Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - AS

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 11
1

Strona projektu na Warsztacie: http://warsztat.gd/projects/swipe_master2

W Swipe Master 2 ulepszyliśmy:
  • Grafikę
  • Sterowanie - już nie trzeba trzymać palca bezpośrednio na naszym potworku, można obok, dzięki czemu palec nie zasłania nam widoku. Jest też regulowana czułość sterowania.
  • Levele - teraz jest ich 52, dodaliśmy więcej Puzzle leveli i wyważyliśmy większość z nich.
  • Odblokowywanie leveli jeden po drugim, ale w momencie, gdy ktoś się "zatnie", można przejść dalej, jeśli się ma określoną liczbę gwiazdek.
Oprócz tego, to co było i działało dobrze, czyli:
  • Rankingi off-line i on-line
  • Wolny tryb gry, w którym można wybrać sobie liczbę przeciwników, ich rozmiar oraz czy mają się zderzać ze sobą. W zależności od ustawień i wytrzymanego czasu naliczane są punkty i jest oczywiście ranking.

Wszelkie pytania/komentarze mile widziane :)


2
Poszukuję / Poszukiwany grafik 2D do gotowej gry na Androida
« dnia: Maj 19, 2013, 16:03:04 »
Wspólnie z kolegą napisaliśmy grę na Androida, można ją pobrać za darmo z Google Play:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.swipemaster

Ostatnio dostaliśmy dość trafny komentarz:

"W sumie dość fajna gierka. Nie podoba mi się menu jak żywcem wyjęte z Power Pointa"

Hahah, no właśnie :D (to był Gimp, nie Power Point!) Chcielibyśmy podmienić grafiki na lepsze, cena do uzgodnienia. Przygotowaliśmy listę grafik do podmiany:

https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AjeXTlw_YbsSdElRMWdRZFRtM3g4RlNRRXNvUkdreHc#gid=0

Dajemy Ci wolną rękę, wierzymy w Twoją kreatywność i artystyczne wyczucie. Nie będziemy mówić, że "chcemy mieć zielonego misia, z rogami, w czapce quicksilvera i z oczami jak angry bird", tylko ogólnie, że np. główny bohater powinien być okrągły (bo kolizje są wykrywane na okręgach). Chodzi nam o to, żeby po prostu gra wyglądała ładnie i spójnie, a konkretna "implementacja" należy do Ciebie.

Oczywiście, jeśli tylko wyrazisz taką chęć, zostaniesz dopisany do Creditsów.

Osoby zainteresowane zapraszam na priv.

3
Produkcja / Odp: Port gry Xbox czy Android ?
« dnia: Maj 08, 2013, 00:05:56 »
Po pierwsza - super gra. Ok, klon Limbo, ale wykonanie pierwsza klasa. Ten klimat... Sam chętnie bym przyciął :)

Cytat: Krolik
Wiem, ale tak duże piractwo sukcesu nie wróży
Co rozumiesz przez piractwo w kontekście gry na Androida?

Cytat: Krolik
nie wiem na ile jest to opłacalne, żeby portować gre, myslałem, też o takim inn app purchase - sciagasz za free i musisz wykupic po 2 levelech np full jak chcesz grac dalej.
Myślę, że warto spróbować. Co do IAP - próbowaliśmy tego w Swipe Masterze. Pierwsze 8 leveli za free (gra też za free) + 40 płatnych. Efekt? Tylko 1 nabywca (nie licząc nas).

Google I/O 2012 - Monetizing Android Apps. Bodajże w tym filmiku pojawia się stwierdzenie, że gracze raczej nie chcą zjeść naraz super obiadu, wolą przekąski za grosze. I apetyt rośnie w miarę jedzenia.

Z Google IAP problem też jest taki, że jednak mało kto w skali świata ma Google Wallet podpięty pod kartę. Chyba tylko w USA można uznać to za popularną formę płatności. W Polsce wielu ludzi mówiło nam, że chętnie nawet by nam zapłacili, ale nie mają jak. Fajną formą płatności byłaby płatność SMS. Bo proste i każdy może. Niestety, operatorów jest wielu (i marże też są wielkie).

Możesz wrzucić 2 apki. 1 darmowa + dużo reklam. 2 płatna, ale bez reklam + inne bajery. W darmowej robisz sobie house ads promujące wersję płatną. Od czasu do czasu jakaś promocja, super oferta specjalna.

W ogóle jak Ci idzie na iOS, ile jest ściągnięć?

