Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Shelim

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 41
1
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Pixie Engine (Shelim)
« dnia: Lipiec 10, 2018, 22:39:43 »
Yup, napisanych :)

Przepiąłem kompilator na C++17 (co wymagało znalezienia działającej biblioteki standardowej na Windowsa - ta z Visual Studio 2017 Preview 3 ma bugi które rozjechały kompilację m.in. boosta), robię częściowy refactoring i optymalizację modułów korzystając z dobrodziejstw nowego standardu. Niby chciałem uniknąć eksperymentalnej technologii, ale jest parę rzeczy w C++ 17 (nawet takich prostych jak choćby substring za pomocą string_view ze złożonością O(1) ) które mnie po prostu urzekły... :)

2
Oferty pracy / [Poszukuję] Muzyka retro do gry na FV
« dnia: Lipiec 06, 2018, 10:29:42 »
Hej,

Poszukuję dobrej duszyczki która skomponowałaby mi muzykę w stylu retro do gry na Androida. Zlecenie oczywiście płatne, preferowana FV.

Kontakt na priv

3
Warsztat Summer of Code 2018 / Pixie Engine (Shelim)
« dnia: Lipiec 06, 2018, 10:25:39 »
Okej, startujemy!



Pixie Engine to silnik gier (chwilowo tylko 2D - ufam że to nie problem), dedykowany do gier wymagających dużej ilości obliczeń nie-graficznych (np. grand strategie czasu rzeczywistego). Powstaje w C++ 14, z wykorzystaniem obecnie stosowanych wzorców projektowych i zapełnia lukę na rynku zdominowanym przez "zasobożerne" zarządzane garbage collectory.

Garść informacji o projekcie:
 - Wsparcie OpenGL/DirectX 11 (spriteBatch z shaderami cg)
 - Wymaga x64 procka
 - Architektura rozproszona, oparta na rozbudowanym systemie wtyczek
 - Platformy: chwilowo tylko Windows, docelowo Mac/Linux
 - Wsparcie dla modów, hot-swap assets, replikacji po sieci, dead reckoning, utrzymywania kilku scen na raz w logice, hot-swap plugins, anti-aliasing temporalnego, efektywnej serializacji, vfs, wbudowana console, profiler po socketach (Remotery), lokalizacja, testy jednostkowe i integracyjne (GTest/GMockup) + rzeczy które planuję dodać ze względu na mój target :)
 - 26 000 linii w 300 plikach źródłowych

4
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« dnia: Lipiec 06, 2018, 10:08:58 »
Osoba: Shelim
Kategoria: Silnik graficzny
Nazwa projektu: Pixie Engine
Wątek na forum: http://forum.warsztat.gd/index.php/topic,31401.0.html

Mam dzięki temu motywację żeby dociągnąć go do używalnego stanu do końca wakacji :D

5
Warsztat Summer of Code 2015 / Odp: Warsztat Summer of Code 2015
« dnia: Październik 14, 2015, 17:58:30 »
Jeśli po tutorialu nie wiadomo co robić, to średni ten tutorial ;-)
W tutorialu to pisze, ale w sumie łatwo przegapić - poziom tutorialu był sklecany trochę na kolanie, i w dodatku nie miałem jeszcze gotowego narzędzia do skryptowania cut-scenek ^^"

6
Warsztat Summer of Code 2015 / Odp: Warsztat Summer of Code 2015
« dnia: Październik 14, 2015, 14:45:04 »
Magician's Apprentice - fajny launcher, loading screen, splash screen, menu. Grafika ok, dobrze dobrana muzyka i dźwięki. Trochę się czułem jakbym grał w Diablo. Plus za możliwość wchodzenia do budynków. No i oczywiście super system tworzenia spelli, szkoda tylko, że jest ich jeszcze tak mało. W zasadzie nie pograłem zbyt długo, bo i też nie ma za bardzo co robić w tej grze. Sporo jeszcze pracy należy wykonać, ale gra ma duży potencjał.
Po tutorialu użyj portalu (G na klawiaturze) żeby się portnąć do wioski, tam jest trochę więcej do roboty :-)

