Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - nilphilus

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 39
1
Poszukuję / Odp: Project Cerberus poszukuje pracowników!
« dnia: Marzec 27, 2012, 23:47:17 »
wie stąd, że nic nie zaprezentowałeś poza tym co robił tu nie jeden gimnazjalista.... łącznie z planem gry która ma podbić serca milionów graczy... cóż... jak wymyślisz coś pokroju Angry Birds i jesteś w stanie tak to sprzedać to jestem chętny - do mega hiper wypas ble ble ble MMORPG nie znajdziesz nikogo poza początkującymi amatorami.

2
Projekty zaawansowane / Odp: LittleEn - silniczek 2D w XNA
« dnia: Marzec 02, 2012, 22:50:37 »
a dobra, to by miało sens - nie wnikałem za bardzo w to czym to jest ;-)

3
Projekty zaawansowane / Odp: LittleEn - silniczek 2D w XNA
« dnia: Marzec 02, 2012, 21:14:52 »
      foreach (DrawableEngineComponent drawableEngineComponent in Engine._drawablePostProcessComponents)
        drawableEngineComponent.Update(gameTime);
      foreach (DrawableEngineComponent drawableEngineComponent in Engine._drawableComponents)
        drawableEngineComponent.Update(gameTime);

to na odwrót nie powinno być? tzn. ja tam się nie znam, tylko Post mi się tak kojarzy ;-)

 a co do działania to działa płynnie

4
Wydarzenia / Odp: Global Game Jam 2012
« dnia: Styczeń 31, 2012, 10:51:43 »
no to by bolało tego węża, no i skoro już z życzeniami to jeszcze jakieś multi z globalnym lobby ;-)

5
Wydarzenia / Odp: Global Game Jam 2012
« dnia: Styczeń 30, 2012, 18:58:59 »
A taka skromna prośba: Niech się zwycięzcy PolyJam ogarną i wrzucą swoje srające węże, bo fajnie by było pograć :D

6
Platformy mobilne / Odp: [WP7] Wydajność, gra 3D.
« dnia: Wrzesień 13, 2011, 21:19:19 »
A któż mówił, że ja to po screenach sprawdzałem? ;->

miałem okazję zobaczyć jak to wygląda w edytorze, Infinity Blade jest 'dostępne' jako coś w rodzaju przykładu, razem z Epic Citadel i czymś tam jeszcze - a FPS nie brałem 'na czuja' a z 'stat fps' ;-) [na czuja jest tylko iphonowe, nienawidzę tych cholernych provisioningów - jakaś magia xD ]


btw. 'warstwy' są tam na początku, gameplay już jest bardziej 3D - chociaż i tam są pewne 'triki'

7
Platformy mobilne / Odp: [WP7] Wydajność, gra 3D.
« dnia: Wrzesień 13, 2011, 20:21:14 »
na jakiej podstawie twierdzisz, że bredzę? ;->

ale fakt, znacznie bardziej wolę WP7 - jako programista nawet bardziej, bo wp7 jest najbardziej przyjazną programiście platformą ;p

8
Platformy mobilne / Odp: [WP7] Wydajność, gra 3D.
« dnia: Wrzesień 13, 2011, 18:45:53 »
Wytłumaczyłbym bardziej, ale nie mam czasu. Więc w skrócie:
najładniejsza gra na iphone http://itunes.apple.com/us/app/infinity-blade/id387428400?mt=8
najładniejsza gra na wp7 http://www.pocketgamer.co.uk/artwork/na-celmm/nfs_wp7_1.jpg

pentium 4 3.0ghz - premiera 2004
i7-2860QM 2.50ghz - premiera 2010

Co jest szybsze? Nawet pojedyńczy rdzeń i7 jest szybszy od pentium 4. Podobnie z komórkami - to samo taktowanie nic nie znaczy, producenci utrzymują to 1ghz żeby zachować akceptowalny pobór prądu, a szybkość procka rośnie dzięki coraz lepszym architekturom. W przypadku WP7 wymusza starą, a dodatkowo soft "dobija" wydajność.


