Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Wichur

Strony: [1] 2 3
1
Projekty rozpoczęte / Odp: [Unity][PC] Project Car tune
« dnia: Październik 11, 2018, 08:01:23 »
Pierwszy alpha trailer, zapraszam do obejrzenia ;)
https://www.youtube.com/watch?v=NYne6TOpL9s

2
Projekty rozpoczęte / Odp: [Unity][PC] Project Car tune
« dnia: Marzec 26, 2018, 08:28:17 »
Zostaje kwestia mapy, poziomów czy też budynków i ogólnej scenerii? To znaczy będzie to dość duża mapa, coś jak open world? Oraz jeszcze pytanie odnośnie czasu akcji gry, rozumiem że nie będzie tutaj samochodów bardziej nowoczesnych których jeszcze nie wyprodukowano, wspominając tutaj np. grę Motorhead :)

Zastanawiam się również nad awaryjnością samochodów. Np. kwestia paliwa czy też uszkodzenia chłodnicy, zawieszenia, planujesz takiego typu komponenty dodać w przyszłości do tej gry?

W kwestii mapy, tak planuje zrobić open world, cos jak nfs:ug2.
Samochody bedą te rzeczywiste, stare jak i nowe ale nie z przyszłości :)
Tak będą, uszkodzenia zawieszenia są już zrobione, reszta w późniejszym okresie z racji tego, że obecnie robie silnik.




3
Projekty rozpoczęte / Odp: [Unity][PC] Project Car tune
« dnia: Marzec 19, 2018, 08:59:38 »
Samochody będą bez znaczków nie będą licencjonowane :)
Dlatego napisałem we wcześniejszym poście, że GOLF jest autem testowym bo taki posiadałem w woich zasobach za czasów jak robiłem mody do gier.

W chwili obecnej pracuje nad silnikiem i dyno
https://www.youtube.com/watch?v=Pf7uIt2yB3U

4
Projekty rozpoczęte / Odp: [Unity][PC] Project Car tune
« dnia: Grudzień 27, 2017, 09:11:58 »
Bardzo stara wersja gdzie można pomalować samochód znajduje się pod adresem: http://vertices.pl/cartune/
Ale to jest na prawdę bardzo stara wersja ;)

5
Projekty rozpoczęte / [Unity][PC] Project Car tune
« dnia: Grudzień 20, 2017, 12:48:48 »


Bardzo dawno mnie tu nie było ale chciałbym przedstawić projekt mojej gry w trakcie produkcji, bazowana na kultowej serii Street Legal. Docelowo będę chciał wstawić ją na Steam jeszcze w fazie Early Access, sugeruje się pomysłami innych graczy/użytkowników.

W grze będziemy zajmować się tuningiem samochodu, zewnętrznie jak i mechanicznie, ściganie się i udział w eventach (między innymi CarAudio), wymagana licencja prawo jazdy na odpowiednie wyścigi. Jazda w mieście, nielegalne wyścigi, mam nadzieje, że uda mi się to wszystko osiągnąć.
Sporo fajnych rzeczy planuje wprowadzić ale jeszcze jest to odległe ze względu na to, że robię ja sam
Cały czas grzebie w kodzie, wprowadzam rzeczy do mechaniki i gameplay’u. Jest sporo roboty, porwałem się na głęboką wodę ale idę cały czas do przodu.

Na chwile obecną GOLF jest autem TESTOWYM więc posiada sporo błędów i słabe tekstury.
W trakcie tworzenia są także nowe (docelowe) modele bez znaczków i log znanych marek, ze względu na licencje a raczej jej brak :)

Chciałbym zaprosić na fanpage: https://www.facebook.com/projectcartune/
Filmiki znajdują się na youtube: https://www.youtube.com/channel/UCoEQf2raxQ7VWtUChqEzd_A/videos19

Pozdrawiam

6
DirectX / Odp: [DX9] Hook, efekty
« dnia: Styczeń 18, 2012, 15:06:49 »
Teraz po przeczytaniu swojego posta stwierdzam, że źle sprecyzowałem swój problem :)
Otóż chodzi mi o "szew" końca i początku textury. Nie mam pomysłu na rozwiązanie tego.
Na pierwszym obrazku widać koniec i początek gdy auto jest obrócone o 90stopni


Nie wiem czy cubemapa by działała przy hooku, czy dałoby się to potraktować hlsl.
Ogólnie bardzo mało informacji jest na temat hook'a :)

7
DirectX / [DX9] Hook, efekty
« dnia: Styczeń 17, 2012, 15:57:25 »
Witam,
Mam takie pytanie. Robię efekty graficzne do gry przy użyciu DirectX Hook. Jednym z efektów są refleksy na karoserii samochodu. Używam "render to texture". Wszystko ładnie, ale widać "szew" tekstury. Nie za ciekawie to wygląda. Czy jest jakiś sposób na poprawę tego? Czy ktoś z was w ogóle używał hook'a? Bo miałbym jeszcze parę pytań ;)

8
Oferuję / Grafik3D z pomorskiego
« dnia: Listopad 29, 2011, 14:17:05 »
Poszukuje pracy jako grafik 3D (stałej) w woj. Pomorskim. Przeprowadzka nie wchodzi w gre.
Modelowanie, riggowanie, troszkę animacji. Modelowanie, low-poly do gier, architekura, environment.
Modelowanie organiki jest dla mnie udręką.
Używane programy: 3D Studio Max + Vray, Photoshop, trochę Unity3D.

moje portfolio: http://bartoszbieszka.cba.pl

kontakt email: b.bieszka@wp.pl

9
Matematyka i fizyka / Odp: PhysX wlasny mesh kolizji
« dnia: Luty 15, 2011, 12:18:21 »
Po kolei :

- Triangle Mesh nadaje się jedynie do statycznych obiektów - np. terenu, elementów otoczenia, które nie za bardzo podlegają grawitacji.

