Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - fofoo

Strony: [1] 2 3
2
Matematyka i fizyka / Odp: Race
« dnia: Sierpień 18, 2006, 12:45:40 »
To chyba nie chodzi o zachwycenie tylko remeka "stuns"
Jeżeli chodzi o remake Stunts'ów, to polecam Track Manię - nawet filozofia budowy tras jest ta sama (z klocków, tyle że można budować wielopoziomowe mapy). :)
Własnie znalazłem http://maniadrive.raydium.org/index.php/News
jeszcze nie grałem, ale napewno sie skusze :)

3
Skrypty / Odp: Game Scripting Language
« dnia: Sierpień 17, 2006, 00:26:07 »
Najszybszym z tych języków jest lua, potem python a na końcu ruby. Co do możliwości (jeśli chodzi o sam język, 'możliwości' _nie_ oznaczają tu ilości i jakości dostępnych bibliotek) jest dokladnie odwrotnie. Ruby jest bardzo elastyczny (otawarte klasy), python jest już troche mniej elastyczny ale nadal jest językiem obiektowym.
Pozatym istaniej coś takiego jak pyrex http://www.cosc.canterbury.ac.nz/greg.ewing/python/Pyrex/czyli mieszanka pythona i c.
Może Ci się też przydać http://www.swig.org/links.html
lub http://www.riverbankcomputing.com/Docs/sip4/sipref.html

Myśle że python jest najlepszym wyborem w tym przypadku :)

4
Gry / Odp: Porzebna dobra gra najlepiej online ;)
« dnia: Sierpień 12, 2006, 23:18:12 »
Przez przeglądarke: http://www.travian3.pl/

5
Gry / Odp: Porzebna dobra gra najlepiej online ;)
« dnia: Sierpień 12, 2006, 22:39:00 »
To ja zapodam jescze jeden link z dużą ilośćią darmowych gier, niektóre są calkiem ciekawe
http://www.caiman.us/

6
Gry / Odp: Porzebna dobra gra najlepiej online ;)
« dnia: Sierpień 12, 2006, 22:21:56 »
Seria "Jagged Alliance". :)
jesli cos online to moze to: http://www.daimonin.net/

7
Narzędzia / Odp: Program do programowania :)
« dnia: Sierpień 09, 2006, 16:07:37 »
Najśweższe informacje:
Borland chce wskrześić swoją linie produktów "Turbo"
info: http://www.eweek.com/article2/0,1895,2000205,00.asp
propaganda :) : http://www.youtube.com/watch?v=LAgQCG1L3mo
homepage: http://www.turboexplorer.com/

ciekawe...

8
DirectX / Odp: Delphi czy C++?
« dnia: Sierpień 09, 2006, 15:03:17 »
Cytuj
Myśląc przyszłościowo to już niewarto zagłębiać się w Delphi, lepiej wybrać C++ (i zgłebiać je coraz bardziej). Za np 10 lat niewiadomo czy ktoś będzie używał jeszcze delphi natomoiast c++ będzie jeszcze mocno używane przez wiele lat. Moze się myle ale moje prognozy są jakie są. Smiley
z tym sie nie zgadzam - delphi to blyskawica w tworzeniu aplikacji wizualnych dla windows'a. caly pomysl .NETu jest doslownie zjechany z VCL'a. i za te 10 lat ja na pewno bede jeszcze uzywal delphi :)

[OT]
ja tam ciagle nie moge sie przyzwyczaic do tego "Graphics" i zawsze uzywam "D3D" badz "Direct3D" ;) poza tym w Graphics nie ma juz DD wiec zostal sam D3D. co w efekcie prowadzi do tego ze mamy dwie nazwy na ten sam komponent DirectX :) no chyba ze D3D przejal kilka funkcji DD o ktorych nie wiem...?
[/OT]

Skoro delphi to błyskawica to co to jest python ? Moim zdaniem jesli zna się dobrze delphi i c++ to w delphi pisze sie tylko troche szybciej, ale za to delphi znacznie bardziej Cie ogranicza do konkretych technologi i platform (czego nie robi c++).

9
Narzędzia / Odp: Program do programowania :)
« dnia: Sierpień 09, 2006, 14:58:04 »
Tak jak bies uważam, że może warto zacząć od pythona, od siebie dorzuce jescze jeden fajny kurs po polsku:
http://www.linuxpl.org/teksty/python/intro.html

W sumie to niewiadomo od czego jest najlepiej zacząć, każdy kto juz początki ma za sobą zaczynał troche inaczej, dlatego uważam że najważniejsze to poprostu zacząć i nie zrazac sie na początku a potem to już samo jakoś poleci.

10
DirectX / Odp: Delphi czy C++?
« dnia: Sierpień 09, 2006, 14:48:23 »
Myśląc przyszłościowo to już niewarto zagłębiać się w Delphi, lepiej wybrać C++ (i zgłebiać je coraz bardziej). Za np 10 lat niewiadomo czy ktoś będzie używał jeszcze delphi natomoiast c++ będzie jeszcze mocno używane przez wiele lat. Moze się myle ale moje prognozy są jakie są. :)

11
C++ / Odp: dziedziczenie
« dnia: Sierpień 08, 2006, 11:20:14 »
Właśnie trafiłem na ciekawą strone (nawet bardzo ciekawą) o tematyce OOP
http://ootips.org/

12
Matematyka i fizyka / Odp: Race
« dnia: Sierpień 08, 2006, 10:35:37 »

13
C++ / Odp: Zwiekszenie dokładnosci obliczen zmiennopozycyjnych
« dnia: Sierpień 07, 2006, 22:09:10 »
Może to nie będzie to czego szukasz, ale jako ciekawostke powiem że w pythonie są liczby zmiennoprzcinkowe nieskończonej precyzji ( czy jakostak ), czyli ich dokładność jest ograniczona tylko przez pamięć komputera. Interpreter pythona napisany jest w c, jesli jesteś bardzo zdesperowany to możesz poszukać tam.

14
Compo i bitwy / Odp: Wakacyjne Compo 2
« dnia: Sierpień 06, 2006, 23:13:39 »
Pomysł z grą w jednym pliku, wydaje mi się najciekawszy.
Niedawno odbył sie podobny turniej i wynik są dość interesujące:
http://media.pyweek.org/static/pygame.draw-0606.html
Jak znam życie pewnie znowu zaczne pisać i z powodów różnych 'odpadne' więc wole zabardzo nie wpływać na kształt compo. :)

15
Design / Odp: Mordobicie z fizyka :D czyli...
« dnia: Sierpień 02, 2006, 18:21:11 »

Strony: [1] 2 3