Screen na iPhona jest całkiem zgrabną iluzją, przedstawiona scena składa się z kilku płaskich warstw - oddalonych trochę od siebie, żeby wyglądały na pełnoprawne 3D (którym nie jest) - to raz, FPS oscyluje coś koło 15 pewnie (wersja win32 ma 22 FPS) ale UnrealEngine3 nawet przy 15 wygląda płynnie ^.^

eniłej, nie ma żadnych przeciwwskazań stworzyć taką lub nawet 'piękniejszą' grę na wp7.

9
Platformy mobilne / Odp: [WP7] Wydajność, gra 3D.
« dnia: Wrzesień 11, 2011, 16:01:38 »
aaah... sorry, źle przeczytałem - tzn. bardzo na odwrót, za dużo kawy, za mało snu ;-)

10
Platformy mobilne / Odp: [WP7] Wydajność, gra 3D.
« dnia: Wrzesień 11, 2011, 15:05:43 »
co jest złego w tym, że stoi za nim Microsoft? moda na nielubienie M$? świeże wieści - Apple i Google też mają za uszami ;->

11
Platformy mobilne / Odp: [WP7] Wydajność, gra 3D.
« dnia: Wrzesień 11, 2011, 11:04:12 »
co do fizyki: 'reużywalne' obiekty - nie niszczysz ich, tylko wrzucasz na stos z którego pobierasz je kiedy potrzebujesz nowe - problem solved ;p

próbuj dalej - większym problemem wydajnościowym na urządzeniach mobilnych jest GPU, bo CPU mają całkiem dobre - więc takie zabawy listą to nie problem.

12
Platformy mobilne / Odp: [WP7] Wydajność, gra 3D.
« dnia: Wrzesień 11, 2011, 01:57:16 »
użyć chyba możesz, ale nie przejdzie to certyfikacji - w dokumencie pisze, o tym, że nie można wykorzystywać kodu natywnego - baaa... unsafe chyba nawet nie można - i tak 1MB pamięci tyczy się wp7, desktop ma bodajże 5MB, ale głowy sobie uciąć nie dam.   

Krzychoo - wydajność ma dobrą, ale to nadal małe urządzenie więc pewne ograniczenia ma - popatrz najlepiej na filmiki tego co już jest ;-)


a co do pisania aplikacji na urządzenia mobilne, to wp7 i C# jest najwygodniejszą platformą, pod względem pisania, debugowania i takich tam rzeczy ;-)

13
Platformy mobilne / Odp: [WP7] Wydajność, gra 3D.
« dnia: Wrzesień 10, 2011, 13:50:47 »
GC działa dobrze, nie wiem czemu wymyśliłeś, że nie działa ;->

w skrócie to tak, GC zbiera śmieci - więc jak nie chcesz żeby się wywoływało nie generuj tych śmieci. Wszystkie potrzebne dane ładujesz sobie podczas loadingu - na koniec dla pewności jeszcze zmusisz GC do posprzątania.

w przypadku WP7 GC wywołuje się co każdy 1MB który stworzysz na 'heap' (wolę angielskie ;p) - ale nikt Tobie nie broni używać 'stack' - który się sprząta na bieżąco po wyjściu z zakresu (wszystkie typy proste i struktury są tam tworzone - a więc nic z GC wspólnego nie mają)

14
Platformy mobilne / Odp: [WP7] Wydajność, gra 3D.
« dnia: Wrzesień 10, 2011, 12:45:48 »
WP7 jest stosunkowo wolne, trzeba programować w C# z niedopracowanym pod małe zasoby telefonów Garbage Collectorem, a system wymusza tylko stare procki Qualcomma (bo tylko je obsługuje) i stare GPU Andreno, więc w efekcie wszystkie telefony na WP7 są słabe, bo nowszego sprzętu na razie ten system nie obsługuje.

Jak nie potrafisz pisać tak, żeby GC się nie wywoływał to Twój problem, nie C#

15
Platformy mobilne / Odp: [WP7] Wydajność, gra 3D.
« dnia: Wrzesień 09, 2011, 22:10:36 »
Jak dobrze napiszesz, to wydajność ma dobrą ;-)

ale przeglądnij trochę tamtów o tym, na co zwrócić uwagę i takie tam - np. skinning postaci rób na CPU (nie GPU) ;-)

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 39