- Convex meshe wcale nie są "dziwne". Jak uda Ci się zaimplementować funkcję tworzącą je, to polecam odpalenie programu do grafiki 3d, stworzenie uproszczonych brył twoich docelowych modeli, które będziesz wyswietlał, zapisanie ich i stworzenie Convexów na podstawie tych uproszczonych brył.

Funkcje do trangle meshy i convex meshy znajdziesz w dokumentacji Physx'a oraz np. tu : http://crolengi.wordpress.com/2009/05/18/directx-physx-english/ (zakładam, że piszesz w Directx'ie).

Ponadto - próbuj jak najczęsciej wykorzystywac proste kształty - do jednego aktora w scenie Physxa mozesz dodać wiele sfer, boxów i kapsuł.

Uzywam convexow tylko trapilo mnie to pytanie czy moge uzywac wlasnych meshow kolizji.
Dzięki za szybką odpowiedź.

10
Projekty rozpoczęte / Odp: Audi Racing
« dnia: Luty 15, 2011, 11:36:03 »
Troche porobilem, dalej. Jeszcze mam problem z kolami musze to jakos naprawic
http://www.youtube.com/watch?v=O03PHoi23N8

a i nie pytajcie sie co w auri racing robi golf ;P Otoz zmienilem projekt na VAG racing ;-)

11
Matematyka i fizyka / PhysX wlasny mesh kolizji
« dnia: Luty 15, 2011, 11:28:01 »
Witam, interesuje mnie jak w physX zrobic wlasny mesh kolizji? Nie byloby problemu zrobic go z trianglemeshdesc no ale tri vs tri nie daje kolizji a Convex jakos dziwnie sie tworzy.
A na ten temat nie moge informacji znalezc.

12
Projekty rozpoczęte / Odp: Audi Racing
« dnia: Kwiecień 12, 2010, 09:58:41 »
Bananu7: Przyznaje Ci racje, rzucam się na głęboką wodę. No ale z gotowym silnikiem to jest łatwiejsze, gdybym miał pisać wszystko od zera to by mi to zajęło o wiele więcej czasu a nie jestem dobry w C++ przesiadłem się z C#, w którym wczśniej robiłem. Były to proste gierki ale zawsze samochodówki. czasy XNA pamiętam. Potem starałem coś z siebie wycisnąć poprzez użycie gotowego silnika TV3D pod C#, wklepanie do tego PhysX, no i działało... ale wrapper pod C# miał sporo błędów.
Co do samego physX to nie da tak na prawdę uzyskać realistyki takiej jak na prawdę, dlatego napisałem, że przybliżoną do prawdziwej.

Piko84 Licencji nie potrzebuje bo nie będę tego wydawał jako produkt komercyjny. A jeżeli już by się to stało to oczywiście musiałbym wyczyścić grę ze wszystkich markowych znaczków... no cjhyba, że koncern audi by się zgodził :D Ale to już odrębna by była historia.

Co jak co ale powoli działam, Zawsze C++ to byłą dla mnie jak wielki mur, przez który nie mogłem się przebić. W końcu mi się to udało.

13
Projekty rozpoczęte / Odp: Audi Racing
« dnia: Kwiecień 11, 2010, 23:14:01 »
Bedą audi, będą... najpierw robie logike gry, menu, opcje, screeny, i inne duperelstwa ;)
czy zaczerpne gdzies informacji na temat  sladu opon (skidmarks)? nigdzie nie moglem znalezc.

14
Projekty rozpoczęte / Odp: Audi Racing
« dnia: Kwiecień 11, 2010, 16:06:02 »
Co m3 robi w grze o Audi? :D Ale jego model jest piękny :] Reszta już słabiej.

Zapomniałem wspomnieć o nim właśnie, otóż BMW zostało ściągnięte aby zobaczyć jak będzie się odbijała Cubemapa :)

15
Projekty rozpoczęte / Audi Racing
« dnia: Kwiecień 11, 2010, 15:05:54 »
Chciałbym pokazać coś ode mnie...
Po pierwsze to nie jestem programistą, uczę się C++. Gierka, którą robię nazywa się Audi Racing, ze względu, że chce tam umieścić samochody tej marki.
Korzystam z gotowego silnika TrueVision3D, ze względu na to, że jest prosty w obsłudze. Co do fizyki to chce wstawić PhysX :)
Już próbowałem większość możliwości tej fizyki i jestem zadowolony, i wiem, że będę używał tego ;)
Krótko to co chciałbym mieć u siebie w grze:
- przybliżone do realistyki jazda samochodem
- zaawansowany system zniszczeń
- zamiana części samochodu (tuning)

No to teraz czas na zdjęcia :)




Strony: [1] 2 3