4
Dystrybucja i promocja / Odp: Licencja i zabezpieczenie przed piractwem
« dnia: Kwiecień 30, 2013, 10:50:28 »
Bo ProGuard nie jest od obfuskacji, tylko od wycinania nieużywanych klas, finalizowania niedziedziczonych klas i metod, i tym podobnych optymalizacji.
Moim zdaniem twórcy w zamierzeniu również mieli obfuskację.

Cytat z http://proguard.sourceforge.net/:
Cytuj
ProGuard is a free Java class file shrinker, optimizer, obfuscator, and preverifier.

Cytat z http://developer.android.com/tools/help/proguard.html:
Cytuj
The ProGuard tool shrinks, optimizes, and obfuscates your code

5
Dystrybucja i promocja / Odp: Licencja i zabezpieczenie przed piractwem
« dnia: Kwiecień 29, 2013, 15:56:38 »
Cytat: Queader
Odnośnie zabezpieczenia kodu to obfuscacja kodu robi już duży bałagan, ale jeżeli trzeba można zrobić jeszcze większy.
Też tak kiedyś myślałem... Myślałem sobie, e przecież jest ProGuard, to takie skomplikowane narzędzie, na pewno kod na jego wyjściu jest jakąś papką.

Myliłem się. Polecam się pobawić. Weź swoje apk i wyciągnij kod Javy. Możesz być zaskoczony z jaką łatwością uda Ci się znaleźć zahardkodowane klucze itp. Ja byłem.

6
Odpisali mi dzisiaj. Także czeka się około 48h.

7
O super, nie znałem tego. Dzięki! Teraz PNG zajmują 1,5 MB :)

Kurcze, wczoraj wysłałem maila do tego Tapjoya, żeby aktywowali mi wirtualną walutę (wymagają tego) i do tej pory cisza... Ktoś miał z nimi do czynienia? Ile trzeba czekać? Nie da się ich jakoś przyspieszyć? (w końcu to pewnie jedno kliknięcie OK z ich strony...)

8
Sprawdź http://www.tapjoy.com/
Dzięki :)

Większość z tego 5MB to pewnie muza, nie?
Muza zajmuje 1,7 MB: 2 MIDI (które są malutkie) + 18 OGGów :) PNG zajmują 2,8 MB. Pozostałe ~0,5 MB to kod.

Oprawie graficznej bardzo brakuje animacji.
Mógłbyś doradzić gdzie i jaką animację dobrze byłoby dodać (i w miarę łatwo)?

9
Projekty zaawansowane / Odp: [Android] Swipe Master
« dnia: Marzec 29, 2013, 14:48:46 »
Cytuj
Btw. gra jest tylko po polsku, czy jest to zależne od ustawień języka urządzenia?
Jest to zależne od ustawień języka, gra jest po polsku i po angielsku.

Cytuj
Co do możliwości dokupienia dodatkowych poziomów, po pierwszych ośmiu planszach jeszcze mnie nie przekonała do zakupu kolejnych (po pierwsze, za krótko trwało przejście darmowych, a po drugie kilka zbiorczych screenshotów z tego co miałbym kupić na pewno byłoby bardziej zachęcające). Na filmiku są chyba pokazane kolejne plansze, ale w momencie kliknięcia "Buy" pozytywne wzmocnienie też by się przydało. ;-)
Słuszna uwaga, dzięki. Tak, ten model z kupowaniem 40 poziomów nie za bardzo się sprawdza, myślimy jak to poprawić... Może dodamy coś takiego, że będzie jeszcze możliwość "wykupienia" kolejnego płatnego poziomu poprzez wykonanie pewnej akcji reklamowej. Np. obejrzenie filmiku czy ściągnięcie darmowej gry. Filmik "Advanced Overlay" z tej strony dobrze to ilustruje. Być może znacie jakieś inne serwisy podobne do Leadbolt albo macie jakieś inne pomysły?

Cytuj
Aha, w grze można trochę cheatować - jeśli kliknie się odpowiednio blisko kulki, to przeskakuje ona pod palec, co czasami umożliwia obejście jakiejś przeszkody. To zamierzone? ;-)
Tak, nazywamy to teleportem. O dziwo bardzo mało osób to odkrywa, także możesz być z siebie dumny :) Gra z teleportem też wymaga pewnego skilla, no i tego "przebłysku geniuszu", żeby go odkryć. Dlatego teleporty są jak najbardziej dozwolone.

Cytuj
Pomijając cheatowanie, fajnym ukłonem w stronę gracza byłoby gdyby obszar kolizji kulki był ciut mniejszy niż wizualna reprezentacja. Paluchy bywają różne, grubsze i chudsze.
Z kolizją wydaje mi się, że pixel-perfect jest dość dobrym rozwiązaniem, naturalnym. W momencie, gdy gracz skusi i patrzy na ekran "no faktycznie zawadziłem", nie ma pretensji. Gdyby natomiast mógł troszeczkę "wejść" w przeszkodę, wyglądałoby to troszkę jak bug. Też nie wiadomo na ile pozwolić mu "wejść" w przeszkodę.

