Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - ryuu

Strony: [1] 2 3
1
Java / [bibloteka][server]
« dnia: Dzisiaj o 00:28:11 »
Hej

Wcześniej pisałem servery w jetty i chciałem spróbować czegoś innego. Moja uwagę zwróciły dwie biblioteki Kryonet i netty. która z nich będzie lepszy plus ważne móc używać protocolbuffa widziałem, żę kryo ma jakiś swój już serializator.

Druga sprawa szukam dobrej bibloteki by móc symulować swiar 2d coś podobnego jak jbox itp znalazłem jbullet ale widać ze nie jest już rozwijany i strona z user guide nie działa

2
Unity 3D / Odp: [Scritable Object]Lista się resetuje po restracie Unity
« dnia: Wrzesień 22, 2017, 21:07:43 »
Po zapisaniu sceny to samo się dzieje ;/

3
Unity 3D / Odp: Problem z pobraniem Pozycji
« dnia: Wrzesień 22, 2017, 20:52:20 »
dziaki za skrypt ale zrobilem to innym sposobem zmieniłem poprostu parenta tego punku np do innertown i pokazalo mi punk jaki się spodziewałem :)

4
Unity 3D / Odp: Problem z pobraniem Pozycji
« dnia: Wrzesień 21, 2017, 23:20:32 »
udało mi się pobra\c mnie wiece dobra wartosc jak zrobilem cos takiego transform.parent.position + transform.paren.parent.position

5
Unity 3D / Problem z pobraniem Pozycji
« dnia: Wrzesień 21, 2017, 15:32:17 »
Hej
mamy mały problem z popraniem pozycji:
https://i.gyazo.com/632ac8dffbdfb5134d8111368fecd0e0.png

Chcę pobrać pozycje turningpoint względem Inner town
gdy robie consol loga pozycji innertown i turning point mam cos takiego :

Cytuj
Position local: (11.8, 0.0, -65.5) global;(-65.5, 0.0, -11.8)turning  point (1.1, 0.0, 6.3)
pozycje pobieram za pomoc transform.position;

6
C++ / Odp: wątki
« dnia: Wrzesień 16, 2017, 01:08:42 »
szukam nadal rozwiaznia plus mecze sie z instalcja bosta bo ponoc ma juz pulle w\atka zrobiona

7
C++ / Odp: wątki
« dnia: Wrzesień 11, 2017, 20:44:08 »
właśnie chodzilo bym miał juz pule wątków zaimplementowana jak jest w c# i javie nigdy tego nie robiłem wiec nie bedzie to optymalne ;/

8
C++ / wątki
« dnia: Wrzesień 11, 2017, 12:40:30 »
Hej postanowiłem sobie odświeżyć moją wiedzę w c++. Napisałem postawę servera działa. I teraz nadszedł porobic wątki dla clientów i pokojów. Jest jakaś fajna wysoko poziomowa biblioteka ta wątkowości co działa podobnie jak w c# lub javie "?
 

9
Unity 3D / Odp: [Scritable Object]Lista się resetuje po restracie Unity
« dnia: Sierpień 10, 2017, 13:54:47 »
tez ustawiam to setdirty ale chyba nie chce mi dzialac powiedz. A gdzie to zapisujesz w katologu Resources czy juz w assets?

10
tworzy mi się npwym plis w folderze assets tak jak podałem w scieżce

11
tak samo po restarcie unity wyczyszcza plik assety może byc przeczyta tego ze nie robie tego w resourcach?

12
plik asset sie tworzy i ładnie wypelniony odpalam unity i sie resetuje zobacz jak wrócę z domu :d

13
Unity 3D / [Scritable Object]Lista się resetuje po restracie Unity
« dnia: Lipiec 27, 2017, 21:21:06 »
Hej.
Pisze sobie unity customy window do zarządzania assetami dopóki nie wyłączę unity mam je zapamietane
https://pastebin.com/JzwUKPdR

próbowałem wszystkiego co znalazłem w necie i nic

14
Java / Odp: Perlin noise/szum perlina generowanie terenu
« dnia: Czerwiec 17, 2017, 15:37:19 »
a uzycie algorytmu diamon-shades chyba tak sie nazywał będzie dobry pomysłem?

15
Java / Perlin noise/szum perlina generowanie terenu
« dnia: Czerwiec 16, 2017, 12:03:17 »
Hej
Prototypuje gre jej fizykę w libgdx by później ją przepisać na serwerze. Głównym założeniem jest generowanie terenu i zniszczalność terenu jak w wormsach. Postanowiłem użyć perlin noise by osiągnąć zblizony efekt ale mam coś takiego

bardziej celuje w https://i.stack.imgur.com/Ppxxg.png

kod
https://pastebin.com/FZHe2niV

Strony: [1] 2 3