41:00 »
Jeżeli chcesz zrobić coś szybko, niedużego, 2D, dobrze programujesz i nie dostajesz czkawki od Javy to zdecydowanie libgdx (android, ios, web).




15
Lua - jakie są te "oczywiste względny"?

Możesz swobodnie pisać w sposób obiektowy, obiektowo-funkcyjny, proceduralny, komponentowy, mixować do woli itp. itd.

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 17