Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - laggyluk

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 43
2
Unity 3D / Odp: Wyszarzenie sceny w unity
« dnia: Marzec 08, 2019, 22:52:42 »
Nie wiem czy to Ci pomoże ale na kamerę można wrzucać skrypty post processowe i jest ich tam trochę do wyboru w standard package cośtam
https://docs.unity3d.com/530/Documentation/Manual/script-Grayscale.html

3
Matematyka i fizyka / Odp: Obrót obiektu zgodnie z wektorem kierunku
« dnia: Styczeń 20, 2019, 11:41:33 »
Możesz to rozwiązać w jakiś nieelegancki sposób typu LookAt(previousPosition)

4
Szkółka / Odp: SDL2 mysz poza ekranem
« dnia: Wrzesień 14, 2018, 13:14:21 »
Czemu to nie wiem ale możesz rysować własny kursor a systemowy ustawiać na środek ekranu w każdej klatce.

5
No niby tak, ale w UE4 nie tworzysz nowej DLLki przy dodawaniu nowej klasy.
nie tworzysz bo unreal to robi

6
Szkółka / Odp: Godot Engine dla początkującego
« dnia: Lipiec 16, 2018, 22:51:39 »
Znacie jeszcze jakieś inne silniki na Linuxa z dość prostym edytorem?

Ogólnie trochę znam C# ale z tego co przeczytałem to nie jest to w pełni funkcjonalne i nie wiem kiedy takie będzie.

Co do GDScript to wygląda dziwnie, przeczytałem, że jest podobny do Pythona tylko problem w tym, że nie znam tego języka i nie jestem pewien czy jest sens się go uczyć
Ale wybrzydzasz. Każdy silnik ma swoje dziwne api i nawet jeżeli jest w języku który znasz trochę czasu minie zanim się przyzwyczaisz. Im bardziej popularny silnik tym więcej dokumentacji, wtyczek i contentu który możesz użyć albo dokupić zamiast robić wszystko samemu. Godot to w miarę bezpieczny wybór bo ma kilku developerów którzy pracują przy nim za pieniądze z patreona. Wybierając coś jeszcze mniej popularnego strzelasz sobie w stopę, mówię  z doświadczenia.

7
Projekty zaawansowane / Odp: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« dnia: Lipiec 04, 2018, 12:51:06 »
5. CONSENT OF USE OF DATA

You agree that tanima-online.com may collect and use information gathered in any manner as part of the product support services provided to you

brzmi jak zgoda na trojano keyloggera :P

proponuję żeby pierwszy przeciwnik był na jeden strzał bo nie wiadomo jak się walczy a za każdym razem trzeba przeskakiwać przez początkowe dialogi..

8
Projekty rozpoczęte / Odp: Kolejny n-ty RPG :)
« dnia: Czerwiec 03, 2018, 22:35:54 »
Trochę nudny ten klasyczny hex rzut ;) widziałeś "konukurencyjny" projekt beermastera?
https://warsztat.gd/video/2729/edytor_swiata

9
Projekty zaawansowane / Odp: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« dnia: Czerwiec 01, 2018, 09:28:38 »
też bym poczytał

10
Projekty zaawansowane / Odp: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« dnia: Maj 15, 2018, 12:33:13 »
ma potencjał oraz będziesz chyba pierwszym warsztatowiczem któremu udało się zrobić mmo ;p

11
Compo i bitwy / Odp: MEANWHILE COMPO 1.04.2017-6.05.2017
« dnia: Maj 14, 2018, 18:09:19 »
Boski: 3 działa, prawdopodobnie stałe obniżanie się gwiazdek dodało by trochę emocji ;)
Id: 2 fajnie wygląda ale trochę nie ogarniam sterowania

Nie dawajcie mi punktów za grafikę bo trochę oszukałem, ludzik i cześć wody jest z przykładowego contentu ue4

12
Projekty zaawansowane / Odp: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« dnia: Maj 10, 2018, 11:01:15 »
Zastanawiam się co ten ludzik trzyma w ręku, wygląda jak strzykawa.

13
Co masz na myśli ? Różnią się kolorem juz bardziej się ich nie da rozroznić :D szare - niczyje, kolorowe - twoje albo wroga
Ok, widocznie ta kolorowa różnica jest dla mnie za mała :P

14
Ja trochę rozumiem aczkolwiek jest parę interfejsowych niedogodności.
Np panel budowy powinien się zamykać po kliknięciu poza oknem.
Miasta (?) w których można budować za mało różnią się od tych w których nie można.
Zasięg ruchu jednostek nie jest zróżnicowany między poszczególnymi rodzajami, a przynajmniej nie zauważyłem.
Jednostki "jadą" do celu po polach które są niedostępne przy klikaniu myszą.

15
Compo i bitwy / Odp: MEANWHILE COMPO 1.04.2017-6.05.2017
« dnia: Maj 07, 2018, 11:15:42 »
Czas upłynął. Czy ktoś jeszcze ma coś do wrzucenia? Jeśli @laggyluk nie ma sprzeciwów, to możnaby poczekać z dzień. Inaczej remis (ew dyskwalifikacja)
nie mam sprzeciwów

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 43