7
Warsztat Summer of Code 2015 / Odp: Warsztat Summer of Code 2015
« dnia: Październik 10, 2015, 07:09:43 »
Ale się tych dllek nabrało :). Menu ciekawe. A po wpisaniu nicku:
""
There is a critical error, and the game cannot continue:
o While parsing './Config.xml' got error: File was not found
o While parsing './Keybinding.xml' got error: File was not found
o [GUI/WARNING] Syntax error parsing property declaration 'margin-top: 1em;' in : 34.
o [GUI/WARNING] Syntax error parsing property declaration 'margin-top: 1em;' in : 34.
o [GUI/WARNING] Syntax error parsing property declaration 'margin-top: 1em;' in : 34.
---
x Failed to create frame buffer object!
"

:(
Wtf? Jaka karta graficzna?

8
Warsztat Summer of Code 2015 / Odp: Warsztat Summer of Code 2015
« dnia: Październik 07, 2015, 22:40:23 »
Magician's Apprentice Wyskakuje błąd, że brakuje mi MSVCP140.dll. VS C++ 2015 redist nie chce mi się zainstalować, więc raczej nie przetestuję. Jakieś screeny chętnie zobaczę, bo widzę, że innym się podoba.
Jak to nie chce się zainstalować? Gra odpala się na XPeku, sam przetestowałem. Jaki komunikat daje? :-)

10
Warsztat Summer of Code 2015 / Odp: Warsztat Summer of Code 2015
« dnia: Październik 02, 2015, 03:31:40 »
Obrodziło nam w cRPGi w tym roku :-)

11
Warsztat Summer of Code 2015 / Odp: Warsztat Summer of Code 2015
« dnia: Październik 02, 2015, 01:04:11 »
To celowy błąd? :)

12
Warsztat Summer of Code 2015 / Odp: Warsztat Summer of Code 2015
« dnia: Wrzesień 28, 2015, 23:27:20 »
Fakt, moje przeoczenie :) Dzięki za wyjaśnienie!

13
Warsztat Summer of Code 2015 / Odp: Warsztat Summer of Code 2015
« dnia: Wrzesień 28, 2015, 15:30:00 »
Do kiedy jest limit czasu? Tzn. wiem z tematu, że to 1 października, ale chodzi mi o to czy 1 października 23:59 (tzn. mamy cały dzień więcej), czy też 1 października 0:00 (jeden dzień mniej) :D

14
Warsztat Summer of Code 2015 / Odp: Untitled 4x
« dnia: Lipiec 19, 2015, 20:13:29 »
Tytuł "Untitled" został zwolniony jakieś trzy lata temu, ale dziękuję za troskę ;-).
... co widać po twoim podpisie :-D

Anyways, progressuję - kwadrant będzie podzielony na systemy (np. star system, nebula, deep space) a te na sektory, całość seamlesowo na heksach. Szkic tutaj (oczywiście widok główny będzie znacznie bardziej powiększony, a i mapa będzie większa). Do końca lipca mogę pracować tylko w weekendy (a i to nie zawsze), potem powinienem mieć trochę więcej luzu i progress powinien się zrobić bardziej wyraźny. Ale nie jest źle ;)

15
Warsztat Summer of Code 2015 / Untitled 4x
« dnia: Lipiec 12, 2015, 10:04:44 »
Nie, nie kradnę Złośliwcowi tytułu (wieki całe go nie widziałem!) xD

Prezentuję szkic mojej gry na compo. W zasadzie rozgrzebałem ją dawno, ale przed 1 lipca były może to dwa dni niezbyt intensywnej pracy i kolekcjonowania assetów na niewolnej licencji ;-)

Mój 4x dzieje się w kosmosie, pije do największego klasyka jakim jest Space Empires (ufam że nie pod względem liczby błędów :D), bezczelnie podkradając idee z Sword of the Stars (rodzaje napędów!), i mam nadzieję że tym razem w compo weźmie udział (na razie mam jedną grę ukończoną na trzy starty - trzeba podrasować statystykę :D ). Aha - całość w WinForms/C#, robiona możliwie generycznie (odpali się na Mono na Linuchu), metodyka MVC (bo zadziwiająco się sprawdza w 4xie)

Screen na start:


Nie będę deklarował co w nim będzie, bo to zła wróżba i pewnie i tak bym nie dał rady zrobić nawet 1/4 moich pomysłów ;-)

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 41