Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Jechbeat

Strony: [1] 2
1
Oferty pracy / Odp: Unity photon networking programista. Umowa zlecenie.
« dnia: Sierpień 15, 2017, 23:50:12 »
poszło wraz z mailem :)

2
Oferty pracy / Odp: Unity photon networking programista. Umowa zlecenie.
« dnia: Sierpień 15, 2017, 21:42:04 »
poszło PW :)

3
Poszukuję / Odp: Alrauna studio rekrutuje !! ;)
« dnia: Listopad 15, 2015, 02:07:47 »
Hej, niestety nie mamy bogatego portfolio :), 2 zaczęte i niestety zbyt ambitne projekty (nie skończone oczywiście), tutaj profil na warsztat.gd http://warsztat.gd/user/AlraunaStudio, no i oczywiście ukończony projekt, do którego jak widzę sam już znalazłeś link :). A co do pozostałych członków, to niestety z nieprzyjemnych okoliczności cały zespół jest aktualnie przebudowywany i członkowie (poza mną), wcześniejsi są w niepewnej sytuacji, wszystko zależy jak im się ułoży w najbliższym czasie, więc jedyną pewną osobą w nowej Alraunie póki co jestem ja.

Pozdrawiam

4
Poszukuję / Alrauna studio rekrutuje !! ;)
« dnia: Listopad 13, 2015, 21:15:56 »
Hej,

Z tej strony Łukasz "Jechbeat" Czechowicz z Alrauna Studio.
Jesteś osobą zdecydowaną, zdolną podjąć ryzyko i razem z nami zacząć tworzyć rzeczy na poważnie ? :)

Prosta zasada pracy w zespole:
Techdemo -> finansowanie -> wydanie gry

Jesteśmy amatorskim studiem gamedev, które jednak chce na poważnie podejść do tematu, zebraliśmy wiele doświadczenia z naszego ostatniego projektu, który pomimo wielu komplikacji dostał się na steam ("Hostile Dimension").

Nie potrzebujemy ludzi, którzy od początku będą narzekać, że im nie płacimy i nie możemy wymagać, pomimo, że jesteśmy amatorską grupką nie mamy zamiaru zwlekać i czekać miesiącami na kogoś kto zrobi grafikę później i później i w sumie jej nie zrobi.

Oferujemy miłą atmosferę, regularne konferencje skype, terminy spokojne, lecz stabilne.

Gry robimy w formacie:
-Omówienie gry i stworzenie story,
-Stworzenie GDD i milestone,
-Stworzenie techdemo,
-Zdobycie finansowania (kickstarter/indiegogo/wydawca),
-Dalsze etapy (z finansowaniem lub bez w przypadku jego nie dostania),
-Wydanie gry, chwilka przerwy i bierzemy się za następną :),

Na jakie platformy robimy:
-Głównie jesteśmy zainteresowani platformami stacjonarnymi (PC, konsole itp), natomiast jesteśmy świadomi potencjału platform mobilnych, więc większość naszych gier będzie również w tej wersji,

Ile Ci zajmiemy czasu? :)
Nie chcemy zniechęcić zespołu nadmiarem prac, tym bardziej zdając sobie sprawę z jednoczesnego studiowania/pracy czy innych czynników, natomiast myślimy, że poświęcenie 1-2h dziennie nie jest czymś wygórowanym, oczywiście podajemy średnią, często będzie np. tydzień spokoju a potem praca, jak to się zdarza, natomiast rozumiemy wiele spraw prywatnych i nie chcemy specjalnie cisnąć po zespole, lecz również nie będziemy tolerować całkowitego olewania projektu :).

Kogo potrzebujemy?
-Storywriter,
-Gamedesigner,
-Grafik 3D (najlepiej, żeby ogarniał dobrze organike :)),
-Grafik 2D (CA, promo art, szkice, gui),
-Kompozytor,

Mile widziani ludzie z Krakowa, ale nie jest to priorytet (lecz jeśli ktoś jest z Krakowa, prosimy o tego podkreślenie)

Prosimy o wysyłanie zgłoszeń z portfolio i krótką informacją o sobie na email: contact@alraunastudio.pl

P.S Chętnie odpowiemy na dodatkowe pytania, w tym celu zapraszamy do dyskusji w tym temacie :)

Nasze linki:
http://www.alraunastudio.pl

5
Gry / Odp: Sprzedam gre
« dnia: Grudzień 15, 2014, 14:28:11 »
Opis trochę typu, "jestem grafikiem, zlecenia na grafiki przyjmuje na adres xxxx", mniej więcej tyle wiemy o tej grze, że jest to gra. Bez screenów i przynajmniej drafta nikt tego nie kupi.

