Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Zene

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 13
1
Spotkania / Odp: Warsztatowe spotkanie w Poznaniu
« dnia: Maj 05, 2010, 23:45:49 »
Może uda mi się dotrzeć.

3
Literatura / Odp: PHP5 obiektowe i zaawansowane
« dnia: Czerwiec 14, 2009, 02:03:31 »
Ogólna idea jest ta sama - różnice występują (np. deklarowanie zmiennych o większym zasięgu w klasie nadrzędnej niż tej samej zmiennej w klasie bazowej) ale są to rzeczy marginalne. Do samego OOP polecam Jave i Thinking...

4
Literatura / Odp: "Programowanie gier kompendium" - Potrzebna płyta CD
« dnia: Czerwiec 10, 2009, 22:47:04 »
...
PS. Gdybym poszedł do księgarni po książkę  :P to płyty bym juz nie potrzebował  ;D

Tzn. która opcja:
a) skopiowałbyś płytę na miejscu
b) "pożyczył"
c) kupił nową książkę
d) inne

5
Literatura / Odp: "Programowanie gier kompendium" - Potrzebna płyta CD
« dnia: Czerwiec 09, 2009, 23:50:15 »
Dzisiaj nie dam rady zrobić zdjęcia... Jutro zrobie i zamieszcze zdjęcie.

Czyżby wycieczka do księgarni? :P

6
Spotkania / Odp: Warsztatowe spotkanie w Poznaniu
« dnia: Czerwiec 09, 2009, 19:09:34 »
Tym razem ja pasuję :-\

7
Narzędzia / Odp: NetBeans i nowe biblioteki
« dnia: Maj 18, 2009, 21:17:14 »
http://wiki.warsztat.gd/NetBeans

Jest tam opis jak przy najmniejszym wysiłku zainstalować i skonfigurować Netbeasn to pracy z MinGW i szeregiem bibliotek (które są dostarczone w wspomnianym tam MinGW Distro - nuwen.net).

8
Spotkania / Odp: Warsztatowe spotkanie w Poznaniu
« dnia: Kwiecień 22, 2009, 11:35:48 »
Jestem za, na 100% będę. :)

Jeśli to było 100% to ciekawe co znaczy 0%  8)

W każdym razie, było nas 4 (really, antini, pw_ch, zene) i really mógł czuć się trochę zawiedziony kierunkiem rozmowy..

Może tak by się więcej osób mogło zebrać, bo doszły mnie słuchy że parę osób sobie odpuściło to spotkanie.

9
Silniki / Odp: Silniki Web3D
« dnia: Kwiecień 21, 2009, 13:56:52 »
Ja bym pozostał przy Unity - nie jest taki drogi a ma konkretne możliwości i społeczność.
Dostępu do kodów źródłowych co prawda nie ma ale jeśli nie chcesz zmieniać rendera, fizyki czy innych niskopoziomowych rzeczy, to skrypty w C# powinny wystarczyć do implementacji bardziej skomplikowanych algorytmów.

10
Narzędzia / Odp: Netbeans - jaki kompilator c++?
« dnia: Kwiecień 21, 2009, 13:49:10 »

11
Spotkania / Odp: Warsztatowe spotkanie w Poznaniu
« dnia: Kwiecień 21, 2009, 13:47:39 »
4 osoby + Antini, całkiem liczna ta grupa poznańska ;)
Do zobaczenia.

12
Spotkania / Odp: Warsztatowe spotkanie w Poznaniu
« dnia: Kwiecień 17, 2009, 22:07:33 »
Moja propozycja:
- wtorek 21.04, godzina 19:00 spotkanie na rynku pod pręgierzem -> brogans, dragon, itp.

13
Design / Odp: Tworzenie gry - zebranie zespołu
« dnia: Kwiecień 13, 2009, 01:55:21 »
Jeszcze nie dawno stwierdziłem, że przyłączyłbym się do jakiejś grupy, ale ponieważ nic mi nie wiadomo, żeby Toxic prowadził jakiś projekt, to zacząłem coś tworzyć na własną rękę z Antoni'm.
Wniosek z tego taki, że trzeba się pokazać z dobrej strony jako sprawdzony przywódca, który potrafi skończyć projekt (przywołany Toxic z projektem ShadowClones).

OT

....JavaScript jest językiem funkcyjnym, a na niektórych implementacjach jest nawet porządnym językiem funkcyjnym :) a w JS się pisze dużo, choć może nie w GD... ale znam jedną grę, która go używa jako języka skryptowego (z kompilacją real-time :P)

Unity Engine również wykorzystuje Javascript (włącznie z kompilacją) i wychodzi mu to całkiem zgrabnie..
/OT

14
Szkółka / Odp: problem i ID3DXSprite
« dnia: Kwiecień 11, 2009, 13:24:27 »
Z tego co się orientuję to brakuje Ci pSprite->Begin() przed wywołaniem pSprite->Draw() i
wywolania pSprite->End() po narysowaniu.

15
Spotkania / Odp: Warsztatowe spotkanie w Poznaniu
« dnia: Kwiecień 09, 2009, 01:01:10 »
Po świętach będzie ok (wtorek i później).

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 13