Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Shelim

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 42
1
Warsztat Summer of Code 2019 / Odp: Warsztat Summer of Code 2019
« dnia: Lipiec 08, 2019, 23:35:46 »
... i nikt nie chce wyrwać się przed szereg z dev logiem tu na forum? XD

2
Warsztat Summer of Code 2019 / Odp: Warsztat Summer of Code 2019
« dnia: Czerwiec 23, 2019, 20:48:57 »
Oooo tak, odpalamy Unity i do boju! :D

3
Oferuję / Odp: Grafika 3D
« dnia: Czerwiec 18, 2019, 12:54:43 »
Jakiego rodzaju grafika 3D (organika, nieorganika)? Masz może gdzieś portfolio? :)

4
Compo i bitwy / Odp: Compo na weekend majowy
« dnia: Maj 22, 2019, 21:18:43 »
@Boski Dzięki! Tobie też, za ukończenie fajnej gry w terminie :)

5
Compo i bitwy / Odp: Compo na weekend majowy
« dnia: Maj 13, 2019, 00:06:32 »
Zdążyłem z 1h zapasu :-D

http://piotr.kosek.com/content/Hawking.7z

Garść screenów:









Btw. zegar macie nie przestawiony na forum, jest 23:08 :)

6
Compo i bitwy / Odp: Compo na weekend majowy
« dnia: Maj 04, 2019, 12:28:17 »
Czy można zgłosić pracę którą zacząłem pisać kilka dni przed majówką? W założeniach miał być 7-day, ale się rozrósł do 14-daya :D

7
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Pixie Engine (Shelim)
« dnia: Lipiec 10, 2018, 22:39:43 »
Yup, napisanych :)

Przepiąłem kompilator na C++17 (co wymagało znalezienia działającej biblioteki standardowej na Windowsa - ta z Visual Studio 2017 Preview 3 ma bugi które rozjechały kompilację m.in. boosta), robię częściowy refactoring i optymalizację modułów korzystając z dobrodziejstw nowego standardu. Niby chciałem uniknąć eksperymentalnej technologii, ale jest parę rzeczy w C++ 17 (nawet takich prostych jak choćby substring za pomocą string_view ze złożonością O(1) ) które mnie po prostu urzekły... :)

8
Oferty pracy / [Poszukuję] Muzyka retro do gry na FV
« dnia: Lipiec 06, 2018, 10:29:42 »
Hej,

Poszukuję dobrej duszyczki która skomponowałaby mi muzykę w stylu retro do gry na Androida. Zlecenie oczywiście płatne, preferowana FV.

Kontakt na priv

9
Warsztat Summer of Code 2018 / Pixie Engine (Shelim)
« dnia: Lipiec 06, 2018, 10:25:39 »
Okej, startujemy!



Pixie Engine to silnik gier (chwilowo tylko 2D - ufam że to nie problem), dedykowany do gier wymagających dużej ilości obliczeń nie-graficznych (np. grand strategie czasu rzeczywistego). Powstaje w C++ 14, z wykorzystaniem obecnie stosowanych wzorców projektowych i zapełnia lukę na rynku zdominowanym przez "zasobożerne" zarządzane garbage collectory.

Garść informacji o projekcie:
 - Wsparcie OpenGL/DirectX 11 (spriteBatch z shaderami cg)
 - Wymaga x64 procka
 - Architektura rozproszona, oparta na rozbudowanym systemie wtyczek
 - Platformy: chwilowo tylko Windows, docelowo Mac/Linux
 - Wsparcie dla modów, hot-swap assets, replikacji po sieci, dead reckoning, utrzymywania kilku scen na raz w logice, hot-swap plugins, anti-aliasing temporalnego, efektywnej serializacji, vfs, wbudowana console, profiler po socketach (Remotery), lokalizacja, testy jednostkowe i integracyjne (GTest/GMockup) + rzeczy które planuję dodać ze względu na mój target :)
 - 26 000 linii w 300 plikach źródłowych

10
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« dnia: Lipiec 06, 2018, 10:08:58 »
Osoba: Shelim
Kategoria: Silnik graficzny
Nazwa projektu: Pixie Engine
Wątek na forum: http://forum.warsztat.gd/index.php/topic,31401.0.html

Mam dzięki temu motywację żeby dociągnąć go do używalnego stanu do końca wakacji :D

11
Warsztat Summer of Code 2015 / Odp: Warsztat Summer of Code 2015
« dnia: Październik 14, 2015, 17:58:30 »
Jeśli po tutorialu nie wiadomo co robić, to średni ten tutorial ;-)
W tutorialu to pisze, ale w sumie łatwo przegapić - poziom tutorialu był sklecany trochę na kolanie, i w dodatku nie miałem jeszcze gotowego narzędzia do skryptowania cut-scenek ^^"

12
Warsztat Summer of Code 2015 / Odp: Warsztat Summer of Code 2015
« dnia: Październik 14, 2015, 14:45:04 »
Magician's Apprentice - fajny launcher, loading screen, splash screen, menu. Grafika ok, dobrze dobrana muzyka i dźwięki. Trochę się czułem jakbym grał w Diablo. Plus za możliwość wchodzenia do budynków. No i oczywiście super system tworzenia spelli, szkoda tylko, że jest ich jeszcze tak mało. W zasadzie nie pograłem zbyt długo, bo i też nie ma za bardzo co robić w tej grze. Sporo jeszcze pracy należy wykonać, ale gra ma duży potencjał.
Po tutorialu użyj portalu (G na klawiaturze) żeby się portnąć do wioski, tam jest trochę więcej do roboty :-)

13
Warsztat Summer of Code 2015 / Odp: Warsztat Summer of Code 2015
« dnia: Październik 10, 2015, 07:09:43 »
Ale się tych dllek nabrało :). Menu ciekawe. A po wpisaniu nicku:
""
There is a critical error, and the game cannot continue:
o While parsing './Config.xml' got error: File was not found
o While parsing './Keybinding.xml' got error: File was not found
o [GUI/WARNING] Syntax error parsing property declaration 'margin-top: 1em;' in : 34.
o [GUI/WARNING] Syntax error parsing property declaration 'margin-top: 1em;' in : 34.
o [GUI/WARNING] Syntax error parsing property declaration 'margin-top: 1em;' in : 34.
---
x Failed to create frame buffer object!
"

:(
Wtf? Jaka karta graficzna?

14
Warsztat Summer of Code 2015 / Odp: Warsztat Summer of Code 2015
« dnia: Październik 07, 2015, 22:40:23 »
Magician's Apprentice Wyskakuje błąd, że brakuje mi MSVCP140.dll. VS C++ 2015 redist nie chce mi się zainstalować, więc raczej nie przetestuję. Jakieś screeny chętnie zobaczę, bo widzę, że innym się podoba.
Jak to nie chce się zainstalować? Gra odpala się na XPeku, sam przetestowałem. Jaki komunikat daje? :-)

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 42