Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - blackMasoon

Strony: [1]
1
Projekty zaawansowane / Odp: Drago Pet
« dnia: Lipiec 09, 2011, 14:37:28 »

2
Poszukuję / Odp: Dziecinna zajawka na MMORPG
« dnia: Lipiec 03, 2011, 10:56:59 »
Tak a propos czasochłonności projektów... Ja posiadając taki zespół: http://www.aagames.eu/about który przykłada się na prawdę z całego serca, przygotowuję grę na androida od lutego. Jest to mała prosta gra 3D w stylu tamagotchi, a testy trwają już ponad półtorej miesiąca.... Chcę Ci tylko uświadomić, że przy tworzeniu MMORPG każdy z tych współczynników czasowych wydłuży się kilkudziesięciokrotnie... Do tego przy tworzeniu gier na androida potrzebny jest na prawdę doświadczony programista tej platformy... Nie piszę tego by Cię zniechęcić, ale sam popełniłem w przeszłości wiele takich błędów. Na warsztacie jestem od 4 lat, a dopiero teraz zaczynam tworzyć z grupą liczące się projekty (zobacz sobie profil blackMasoon na warsztacie.

Życzę Ci dużo mądrze podjętych w gamedevie decyzji ;)

3
Projekty zaawansowane / Drago Pet
« dnia: Czerwiec 19, 2011, 14:54:01 »
W imieniu grupy A&A Games chciałbym zaprezentować wam grę na smartfony z systemem Android. Gra nosi nazwę Drago Pet i właściwie jest czymś więcej niż grą, ponieważ zwierzątko, którym się opiekujemy, żyje w telefonie cały czas. Jego stan wraz z krótkim opisem jest zawsze dostępny w pasku powiadomień. Sama gra jest tylko klientem wizualizującym w 3D naszego smoka. Zanim rozpoczniemy przygodę ze smokiem, otrzymujemy jajko, którym należy opiekować się przez kilka pierwszych dni poprzez podgrzewanie lub schładzanie temperatury.

Gra tworzona jest przez ostatnie 5 miesięcy i znajduje się obecnie w fazie testów. Zapraszamy do zamkniętych testów użytkowników ze skrajnymi parametrami telefonów z Androidem (wersje nowsze niż 2.2, lub starsze niż 2.1, bardzo duże i bardzo małe wyświetlacze, rzadkie marki smartfonów). Więcej info o projekcie na stronie grupy A&A Games: www.aagames.eu oraz najświeższe nowinki na profilu grupy: www.facebook.com/aagames
Tam też znajdziecie dane kontaktowe. Zapraszamy!

4
Webowe / Komunikacja PHP->Actionscript
« dnia: Listopad 12, 2010, 12:28:47 »
Witam.
Przyznam, że nie jestem dobry jeśli chodzi o zagadnienia programowania webowego, ale aspekt komunikacji z PHP do Actionscript jest kompletnie nie poruszany na forach w internecie. Wszędzie tylko pełno o komunikacji w w drugą stronę. Chciałbym przesłać dane z formularza w PHP do skryptu actionscript. Ja realizuję to tak, że mam XML a w nim pod każdym identyfikatorem np. 'name' znajdują się 3 koordynaty X Y Z. używam ajaxa, żeby dynamicznie podpowiadał nazwy w liście pod inputem (klasyczny dynamic search) Każda  pozycja jest zwróconym wynikiem przez funkcję, czyli np: $result = "10 3 4", gdzie są to 3 koordynaty. Chciałbym to tak zrealizować, aby po wybraniu takiego wyniku, do skryptu ActionScript dane te zostały przesłane, tak, abym mógł sobie z nimi dalej czarować z poziomu skryptu.... Jak to powinno wyglądać?

5
Poszukuję / Grafik 2D/concept Art
« dnia: Sierpień 29, 2010, 14:51:45 »
Witam.

Nie będę się rozwlekał, bowiem wiem jak traktowane są na warsztacie oferty typu rekrutacja.
Grupa A&A Games (www.aa.boo.pl) rozpoczyna prace nad sporym projektem gry będącej hybrydą gatunków h&s oraz RPG. Gra utrzymana będzie w klimacie średniowiecza (czytaj: wojownicy, smoki, magia) Potrzebujemy grafików concept-art'ów do projektowania lokacji oraz postaci.

Z góry odpowiadam na przewidywalne posty: Nie, nie jesteśmy grupą napalonych nastolatków, którzy mają pomysł na grę i chcą by ktoś im ją zrobił. Tworzymy gry dla sceny od 2005 roku. We wrześniu wydajemy naszą pierwszą komercyjną grę "Catch The Pig". W międzyczasie będziemy pracować nad mniejszymi tytułami. To jest jednak projekt przewidziany na 2-3 lata pracy. Mamy potrzebne zaplecze techniczne. Gra będzie tworzona z zamiarem znalezienia wydawcy, tak więc nie zapewniamy od razu kokosów. To jak dobrze sprzeda się gra zależeć będzie od pracy całego teamu.

