Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - wonderdog

Strony: [1] 2 3
1
Przedłużyć partię gry do kilku dni przynajmniej i do tego by graczy było dużo więcej.  :P

Mechanika gry na to pozwala, ale trzeba wziąć pod uwagę to, że trudno będzie znaleźć więcej niż 3-4 osoby grające w tego typu, amatorską grę naraz.

2
O kurde, teraz wypasik, rendery, y?

może zrobiłbyś w takim razie lepsze poruszanie się (nie po kratkach)

Jest + animacje.

Cytuj
Prawdę mówiąc mógłbyś wrócić jednak do MMORPG/RTS (bardziej mmo), pomyśl nad tym.
Takie ultimowe.

Tzn.?

3
To prawda, to są dwa wymiary.

Będą piętra.

4


Zrzut ekranu z nowej wersji, która będzie za parę dni.

5
Tak jak mówiłem, nowa wersja: http://www.sendspace.com/file/rj9q6f
Oraz nowa stronka, tak by zacząć po angielsku się rozreklamywać: http://silentworld.100webspace.net/site/

Warto by było zagrać większą partyjkę w tę wersję. Ktoś chce ustawić się na wieczór?

6
Zrzut ekranu wrzucony, aby zachęcić jakoś grafika, który zająłby się grafiką potworków, mapy i przedmiotów. Jest ktoś, kto chce się tym zająć?

Z nowej wersji, która będzie jutro lub za dwa dni:


Interfejs zrobił Pomar1, dzięki!

7
Jest przycisk U - użyj ostatniego przedmiotu. Ale te hotkeye nie byłyby głupie - tool, młotek, kusza, ziarna, potiony...

Ja mam uwagi przede wszystkim do AI - jak grałem samemu, to mi peasant zbierał drewienko i inne rzeczy, bez zarzutu... ale przy większej ilości graczy i NPC, to się staje kompletnie zawodne - robole się gubią, zatrzymują itp. Podobnie komenda follow me - odmawia przejścia wąskim przejściem, w pewnym momencie część jednostek postanawia skręcić i trzeba zawracać... Już nie wspomne o zachowaniu orków, gdy próbowaliśmy grać PvE ;)

Z innych rzeczy, to w zasadzie nie mam uwag. Jest sporo różnych przedmiotów - to dość fajne. Niestety, przy 3 graczach na stronę konfliktu nie bardzo dało się grać - potrzeba albo mniejszej mapy (ale to chyba nie pomoże), albo przeciwników AI spawnujących się i atakujących przeciwnika (ale to próbowaliśmy i zrezygnowałeś...), albo ... nie wiem czego.

EDIT: i znów zagrałem samemu, i znów całe AI działa (grałem HvNPC, i orkowie przypełźli) - coś jest nie halo. Ale armata fajna ;)

Liosan


Tutaj jest patch, który chyba poprawia AI: http://www.sendspace.com/file/a1w6s0
Fajnie by bylo to przetestowac przez sieć.
W serversettings.txt masz parę ustawień odnośnie szukania trasy i kolejek AI.
Odpiszcie, czy działa.

8
A czy ten 'błąd' jest zamierzony? :)
Cytat: Silent Error Log.txt
Error time: Fri Jun 25 18:29:46 2010
Content: File Doesnt exists: C:/Documents and Settings/rych/Desktop/ser/Data/fixedfont.bmp
Pomaga wysłanie gry pod ten adres ( pulpit ) i zmienić nazwę folderu na ser ;p

To jest bardzo dziwne. Czy ktoś inny miał ten błąd? Jakiego windowsa używasz?

9
Oto najnowsza wersja, na której zagramy wieczorem: http://www.sendspace.com/file/yzkngw
Pomar1 , dzięki za odlotowe GUI!

Do zobaczenia na #silentworld o 19. Nie zaczynać beze mnie!
Fajnie by było, gdyby ktoś mógł zrobić parę zdjęć czy może nawet filmik.

Proponuję zagrać w mapę: Duel OvsH
Oto screen, żebyście wiedzieli, co się dzieje:

10
Punkt 19. Mam takie nowości, że wam kapcie pospadają :)

11
Wrzucę parę nowych rzeczy do SW i możemy zagrać dziś po południu, powiedzmy w okolicach 6,7? Kto się pisze? A do tego czasu proszę o dodawanie sugestii, co chcielibyście zobaczyć w kolejnych wersjach, i komentarzy, co powinno zostać poprawione. Na razie nie dostałem żadnej konstruktywnej krytyki...

