Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Mirvan

Strony: [1]
1
Literatura / Odp: Zakup książek o game dev'ie
« dnia: Listopad 03, 2012, 16:04:18 »
Nie jest to lista o gamedevie, ale warta uwagi:

Chodzi mi tylko o propozycje ksiazek o gd. Lista calkiem fajna.

A tak poza tym - interesują Cię książki na jakiś konkretny temat, czy takie ogólne?

Interesuje mnie raczej c++ + opengl.

Jeśli pójdziesz ścieżką pisania gier na PC, od zera, w C++ z grafiką 3D w DirectX albo OpenGL, wtedy: Po pierwsze, naucz się dobrze C++. Samo C to za mało, wypadałoby znać programowanie obiektowe i inne takie tematy. Potem polecam jakąś grubą książkę od DirectX albo OpenGL.

Ogarniam programowanie obiektowe tylko nigdy nie robilem tego profesjonalnie. W pracy pisze w C + straszne wewnetrzene api.

//..

Myslalem na poczatku o tej ksiazce: http://www.amazon.com/Beginning-C-Through-Game-Programming/dp/1435457420/ref=sr_1_12?s=books&ie=UTF8&qid=1351951333&sr=1-12

Ale przejrzalem jej tresc i to jest jednak samo wprowadzenie do c++, a programowania samej grafiki tam niema.

2
Literatura / Zakup książek o game dev'ie
« dnia: Listopad 02, 2012, 23:26:43 »
Niedługo będę zamawiał kilka książek na amazonie, chciałbym kupić też książkę (kilka?) o programowaniu gier.
Mam dość sporo wiedzy w programowaniu w C, trochę mniej w c++ i javie. Teraz uczę sie pythona + pygame.

Jakieś propozycje odnośnie książek dla zupełnie zielonego?

3
Zgadzam się z poprzednikiem poczytaj sobie jakieś CV. Większość miała osiągnięcia przed studiami.

Strony: [1]