Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - ribel

Strony: [1]
2
Branża / Odp: Game Developerzy - Kraków?
« dnia: Styczeń 25, 2011, 22:24:11 »
theFarm51 to nie z Krakowa.

Zasadniczo http://warsztat.gd/links.php?x=view&id=14 tu masz spis polskich firm developerskich. Z Krakowa jest ich kilka.

3
Poszukuję / Poszukiwany muzyk do gry Oozi: Earth Adventure
« dnia: Styczeń 20, 2011, 15:05:08 »
Witam.

Nazywam się Andrzej Pasiński jestem członkiem zespołu odpowiedzialnego za grę Oozi: Earth Adventure.
Gra wchodzi w finalną fazę dewelopingu - jeśli nic nie stanie na przeszkodzie pierwszy z planowanych czterech epizodów powinien ukazać się pod koniec lutego na serwisie Xbox Live Indie Games. Przyszła więc najwyższa pora żeby zająć się oprawą audio.

Aktualnie chodzi o muzykę i udźwiękowienie pierwszego epizodu. Jeśli współpraca przebiegać będzie dobrze oczywiście planowana jest dalsza współpraca przy oprawie do kolejnych epizodów.

Najbardziej interesowałaby nas pełna oprawa audio - muzyka i efekty dźwiękowe. Jeśli stanowiłoby to problem możemy dogadywać się np. tylko odnośnie muzyki.

Odnośnie samej gry proponuję zajrzeć na stronę produkcji: http://oozi-game.blogspot.com/. Zawarte tam grafiki i filmik powinien odpowiednio zobrazować klimat gry. Jako utwory referencyjne mogę podać te poniżej:
http://www.youtube.com/watch?v=rxScPIywYwo&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=Xv-i_JPQxX0&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=9-jGmCHsOgU&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=RMTWQclQONo&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=Dk3RFMg6uvA&feature=related

Co byłoby do zrobienia:

Muzyka:
MainMenu_Music - ok minutowy zapętlony utwór przygrywający w głównym menu gry
World_01_Music - właściwa muzyka w grze. Zapętlony około 3minutowy utwór.

Dźwięki:
- ok 50-70 dźwięków obrazujących działania w grze (Star_Collect, Player_Hit, Player_Land, Enemy_Hit itp)
- 2-3 jingle (5-10sek) Level_Start , Level_Complete, Level_Failed.

Prosiłbym o wycenę przygotowania muzyki i efektów dźwiękowych. 

Na zakończenie przypominam że Oozi jest projektem całkowicie niezależnym. Nie mamy wydawcy - wszystko robimy własnym kosztem. Miejcie to na uwadze :)

Mile widziana byłaby też jakoś próbka muzyki w zbliżonym klimacie do gry.

Kontakt: ribel[at]o2.pl

4
Produkcja / Odp: Praca inżynierska dot. produkcji gier - prośba o pomoc.
« dnia: Październik 21, 2010, 09:30:21 »
http://gamedev-pl.blogspot.com/2010/09/projekt-wiedzmin-mariaz-sztuki-i.html - może to się nada. Na samym blogu znajdziesz też kilka innych materiałów z różnych konferencji, które mogą być przydatne.

5
Gry / Odp: Afterfall: InSanity wyda CD Projekt!
« dnia: Wrzesień 30, 2010, 18:41:31 »
To jeszcze taki mały materiał z pokazu - http://www.youtube.com/watch?v=E3vNq9LzWQ0

6
Gry / Odp: Afterfall: InSanity wyda CD Projekt!
« dnia: Wrzesień 29, 2010, 15:52:09 »

7
Oferty pracy / Grafik 2d - szuka pracy w Krakowie.
« dnia: Wrzesień 28, 2010, 18:48:58 »
Witam.

Nazywam się Andrzej Pasiński szukam pracy w charakterze grafika 2d w Krakowie. Moje portfolio z dotychczasowymi projektami znajduje się na stronie http://apasinski.blogspot.com/.

