Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - krzat

Strony: [1]
1
Projekty zaawansowane / Odp: [XNA 3.1] Kwadraty
« dnia: Wrzesień 05, 2010, 21:09:11 »
Wcześniejsza wersja była w 4 i zapomniałem zmienić cyferkę w temacie. Teraz gra jest w 3.1 i net. 2.0.
Co do Xna 4, to redistributable jest, ale trzeba go wyciągać z SDK. Dlatego lepiej było wrócić do 3.1 gdzie każdy ma już biblioteki net 2.0, a redist-a łatwo znaleźć.

2
Projekty zaawansowane / Odp: [XNA 4] Kwadraty
« dnia: Wrzesień 05, 2010, 14:06:38 »
Teraz powinno działać:
http://www.speedyshare.com/files/24123346/squares7_net20_xna31.zip
Potrzebne:
net. 2.0 (chyba każdy już to ma)
xna 3.1 redist: http://www.microsoft.com/downloads/en/details.aspx?FamilyID=53867a2a-e249-4560-8011-98eb3e799ef2&displaylang=en

Poprawiłem też inventory i dodałem nazwy przedmiotów i narzędzi.

3
Projekty zaawansowane / [WIP] Squares - sandbox 2d
« dnia: Wrzesień 05, 2010, 02:43:15 »
Cześć,
od niedawna pracuje nad grą inspirowaną Minecraftem. Domyślnie ma to być rozbudowany sandbox w 2d: świat składa się głównie z kwadratowych bloczków. Bloczki można przekładać i budować z nich co się chce.
Na razie jest to w bardzo wczesnym stadium. W przyszłości tak jak w Minecrafcie będzie rozbudowany system tworzenia przedmiotów - np. połączyć kamień i patyk, żeby dostać młotek.
W grze działa system temperatury - w przyszłości będzie on częścią craftingu (umieścić węgiel i rudę żelaza w jednej komorze, podpalić węgiel, odczekać, zalać wodą i mamy żelazo) i ogólnie survivalu.

Adres do projektu: http://www.warsztat.gd/projects.php?x=view&id=1620

Na screenie widać jak ciepło ucieka w górę z komory przez żelazny masz.
Obsługa: W S A D
Lewy przycisk myszy: burzenie bloczków
Prawy przycisk myszy: stawianie bloczków i obsługa narzędzi
Kółko myszy: Zmiana aktywnego przedmiotu w ekwipunku

Prostokąt jako główny bohater jest tymczasowy, planuję zrobić jakiś system animacji szkieletowej.


Strony: [1]