Kontakt: wiernasz@gmail.com lub aa@boo.pl

6
Projekty rozpoczęte / Odp: Catch The Pig
« dnia: Sierpień 17, 2010, 14:34:59 »
Nie :) Nikt z nas nie miał nawet takich planów, by to play'owi przedstawiać :)

7
Projekty rozpoczęte / Odp: Catch The Pig
« dnia: Sierpień 17, 2010, 13:45:05 »
Kolejny Update :)

Gra została ukończona. Finalizowane są teraz kwestie wydania gry. Ostatecznie ustaliliśmy, iż gra wydana zostanie na licencji Adware. Gracze nie będą jednak zbytnio męczeni reklamami, które pojawiać się będą tylko w intro. Gra zostanie wydana najpóźniej we wrześniu. Więcej info na www.aa.boo.pl

8
Szkółka / Odp: (Irrlicht) Kamerę TPP
« dnia: Sierpień 17, 2010, 13:19:31 »
Irrlicht posiada jedynie dwa typy kamer wbudowanych: statyczną w określonym punkcie lub FPP. Jeśli szukasz gotowych rozwiązań, polecam forum Irrlichta. Wystarczy w szukajce wpisać i wypluje parę wątków na pewno. Sam niedawno szukałem i znalazłem gotowe rozwiązanie na kamerę TPP.

9
Szkółka / Odp: Irrlicht a klasy - Problem
« dnia: Lipiec 07, 2010, 11:52:56 »
A przekazujesz wskaźniki na device, driver, scenemanager czy tworzysz kopie?

Polecam ściągnięcie irrWizard, wygenerowanie projektu i tam zobaczysz jak to jest zrobione ;)

10
Projekty rozpoczęte / Odp: Catch The Pig
« dnia: Kwiecień 01, 2010, 19:10:38 »
Mały UPDATE, ponieważ gra jest już na ukończeniu :) Dobiega końca projektowanie lokacji, zaimplementowany został system wielu broni, które mają uatrakcyjnić rozwałkę :) Po screeny i więcej newsów zapraszam na devblog: http://bmdev.wordpress.com oraz strpnę grupy: http://aa.boo.pl

P.S. Jeśli dobrze pójdzie, gra zostanie wydana jeszcze w kwietniu :)

11
Szkółka / [C#] Problem z transparencją okien z tłem png
« dnia: Styczeń 15, 2010, 21:11:48 »
Witam!

Od dłuższego czasu nie mogę rozwikłać wraz z grafikiem problemu niepoprawnego wyświetlania transparentnych okien z ustawionym tłem w formacie obrazka png. Wybieram obrazek tła w png z przezroczystością dla uzyskania nieregularnych kształtów. BackColor ustawiam jakiś charakterystyczny. Tym samym kolorem oznaczam transparency key. W rezultacie otrzymuję okropny wynik:

Dzieje się tak mimo zapisania do png z transparentnym tłem w 4 zupełnie innych edytorach grafiki. W przeglądarce czy np. w silniku gry obrazek wyświetla się poprawnie. Wszystko zatem wskazuje, że coś siedzi jeszcze we właściwościach Formy. Cóż to może być?

12
Szkółka / [C#] Przezroczystość tła buttonów
« dnia: Styczeń 08, 2010, 00:03:41 »
Witam. Uczę się od kilku dni C# i tak próbuję stworzyć własny kształt buttona tworząc dla niego jakiś tam obrazek, który ma transparentne tło. Żeby to działało przydałoby się sam button ustawić na transparent więc robię:

this.CloseButton.BackColor = Color.Transparent;

Ale w wyniku button otrzymuje klasyczny widok przycisku windowsowego zamiast stać się niewidzialnym (tzn jego tło). Flagę UseVisualStyleBackColor ustawiłem na false i to też nei pomaga...

13
Compo i bitwy / Odp: Świąteczne Compo ;)
« dnia: Grudzień 15, 2009, 19:21:57 »
To może niech tematem będą święta bardziej w rozumieniu Xmas niż Boże Narodzenie, czyli tłusty czerwony staruch z brodą choinka, renifery... Ten komercyjny aspekt świąt jest obecny wszędzie i nawet japończycy ubierają choinki i dają sobie prezenty nie wiedząc pewnie jaki jest w tym głębszy sens. Wydaje mi się że z tak rozumianym tematem świąt nie byłoby konfliktu...

14
Szkółka / Odp: [Pascal] Prosta biblioteka graficzna
« dnia: Listopad 29, 2009, 10:43:33 »
Moduł graph z biblioteką BGI o ile pamiętam :P ;)

15
Projekty rozpoczęte / Catch The Pig
« dnia: Listopad 29, 2009, 10:40:22 »
Witam serdecznie wszystkich warsztatowiczów. Chociaż projekt CTP powstaje już od 3 miesięcy, specjalnie zwlekałem, aby pokazać na forum coś co ma już jakieś kształty.

Catch The Pig to gra na pograniczu zręcznościówki/shootera/casuala. Nie można jej jednoznacznie wpisać w żaden z tych gatunków z osobna.

Fabuła: Gracz ma do wyboru kilka aren, na których to musi biegać za uroczymi świnkami i... zabijać je ]:-> Każda zestrzelona świnka zmiania się w soczysty baleron, który należy zebrać, aby powiększyć swój limit czasu oraz amunicji na zabicie kolejnych świnek.

Wizualnie: Gra w klimacie cartoonowym. Grafika oraz modele typu bajkowego. Całość podkreśla i dodaje uroku celshading.

Technicznie: Projekt pisany w języku C++. Do jego realizacji wybraliśmy silnik Irrlicht. Początki prac odbywały się w wersji 1.4 silnika, jednak udało się dokonać migracji do wersji 1.6 ( nie bez problemów!!!).

Zespół: Nad grą pracuje grupa A&A GAMES w składzie:
programowanie: blackMasoon
grafika 3D: Cveni
grafika 2D: Berion
muzyka: Norbert Witczak

Oficjalna strona grupy: http://www.aa.boo.pl
blog blackMasoona z dziennikiem prac: http://www.bmdev.wordpress.com
Strona projektu na Warsztacie: http://www.warsztat.gd/projects.php?x=view&id=1058

Zapraszamy do komentarzy i sugestii ;)

Strony: [1]