Mój kontakt:
mail: ribel(at)o2.pl

8
Gry / Odp: Historia gier - Discovery
« dnia: Marzec 28, 2010, 16:07:25 »
Po więcej tego typu materiałów zapraszam na bloga:  http://gamedev-pl.blogspot.com/    konkretnie do działu z dokumentami http://gamedev-pl.blogspot.com/search/label/dokument.

9
Kupię / Poszukiwany programista C#
« dnia: Marzec 08, 2010, 13:45:24 »
Poszukujemy programisty, najlepiej studenta do pracy zdalnej nad grą 2D (platformówka).
Potrzebujemy osoby, która dość łatwo włączy się w aktualny kod oraz przystosuje się do pracy zespołowej.
Więcej informacje o grze dostępne na stronie: http://oozi-game.blogspot.com/.

Nasze wymagania
  - Dobra znajomość języka C# lub ewentualnie Java
  - Dyspozycyjność czasowa
  - Samodzielność
  - Mile widziana znajomość technologii XNA

Nasza oferta
  - Praca zdalna, dowolne miejsce zamieszkania
  - Elastyczne godziny pracy
  - Dużo doświadczenia w programowaniu oraz pracy grupowej
  - Płaca ustalana zadaniowo, najchętniej umowa o dzieło lub zlecenie

Proszę o przesłanie ofert (CV) na adres: contact at iprog.pl.
Mile widziane próbki własnych prac.

10
.NET i XNA / Odp: Krótko: Profit
« dnia: Styczeń 28, 2010, 14:05:26 »
Komuś mogą przydać się te dane - http://www.gamerbytes.com/2010/01/indepth_xbox_live_indie_games.php. Szału nie ma - chociaż 100k$ za GAM3 W1TH ZOMB1ES mocno przemawia do wyobraźni. Zamiast MMoRPG może lepiej zabrać się za małą-dziwną-grywalną grę i dorobić się :)

11
Gry / Odp: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat
« dnia: Styczeń 23, 2010, 20:13:25 »
Ja powiem krótko - gra jest rewelacyjna. Najlepszy Stalker do tej pory. Jakieś 20h gry - 2/3przejscia i formalnie nie można się oderwać. Polecam i z niecierpliwością czekam na jakieś zapowiedzi Stalkera2. No i oby na jakimś innym enginie - bo choć wielkich zastrzeżeń do grafiki w Stalkerach nigdy nie miałem - to przelicznik jakość/wymagania_sprzętowe nie wyglądają za dobrze :)

12
.NET i XNA / Odp: Krótko: Profit
« dnia: Grudzień 31, 2009, 18:57:55 »
Wracając do kwestii Xbox Live Indie Game to polecam zapoznać się z wynikami sprzedaży Weapon of Choice http://mommysbest.blogspot.com/2009/12/november-09-and-year-one-numbers.html .

13
Dystrybucja i promocja / Odp: Oferta finansowania i dystrybucji gier
« dnia: Grudzień 30, 2009, 16:08:04 »
-xbox live arcade

Macie możliwość wydawania gry na XBLA ?  Czy to takie życzenie tylko. Chodzi mi o kwestię błogosławieństwa microsoftu .
Ewentualnie poprosiłbym o rozwinięcie tej kwestii bo akurat XBLA bardzo mnie interesuje.

14
Inne / Odp: Jak wygląda wasze projektowanie leveli
« dnia: Grudzień 30, 2009, 13:56:08 »
To ja może skieruję na bloga mojej gry - http://oozi-game.blogspot.com/2009/12/level-design.html.

Tak ogólnie to poradziłbym przy pracy nad poziomem do platformówki rozbić go na poszczególne sekwencje. Bo tak naprawdę cała frajda z gry w platformówkę polega na pokonywaniu lokalnych wyzwań (np. skok przez kolce + kucnij przed pociskiem + skok przez kolce + walljump). Ogólnie ja stosuję zasadę że fragmenty konkretnych sekwencji/wyzwań przeplatam fragmentami bardziej spokojnymi.

A co do czasu pracy... nad dobrymi poziomami trzeba się przyłożyć. Tak jak napisałem na blogu. Jeden porządny etap = 3dni pracy = ok.25godzin pracy.  Tak to wygląda u mnie.

Strony: [1]