Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Pawel1503

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 35
1
Konfigurator / Odp: Tani blaszak do grania i jako rozszerzenie lapka
« dnia: Sierpień 26, 2012, 22:13:22 »
Niedawno na forum Civki była dyskusja o kupnie za nieco wyższą cenę (1600-1700zł): http://forums.civ.org.pl/viewtopic.php?TopicID=16518

2
Branża / Odp: Free 2 Play - UOKiK
« dnia: Sierpień 26, 2012, 20:50:55 »
Z drugiej strony w takim np. World of Tanks od pewnego momentu bez konta premium nie pograsz, bo po prostu brakuje ci bonusowej kasy na naprawy/amunicję.

To stwierdzenie jest mylnie powtarzane przez wielu ludzi. Gram już od ponad roku (chociaż ostatnio już rzadko) i w garażu mam VIII ciężki czołg, V niszczyciel + VI ciężki radziecki + radziecka VI artyleria + drobnica (dla niewtajemniczonych, jest 10 poziomów czołgów). Owszem, na IX czy X-tierowej maszynie ciężko coś zarobić co nie znaczy że na tym kończy się gra. Wystarczy zaopatrzyć się w jakiegoś money-makera (KW-3, KW-1S, ogólnie seria KW) i już ma się ładne źródełko kredytów. Gracze powtarzający powyższy tekst po prostu (nie obrażając nikogo) nie umieją grać lub grają za słabo.

Natomiast co do samego arta, zgadzam się z Enginumem i pełni go popieram :)


3
OpenGL / Odp: Błąd 1282 - co jest grane?
« dnia: Sierpień 06, 2012, 21:41:44 »
<epic double facepalm>
Nie masz kontekstu...

Zgadzam się. I tak popełniłem jedną ze swoich milionowych głupot.
Dzięki za podpowiedź, już wiem o co chodzi :)

4
OpenGL / Odp: Błąd 1282 - co jest grane?
« dnia: Sierpień 06, 2012, 20:54:05 »
Ok, fajnie, tylko że ja w programie nic nie mam ^^. Przykład:

#include <Windows.h>
#include <gl/GL.h>

#pragma comment(lib, "opengl32.lib")

int main()
{
int a = glGetError();
return 0;
}
Wynik? a = 1282

Link z podobnym przypadkiem:
http://www.gidforums.com/t-2862.html

Dlatego się pytam czy to w znaczący sposób robi kaszanę w grze bo jeżeli nie to jakoś przeżyje z tym errorem. Chociaż nie ukrywam że wolałbym wiedzieć co go wywołuje.

5
OpenGL / Błąd 1282 - co jest grane?
« dnia: Sierpień 06, 2012, 20:17:48 »
Dzisiaj, pisząc aplikację OpenGL'ową, napotkałem się na dziwny problem. Otóż, gdzie nie wstawię glGetError (nawet bezpośrednio po main(), zmienna zawsze wyniesie wartość 1282. Na forach polecają zaktualizowanie sterowników - zainstalowałem u siebie (GeForce v301.42 (karcia to GeForce 550 Ti) ale niestety to nic nie pomogło. Błąd jak był, tak jest dalej.

Co mogę z tym zrobić? Może w ogóle nie zaprzątać sobie tym głowy (wpływa on jakoś na działanie całej aplikacji?).

Pozdrawiam!

EDIT: Pomyłka, to nie były jednak najnowsze stery. Zaraz zainstaluje i zobaczę co się stanie.
EDIT2: Najnowsze zainstalowane, ale efektu dalej nie ma. Jakieś sugestie?

