Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - napoleonek

Strony: [1]
1
Design / Odp: Heroes- toż to nuda
« dnia: Listopad 21, 2009, 17:47:36 »
Jaśniej mówiąc jak ktoś z was grał wowa będzie wiedział o czym mówie. To tak jak arenki typu 5vs5, mieszanie kla,ras, kazdy ma inne itemy tylko jest to turówka z planszą, gdzie jak w wowie kazda postać ma skille. Nie ma czegoś takiego jak kapłan, nie ma i już.

140  przykładowo rzecz jasna, a balans musi być mniej więcej między każdą klasą. tylko rasy mieszają ciutkie we współczynnikach i equ.

2
Design / Odp: Heroes- toż to nuda
« dnia: Listopad 21, 2009, 15:04:07 »
Tak, tylko nikt na to jeszcze nie wpadł. Najbliżej chyba był Etherlords. Ale, że to wymaga dużo pracy to wiem tylko ja potrzebuję paru ludzi na warsztat-zrobić wersje robocza.

3
Design / Heroes- toż to nuda
« dnia: Listopad 21, 2009, 13:44:09 »
Jestem na 90% przekonany, że ten pomysł jest wielce genialny ale bez sprawdzenia go nie ma sensu. Jeśli ktoś zna się na programowaniu, grafice itp. proszę pisać w temacie.

Gra jest nastawiona na multi, mimo to wersja robocza będzie player vs computer. Do rzeczy:
Tak samo jak w H wyobraźcie sobie planszę i po jednej stronie 7 postaci i po drugiej tyle samo.
1. Nad każdą postacią będzie widniał pasek Hp,mn czy energii.
2. JEŚLI WIDZIMY NA MAPIE JEDN¡ POSTAć TO JEST JEDNA. W H 1 postać oznacza ileś tam jednostek. Tu jest 7 postaci i koniec.
3. Gra polega na tym aby skompletować powiedzmy 7 kart postaci, które będą tworzyły dla gracza indealną dla niego drużynę, np: można grać ustawieniem: 3 wojowników(wszyscy cięzko uzbrojeni z tarczą)+2 magów+2druidów.
4. Każda postać będzie posiadała załóżmy ok 7 podstawowych umiejętności. W H nie ma czegoś takiego.
5. I teraz każda postać będzie miała swoje okno statystyk,ekwipunku i TALENTÓW=te podzielone na 3 grupy.Np: talenty wojownika: def wojownik, off cięzko uzbrojony(czyli dwuręczna broń) i offensywny lekko uzbrojony(np 2 bronie naraz).
6. Klas będzie sporo do 20, ras jeszcze więcej, tak aby mieszać kombinować, np: ork ma bonus do życia i wytrzymałości, elf do szybkości itd. A więc samych postaci około=140+ stworzone przez gracza=bo też będzie taka opcja.
7.WALKA załóżmy że walczy pan niebieski z panem czerwonym(pc). Pan niebieski(pn) ma 7 lekko uzbrojonych wojowników a pc ma dajmy na to: czarnoksięznik,druid,wopjownik,paladyn,2magow i szaman. PN rzuca kostką(każda jedn. ma prędkość ruchu w zależności od rasy, uzbrojenia,umiejętności) i rusza się o 5 pól. Wybiera skill szarży i atakuje np maga. Wtem pn ma szanse rzucic kościa(szansa 1 do 10) i może wylosowąc: unik, blok,kontratak itp. Zalozmy ze nic nie wypada, mag obrywa.  PC wybiera maga i uzywa umiejetnosci wiatru i wyrzuca w powietrze wojonika na 5 ruchow.

Ogólnie  chce wam nakreślić, że od heoesow rózni się to: wyborem postaci, umięjetnościami- ogólnie jest o strategia z rpg.


Oczywiście nie będę wam przedstawiał reszty bo już nie ma po co, a dodam tylko, że gracz za wygraną walkę otrzymuje poziom, może przed walką założyć się z przeciwnikiem o jakąś kartę,przedmiot. Oczywiście będą walki 3vs3 5vs5 i 7vs7. Wszystko dograne tak zeby walka nie dluzyla sie powyzej 15 minut.

Na pomysł wpadłem, kiedy przebrnąłem przez większość rpg,mmorpg, w tym: ds,wowa,tq,diablo,venerwinter i wiele innych.

Strony: [1]