Co do paluchów - to jest chyba inna kwestia, że na małym ekranie palec jest grubszy niż kulka, przez to sami sobie zasłaniamy. Na tabletach nie ma problemu, bo spod palca widać część kulki. Sterowanie wirtualnymi przyrządami wydawało mi się mniej precyzyjne i mniej intuicyjne. Tak więc coś za coś, ale nie jest źle, gracze szybko się przyzwyczajają (my nawet testowalismy taką wersję bez rysowania zielonej kulki i dobrze się grało, nietrudno domyślić się gdzie jest zielona kulka :D).

10
Rok 2008. Chcąc nauczyć się Flasha piszę prostą grę o wdzięcznej nazwie "Kloce". Nawet byla na Warsztacie :)  Mimo swej prostoty, "coś w niej było" (może grywalność), w tablicy rekordów znalazło się około 10 tysięcy wyników i otrzymała dość pozytywne komentarze :)

Początek roku 2012. Mój kolega, Michał Karpiuk pisze niezależnie grę o nazwie "Swipe Master" na komórki z systemem bada. Mechanika gry jest taka sama jak w Klocach. Dostaje nagrodę 3 stopnia w konkursie badacup 2. Darmowa aplikacja do tej pory jest dostępna w Samsung Apps (ma ~70 tysięcy ściągnięć).

Rok 2012. Następuje połączenie sił i zaczynamy pisać "eleganckiego" Swipe Master'a na Androida.

Rok 2013. Już kończymy :D W międzyczasie bronię inżynierkę, koledze niestety się nie udaje z braku czasu :P

Tak więc, po więcej niż roku pracy (przeplatanej dość mocno inżynierką i studiami) udało się doprowadzić do wersji grywalnej Swipe Master'a :) Możecie ją pobrać za darmo z Google Play:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.swipemaster



Tutaj projekt na Warsztacie. Wszelkie komentarze mile widziane :)

11
Konkursy / Odp: CODE OF DUTY 2 konkurs programistyczny
« dnia: Czerwiec 04, 2012, 21:50:01 »
Tu jest wątek o tym konkursie na forum topcodera:
http://apps.topcoder.com/forums/?module=Thread&threadID=746163&start=0&mc=11

Cytuj
Tasks were rather easy, so propably sumbissions times will decide about advancing to the final. It took me about 2 hours and 45 minutes to solve tasks.

Cytuj
Mine was O(M^N*N!*K^(N-1)*L) where K is number of operators and L is the number of different ways for creating brackets (5 for N = 4). But I did precompute everything to make it O(1) just in case - I don't know if codility guys will be happy with that, but it's not my fault that the number of different inputs was very small (10 * 4 * 2^5) :)

Te dwa cytowane posty jak i większość z tamtego wątku napisali Polacy :)

12
Konkursy / Odp: CODE OF DUTY 2 konkurs programistyczny
« dnia: Czerwiec 04, 2012, 16:57:56 »
Dzięki, WA to Wrong Answer (a ten Pan na zdjeciu to K. Diks, tłumaczył np. Cormena, pewnie zrobiłby te zadania w mniej niż godzinę)

13
Konkursy / Odp: CODE OF DUTY 2 konkurs programistyczny
« dnia: Czerwiec 04, 2012, 16:33:30 »


(nie odbieraj tego przypadkiem jako atak na swoją osobę, spoko, każdy popełnia błędy)

14
Konkursy / Odp: CODE OF DUTY 2 konkurs programistyczny
« dnia: Czerwiec 03, 2012, 12:06:44 »
Mi się udało zrobić tylko pierwsze zadanie w czasie 3,5h :D (w sumie ma się 5h)
Drugiego już nie zdążyłem, rozgrzebałem tylko.

Ciekawe, czy każdy ma takie same 2 zadania?
Pierwsze miałem takie z listą liczb T oraz operatorów R, drugie z "plakatowaniem księżyca".

15
Java / Odp: IteratorQuicksort
« dnia: Maj 09, 2012, 13:51:47 »
Możliwe, że w ostatnim teście lista już jest posortowana, ale odwrotnie niż byśmy chcieli, wtedy twój quicksort wpada w O(n^2). Spróbuj mądrzej wybierać ten pivot, np. to wspomniane median-of-three jest proste i powinno pomóc. (poczytaj troche o usprawnieniach do quicksorta, w necie jest tego masa)

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 11