12
W paczce jest jedna mapa dla jednego gracza (Campaign 2) oraz dwie plansze dla wielu: Humans vs NPC (wszyscy gracze są ludźmi kontra komputerowi orkowie) i Orcs vs Humans (dwie drużyny). Jutro dodam jakąś mniejszą mapkę, tak w sam raz na meczyk 4vs4. Tylko chyba trzeba będzie rozreklamować SW gdzie indziej też, bo nigdy na warsztacie samym nie znajdziemy ośmiu osób, by sobie zagrać.

13
Oto pierwsze grywalne demko gry Silent World.
Proszę o zostawianie komentarzy pod tym postem.

Silent World - 2d Online Empire Builder


Opis:

Najłatwiej opisać Silent World jako połączenie Ultimy Online i Warcrafta 2.
W swojej podstawowej wersji SW zawiera najlepsze elementy charakterystyczne dla gier typu MMO i RTS.
W rozgrywce online gracze podzieleni zostają na dwie drużyny: orków i ludzi. Obie nacje konkurują ze sobą o zasoby surowców, które
pozwalają na stawianie lepszych budynków i wyrób lepszego ekwipunku: od drewnianej pałki po machiny oblężnicze i armaty...
Każdy z graczy kieruje osobną postacią - w tym SW przypomina Tibie czy Ultimę Online.
Jednak możliwy jest zakup dodatkowych jednostek, którymi można sterować tak jak w grach RTS.
Połączenie elementów strategicznych z role-playing sprawia, że każdy znajdzie w SW coś dla siebie.



Cechy:

   - Rozgrywka 2d dla jednego i wielu graczy (TCP/IP).
   - Widok z lotu ptaka, gdzie postać gracza jest w centrum ekranu.
   - Wielkie bitwy na kilkaset jednostek.
   - Oblężenia, ładunki wybuchowe, machiny oblężnicze...
   - Wolny tryb budowania miast - w przeciwieństwie do większości gier RTS, w SW miasta buduje się z kafli, a nie z gotowych budynków, co pozwala na dużą dowolność.
   - Rozwój postaci typowy dla gier RPG.
   - Setki przedmiotów o unikalnych właściwościach.
   - Tworzenie przedmiotów z wydobytych surowców.
   - Mechanika gry zapisana w skryptach po stronie serwera, co oznacza, że gra jest w 100% modyfikowalna!
   - Możliwość dodawania własnych map, potworów, przedmiotów i typów rozgrywek.
   - Zapis stanu gry po stronie serwera, co umożliwia prowadzenie długich rozgrywek MMO.


Pliki:
   Silent World v1.07a Nowy 28/06/2010(18.76 MB)
   Mirrory:
      Sendspace
   
Zrzuty ekranu:


FAQ:

   - Jak włączyć grę dla jednego gracza?
      Włącz Silent Client.exe. Kliknij Quick Host/Single Player. Wybierz mapę. Wyłącz Online Game. Kliknij Start Game.
   - Jak włączyć grę dla wielu graczy?
      Włącz Silent Client.exe. Kliknij Quick Host/Single Player. Wybierz mapę. Włącz Online Game. Kliknij Start Game.
      Jeśli mapa obsługuje tryb multiplayer, zostanie zarejestrowana, a inni gracze będą ja widzieć w liście serwerów.      
   - Jak przyłączyć się do gry online?
      Włącz Silent Client.exe. Kliknij Join Online Game.
      Pojawi się lista dostępnych serwerów. Wybierz jeden. Wpisz swój login i hasło (pod menu). Następnie kliknij Enter Game.
   - Jak przełączyć widok na pełen ekran?
      F5
   - Jak coś powiedzieć w grze?
      Wpisz tekst w pole tekstu pod ekranem gry i kliknij Say, lub naciśnij Enter.
   - Jak rozdać  punkty umiejętności (skill points)??
      Podejdź do swojego race orb i użyj na nim przycisk Action (ikonka oka).
      Klikajać na nazwę umiejętności, dajesz jej 1 punkt.
   - Jak użyć przedmiot?
      Trzymaj prawy przycisk na przedmiocie w plecaku i USE.
   - Jak ubrać przedmiot?
      Jeśli się da to: Trzymaj prawy przycisk na przedmiocie w plecaku i EQUIP.
   - Jak coś zbudować?
      Użyj narzędzia (tool) na surowcu, np. na Wooden Board czy Normal Stone.
   - Jak zrobić przedmiot?
      Użyj młotka (hammer) na surowcu, np. na Wooden Board, Copper, Verite or Iron Ore.
   - Zniszczyłem wszystkie narzędzia, co teraz?
      Podejdź do swojego race orb i użyj na nim przycisk Action (ikonka oka).
      Wybierz Get Tools.
   - Jak kupić jednostkę?
      Podejdź do swojego race orb i użyj na nim przycisk Action (ikonka oka).
      Wybierz jednostkę, która chcesz kupić. Obok nazwy podana jest cena (te przedmioty musisz mieć w plecaku)
   - Jak kontrolować kupione jednostki?
      Prawy przycisk lub Action (ikonka oka)
   - Jak sprawdzić poziom głodu?
      /hunger
   - Jak sprawdzić ciężar ekwipunku?
      /weight
   - Jak sprawdzić liczbę graczy?
      /numclients
   - Jaka jest róznica między Go To i Go Straight To?
      Jednostka z Go Straight To nie będzie wdawała się w walkę.