6
Showcase / Odp: Anupadaka wersja webowa.
« dnia: Lipiec 27, 2012, 12:10:50 »
Działa

Windows 7 32b
Mozilla Firefox v14.0.1

7
Warsztat Summer of Code 2012 / Odp: Warsztat Summer of Code 2012
« dnia: Lipiec 24, 2012, 14:59:28 »
Ja jeżeli już, to dopiero pierwszego sierpnia stworzę projekt na warsztacie bo wtedy planuję pierwszą betę :>

8
Warsztat Summer of Code 2012 / Odp: Warsztat Summer of Code 2012
« dnia: Lipiec 20, 2012, 15:04:04 »
Liosan, dopisz i mnie, 1 sierpnia będzie premiera pierwszej bety Nation więc chyba zdąże zrobić pełną wersję do końca wakacji ^^ (więcej info na DevBlogu: http://www.pawel1503.cba.pl).

9
Jeżeli chodzi o cba.pl to od razu mówię że większe gry które będą generować duży ruch są niezgodne z ich regulaminem:

Cytuj
Na CBA.PL jest zakaz wrzucania gier (np. typu OGAME) ze względu na obciążenie jakie generują.

EDIT: A, nie zauważyłem posta Jokera :<

10
Compo i bitwy / Odp: Compo - maj AKTUALIZACJA 2.0 Bez ograniczeń
« dnia: Maj 10, 2012, 16:32:17 »
Gratuluje mechaniczny oraz reszcie ze szczęśliwej trójki, szkoda że moje węże mają tylko 1 pkt ale to zawsze coś dlatego gratuluje również sobie :).

11
Compo i bitwy / Odp: Compo - maj AKTUALIZACJA 2.0 Bez ograniczeń
« dnia: Maj 09, 2012, 21:41:04 »
Z tego co przeliczyłem na szybko to wychodzi 16 głosów czyli się zgadza. Ale proponuje sprawdzić bo mogłem się pomylić :)

12
Compo i bitwy / Odp: Compo - maj AKTUALIZACJA 2.0 Bez ograniczeń
« dnia: Maj 09, 2012, 20:27:59 »
Paweł1503
Przy dłuższej grze dostawałem oczopląsu. Ciężko ogarnąć tak wielką planszę gdy oba węże znajdują się po przeciwnych stronach planszy.

O to chodzi (nie, nie o oczopląs), w przeciwnym razie gra by była za łatwa i szybko by się znudziła :). Co nie zmienia faktu (jak ktoś już napisał) że pomysł na węże jest z deka mało oryginalny. Starałem się ale nie udało mi się wymyślić nic lepszego :<

13
Compo i bitwy / Odp: Compo - maj AKTUALIZACJA 2.0 Bez ograniczeń
« dnia: Maj 07, 2012, 15:04:23 »
To teraz ja.

3 pkt - oczywiście mechaniczny_schód - grało się kapitalnie, gra mnie wciągnęła :) - muszę sam kiedyś coś takiego napisać

2 pkt - Marszal - też ciekawie się gra, można wyćwiczyć refleks :)

1 pkt - DenyBezSciemy - przydatne do nauki pisania

14
Szkółka / Odp: Odświeżanie w konsoli
« dnia: Maj 06, 2012, 11:53:05 »
Ja robię coś takiego: tworzę sobie bufor np.

char mBuffer[80][50];
W trakcie gry operuje na nim, rysuje jakiś interfejs, plansze, postacie, cokolwiek. Następnie w funkcji drawFrame() mam coś takiego:

COORD mCoord = { 0, 0 };
DWORD mWritten;

WriteConsoleOutputCharacterA(mOut,mBuffer[0],50*80-1,mCoord,&mWritten);

Odsyłam też do msdn: http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/ms687410%28v=vs.85%29.aspx

15
Compo i bitwy / Odp: Compo - maj AKTUALIZACJA 2.0 Bez ograniczeń
« dnia: Maj 06, 2012, 09:39:59 »
Okay, wejdę za jakieś 2 godziny na swój sprzęt to zaktualizuje paczkę. Dzięki za przypomnienie :)

EDIT: Link zmieniony, przekompilowałem w trybie multi-threaded więc gra nie będzie wymagała dodatkowych dll'ek już.

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 35