Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - bartekm

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 15
1
Warsztat Summer of Code 2020 / Odp: Warsztat Summer of Code 2020
« dnia: Październik 07, 2020, 17:57:59 »
Pewnie nikt nie wysłał swojej pracy.

2
Szkółka / Odp: Problem z losowanie tych samych znaków C++
« dnia: Maj 22, 2020, 11:23:39 »
Skoro używasz C++ to lepiej używać funkcji z nagłówka <random>. Np:

// początkowe ziarno
std::random_device seed;

// silnik liczb pseudolosowych
// generuje liczby za pomocą algorytmu Mersenne Twister

std::mt19937 mt(seed());

// dystrybucja liczb pseudolosowych rzeczywistych
// z jednorodnym prawdopodobieństwem
// liczby będą się losować z zakresu od 0 do 1

std::uniform_real_distribution<float> dist(0.0f, 1.0f);

// generujemy liczbę pseudolową
los = dist(mt);


3
Warsztat Summer of Code 2019 / Odp: Warsztat Summer of Code 2019
« dnia: Październik 07, 2019, 15:28:02 »
Cytuj
W tym roku głosowanie nie jest potrzebne, ponieważ dostarczona została jedna praca.

A link do pracy, gdzie się podział?

Ok znalazłem już na warsztacie, ale dobrze było by też umieścić tutaj dla potomnych. Trochę słabo, że przez 3 miesiące przyszła tylko jedna gra.

4
Compo i bitwy / Odp: Compo na weekend majowy
« dnia: Maj 07, 2019, 10:09:17 »
Ja też nie wiedziałem o compo, jakby jeszcze przedłużyć o tydzień to bym się dołączył.

5
Matematyka i fizyka / Odp: Obrót obiektu zgodnie z wektorem kierunku
« dnia: Styczeń 20, 2019, 12:14:26 »
A nie możesz ustawić po prostu Lookat = Pos + wektor kierunku?

6
No tak, tylko czy jest sens rzucać się na gotowe silniki 3d nie znając nawet podstaw programowania. Lepiej zacząć od czegoś prostszego, a potem można coś próbować w Unity czy UnrealEngine.

7
Można zacząć od małych projektów konsolowych jak kołko i krzyżyk, tetris lub snake. Potem ogarnąć jakąś bibliotekę 2D - allegro, sdl i stworzyć coś większego np. platformówkę. Co do języka to nie ma jakiejś reguły, w każdym języku można coś stworzyć. Najpopularniejszy w gamedevie jest chyba C/C++, a potem Java/C#.

8
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« dnia: Październik 04, 2018, 16:19:43 »
Rzeczywiście na integrze nie chciało się odpalić. Teraz spróbowałem na NVidii i już jest ok.

Bardzo fajny silnik, przydało by się go trochę zoptymalizować, ale jak na 3 miesiące robi wrażenie.

9
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« dnia: Październik 04, 2018, 12:50:55 »
Może ja coś dorzucę od siebie:
Avaj - twój silnik mi nie odpala, włącza się tylko na moment okienko dosowe i tyle
JohnDoe - Boski - nawet fajne, jednak praca kamery kuleje i przesadziłeś z blurem:) ale nawet grywalne, trochę mi się skojarzyło z GTA.
TAnima - Byern - ściągnąłem loader, uruchomiłem, ale prosi o login i hasło, których nie znam, a zarejestrować się nie da
supershot - BrunonDev - strzelanka typu galaga, ładna oprawa graficzna w tym efekt bullettime, trochę monotonna, przydało by się bardziej urozmaicić rozgrywkę
marchewki - Cremmy - gra z rzutu izometrycznego, widać że dopracowana, na pierwszy rzut oka wygląda to dobrze
devmotyl, marszuka - gry pod androida, nie mam niestety jak sprawdzić
viconia - nowy - ładna gra 3d w stylu diablo, i ciekawy styl graficzny (0 tekstur), trochę zbyt oddalona kamera. Co do wymagań u mnie podobnie chodzi 25 fps a karta graficzna słaba.
Falleswen - RhAnjiE i Seamonster131 - gra w rzucie izometrycznym a la settlers, podobna do gry Cremmego. Plus za ładny teren, przydało by się przesuwanie mapy myszą.
requiem-lacrimosa - saran - taki trochę rpg - pochodziłem trochę po mapie, fajny efekt dynamicznych cieni lub pola widzenia, są też minigierki w postaci unikania nut na pięciolinii. trochę zabugowane sterowanie, czasami postać sama porusza się do przodu albo na boki.

10
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« dnia: Lipiec 06, 2018, 13:30:19 »
Więc i ja się przyłączę. Myślę, że przez 3 miechy uda się coś wyczarować.

Osoba: bartekm
Kategoria: gra na własnym silniku
Nazwa projektu: Cave Master
Link do projektu na warsztat.gd: https://warsztat.gd/projects/CaveMaster

11
Warsztat Summer of Code 2018 / Odp: Warsztat Summer of Code 2018
« dnia: Lipiec 04, 2018, 11:35:13 »
Jak dla mnie mogłyby zostać dwie kategorie:
1. Gra na własnym silniku.
2. Gra na cudzym silniku.
I taki podział myślę, że byłby dobry.

Natomiast silnikolodzy powinni mieć osobne compo - trwające najlepiej cały rok. Co roku można by porównywać postępy i wyłaniać zwycięzcę. Napisanie od podstaw silnika w 3 miechy to dość karkołomne zadanie.

12
Compo i bitwy / Odp: MEANWHILE COMPO 1.04.2017-6.05.2017
« dnia: Kwiecień 08, 2018, 16:05:15 »
Szkoda, że temat trochę nie pasuje na wiosenne compo, ale coś się wymyśli:).

13
Compo i bitwy / Odp: Jakieś compo do kolejnego WSoC'a?
« dnia: Marzec 15, 2018, 17:27:41 »
Ja też bym się pisał. Pasowałoby mi takie 1 miesięczne compo.

14
Warsztat Summer of Code 2017 / Odp: Warsztat Summer of Code 2017
« dnia: Październik 19, 2017, 22:19:51 »
No właśnie ja też wysłałem wiadomość klikając na kopertę w profilowym, a w skrzynce mam pusto, tak jakbym nie wysłał.

15
Warsztat Summer of Code 2017 / Odp: Warsztat Summer of Code 2017
« dnia: Październik 10, 2017, 14:15:47 »

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 15