6
Unity 3D / Odp: Gra mobilna [3D] a trawa
« dnia: Kwiecień 07, 2014, 15:14:32 »
Wiesz dlaczego stałe 60 fps? Słyszałeś o vsync? :D. A co do trawy w Unity, pewnie chcesz jej dać za dużo, jakby tak twórcy myśleli, że jak nawalą mnóstwo trawy to będzie super to by na żadnym pc nie poszło, najlepsza metoda to dać mniej, ale powiększyć rozdzielczość i rozmiar, będzie wyglądało "gęsto", a będzie np 2,3 razy mniej trawy.

7
Projekty zaawansowane / Hostile Dimension
« dnia: Marzec 31, 2014, 13:49:23 »
Hej

Zapraszam was do pobrania pierwszej wersji demo (v0.1) projektu Hostile Dimension.

Tutaj macie sterowanie ;) http://warsztat.gd/screen/14920/demo_v01

A tutaj download aktualnej wersji:
Windows: http://www.indiedb.com/games/hostile-dimension/downloads/hostile-dimension-demo-v01-windows
Mac: http://www.indiedb.com/games/hostile-dimension/downloads/hostile-dimension-demo-v01-mac

Pozdrawiam

8
Unreal Engine (UE3/UDK) / Odp: Problem z otwarciem projektu.
« dnia: Marzec 30, 2014, 01:23:50 »
A uruchamiasz Visuala jako administrator? @Xion spacji nie miałem, ale rzeczywiście prawdopodobnie chodziło bardziej o znaki specialne, choć jak czytam w unity czasem sama dlugość ścieżki przeszkadza ;D

9
Unreal Engine (UE3/UDK) / Odp: Problem z otwarciem projektu.
« dnia: Marzec 29, 2014, 11:56:09 »
W niektórych przypadkach, jedynym problemem jest za długa ścieżka do pliku :D, ja miałem coś takiego, tylko że w Unity, przeniosłem projekt z d:/zzz/zzz/zzz/zzz/zz/zzzz/zzz :D, do D:/zzz/zzz i zadziałało ;D

10
Produkcja / Odp: fps multi - potrzebna porada.
« dnia: Marzec 28, 2014, 16:48:38 »
lanczer
ficzerów

Wiem, że odkopuję temat, ale nie wytrzymałem, albo się używa polskich nazw, albo angielskich, a nie ponglish.

11
Unity 3D / Odp: Poradnik jak zaczac tworzyc gry w Unity
« dnia: Marzec 28, 2014, 15:53:03 »
Wiem, że trochę odkopany temat, ale ja ogólnie polecam oryginalne źródła :D. Ja bardzo sobie przy Unity chwalę dwie rzeczy:
1) Dokumentacja, bardzo fajnie napisana http://docs.unity3d.com/Documentation/Manual/index.html.
2) A jak potrzebuje konkretnej funkcji tu tu http://docs.unity3d.com/Documentation/ScriptReference/index.html

Takim sposobem macie pewność, że wszystkie zagadnienia są uwzględnione ;).

12
Projekty zaawansowane / Odp: [RPG] Gotard
« dnia: Grudzień 28, 2012, 16:49:59 »
Dodana nowa wersja 1.0.1.2.
Poprawiona fizyka, da się wchodzić po schodach bez skakania, oraz naskakiwać na boxy bez odrzutu :D.
dodany tez pasek expa.
Dodatkowo od teraz wersje dostępne nie tylko na Windows, ale również na Mac i Linux.

Link do tematu z linkiem do pobrania (dla zalogowanych)


Edit:
Stworzyłem kanał gry na Warsztacie i tam również będą linki do najnowszych wersji oraz Screeny GamePlay'e.

13
Projekty zaawansowane / Odp: [RPG] Gotard
« dnia: Grudzień 22, 2012, 21:43:36 »
Gra, jest dostępna do pobrania, tylko, że nie podaje linka tutaj tylko przenoszę na forum (patrz wyżej :D), ponieważ wersje często się zmieniają i nie będzie tutaj aktualny link.

14
Projekty zaawansowane / Odp: [RPG] Gotard
« dnia: Grudzień 22, 2012, 21:28:32 »
Hehe, ponieważ do tej pory działaliśmy w zamkniętej grupie, i dopiero przedwczoraj praktycznie postanowiliśmy pokazać projekt, więc nie ma ogólno dostępnego opisu.

15
Projekty zaawansowane / Odp: [RPG] Gotard
« dnia: Grudzień 22, 2012, 18:51:31 »
Umiejscowienie studia jest w Krakowie, ale to takie studio, że wiesz :D.

Screeny już wrzuciłem (narazie 3) na profil FB, dzięki, że wspomniałeś. Na stronce jest tylko tyle co w dziale, Projekty -> Alrauna.



Pozdrawiam

Strony: [1] 2