Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - laggyluk

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 43
1
No niby tak, ale w UE4 nie tworzysz nowej DLLki przy dodawaniu nowej klasy.
nie tworzysz bo unreal to robi

2
Szkółka / Odp: Godot Engine dla początkującego
« dnia: Lipiec 16, 2018, 22:51:39 »
Znacie jeszcze jakieś inne silniki na Linuxa z dość prostym edytorem?

Ogólnie trochę znam C# ale z tego co przeczytałem to nie jest to w pełni funkcjonalne i nie wiem kiedy takie będzie.

Co do GDScript to wygląda dziwnie, przeczytałem, że jest podobny do Pythona tylko problem w tym, że nie znam tego języka i nie jestem pewien czy jest sens się go uczyć
Ale wybrzydzasz. Każdy silnik ma swoje dziwne api i nawet jeżeli jest w języku który znasz trochę czasu minie zanim się przyzwyczaisz. Im bardziej popularny silnik tym więcej dokumentacji, wtyczek i contentu który możesz użyć albo dokupić zamiast robić wszystko samemu. Godot to w miarę bezpieczny wybór bo ma kilku developerów którzy pracują przy nim za pieniądze z patreona. Wybierając coś jeszcze mniej popularnego strzelasz sobie w stopę, mówię  z doświadczenia.

3
Projekty zaawansowane / Odp: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« dnia: Lipiec 04, 2018, 12:51:06 »
5. CONSENT OF USE OF DATA

You agree that tanima-online.com may collect and use information gathered in any manner as part of the product support services provided to you

brzmi jak zgoda na trojano keyloggera :P

proponuję żeby pierwszy przeciwnik był na jeden strzał bo nie wiadomo jak się walczy a za każdym razem trzeba przeskakiwać przez początkowe dialogi..

4
Projekty rozpoczęte / Odp: Kolejny n-ty RPG :)
« dnia: Czerwiec 03, 2018, 22:35:54 »
Trochę nudny ten klasyczny hex rzut ;) widziałeś "konukurencyjny" projekt beermastera?
https://warsztat.gd/video/2729/edytor_swiata

5
Projekty zaawansowane / Odp: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« dnia: Czerwiec 01, 2018, 09:28:38 »
też bym poczytał

6
Projekty zaawansowane / Odp: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« dnia: Maj 15, 2018, 12:33:13 »
ma potencjał oraz będziesz chyba pierwszym warsztatowiczem któremu udało się zrobić mmo ;p

7
Compo i bitwy / Odp: MEANWHILE COMPO 1.04.2017-6.05.2017
« dnia: Maj 14, 2018, 18:09:19 »
Boski: 3 działa, prawdopodobnie stałe obniżanie się gwiazdek dodało by trochę emocji ;)
Id: 2 fajnie wygląda ale trochę nie ogarniam sterowania

Nie dawajcie mi punktów za grafikę bo trochę oszukałem, ludzik i cześć wody jest z przykładowego contentu ue4

8
Projekty zaawansowane / Odp: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« dnia: Maj 10, 2018, 11:01:15 »
Zastanawiam się co ten ludzik trzyma w ręku, wygląda jak strzykawa.

9
Co masz na myśli ? Różnią się kolorem juz bardziej się ich nie da rozroznić :D szare - niczyje, kolorowe - twoje albo wroga
Ok, widocznie ta kolorowa różnica jest dla mnie za mała :P

10
Ja trochę rozumiem aczkolwiek jest parę interfejsowych niedogodności.
Np panel budowy powinien się zamykać po kliknięciu poza oknem.
Miasta (?) w których można budować za mało różnią się od tych w których nie można.
Zasięg ruchu jednostek nie jest zróżnicowany między poszczególnymi rodzajami, a przynajmniej nie zauważyłem.
Jednostki "jadą" do celu po polach które są niedostępne przy klikaniu myszą.

11
Compo i bitwy / Odp: MEANWHILE COMPO 1.04.2017-6.05.2017
« dnia: Maj 07, 2018, 11:15:42 »
Czas upłynął. Czy ktoś jeszcze ma coś do wrzucenia? Jeśli @laggyluk nie ma sprzeciwów, to możnaby poczekać z dzień. Inaczej remis (ew dyskwalifikacja)
nie mam sprzeciwów

12
Jeśli za brak celu, uważasz fakt że jest to coś w rodzaju budowania domu który będzie działał jak dom, jednak nikt nie będzie w nim mieszkał, to chyba też na swój sposób podziwiam...
Jakby jednak nie patrzeć, do portfolio coś wpadnie. :)
Raczej jak budowanie domu w którym nikt nie będzie mieszkał wewnątrz gotowego domu.
Z drugiej strony może w przyszłości stanowić bazę do budowy gry w tym domu w domu ;)

13
Projekty rozpoczęte / Odp: Symulacja Systemu Operacyjnego [Allegro5]
« dnia: Kwiecień 30, 2018, 21:53:34 »
Video i audio to pewnie używając czegoś w stylu ffmpeg ale i tak trzeba to opakować w player..

Jak na brak konkretnego celu w projekcie to podziwiam za wytrwałość :P

14
Szkółka / Odp: Google Play log błędu ANR
« dnia: Kwiecień 29, 2018, 12:16:36 »
Jeżeli to Unity to nie tylko Ty masz ten problem
https://github.com/googlevr/gvr-unity-sdk/issues/695
https://forum.unity.com/threads/galaxy-s8-crash.486911/
Co do crashy na jednych s8 a na innych nie to prawdopodobnie macie poinstalowane różne wersje/updaty systemu

15
Compo i bitwy / Odp: MEANWHILE COMPO 1.04.2017-6.05.2017
« dnia: Kwiecień 27, 2018, 14:44:26 »
Warsztat powrócił : )) Compo trwa
Czekałem na to ;p

https://www.dropbox.com/s/wkn6fbctkfa2i2q/IceFishing.zip?dl=0

Lewy przycisk myszy zarzuca wędkę, po przytrzymaniu rzuca dalej a kiedy spławik już jest w wodzie to lewym się "zaciąga".
Prawy zwija żyłkę.
Żeby wyciągnąć rybę najlepiej zaciągać i zwijać na zmianę

Jeden problem którego nie chciało mi się naprawiać to że czasem po odpaleniu gry rzuty są mocniejsze niż powinny.

Celu w zasadzie nie ma poza czillowaniem nad przeręblem

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 43