http://silentworld.vanillaforums.com/

14
Poszukuję / Odp: Silent World - rekrutacja
« dnia: Czerwiec 17, 2010, 01:20:00 »
A organizator to nie będziesz Ty? ;)

Nie, jeśli uda mi się z tego wykręcić. :)

15
Poszukuję / Silent World - rekrutacja
« dnia: Czerwiec 16, 2010, 16:37:58 »
Poszukuję ekipy game designerów i grafików do stworzenia oficjalnego mod-a/typu rozgrywki do Silent World.
Strona www projektu: http://silentworld.vanillaforums.com/



------------------------
Stanowiska:

Koleś od pomysłu
Najważniejsze stanowisko. Reszta ekipy będzie pracowała do opisu, jaki koleś od pomysłu napisze.
Jak zaaplikować? Pograj w SW, zobacz jak wszystko działa, wejdź na kanał irc: #silentworld, pogadaj z ludźmi, zrób research. Usiądź i napisz propozycję, jak główny mod do SW powinien wyglądać - co będzie fajne, czego chcą gracze, czy będzie to RTS, RPG?. Wyślij opis tu, pod ten wątek. Po wstępnej, grupowej krytyce, do której wszystkich zapraszam, zostanie on zatwierdzony jako oficjalny plan, którego realizacji poświęci się reszta ekipy.

Wykonawca pomysłu, ale nie skrypter
Ktoś, kto po spędzeniu wielu godzin nad odkrywaniem, jak działa SW (zobacz link - Obowiązkowe Lektury), zacznie zapełniać grę przedmiotami, mapami, npc-ami. Najbardziej kreatywna posada dla kogoś, kto lubi dodawanie miliona i jednego przedmiotu, grzebanie w statystych potworków lub tworzenie map. Jak zaaplikować? Napisz własny mini-mod, mapkę lub drzewko technologii i umieść tu, pod tym wątkiem. Zostaniesz przyjęty. Gdy pojawi się ostateczny projekt gry, zaczniesz go realizować.

Wykonawca pomysłu i skrypter
Musi znać LUA. Będzie robił to samo co zwykły wykonawca pomysłu + będzie pisał skrypty. Jeśli nie znasz LUA, to się naucz! To bardzo prosty język.

Grafik
Będzie realizował życzenia innych członków ekipy, np.: "zrób ikonkę miecza".

Organizator
Ktoś, kto będzie kontrolował cały proces, zbierał e-maile, ponaglał, wysyłał oficjalne wersje gry itd.

---------------
Obowiązkowe Lektury:
http://silentworld.100webspace.net/tutorial/
lub wersja offline: http://silentworld.100webspace.net/tutorial/SW Dev Kit.rar.

Z nadzieją patrzę w stronę tych, którzy już grali w SW i wiedzą, o co chodzi. Są naturalnym materiałem na szefów całej operacji.
---------------

Jeśli chcesz zaaplikować, masz jakieś dodatkowe pomysły lub po prostu chcesz ponarzekać, pisz pod tym postem.

Strony: [1] 2 3