Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - laggyluk

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 44
1
Projekty zaawansowane / Odp: [MacOS][Win] Future Tanks Area
« dnia: Listopad 29, 2019, 10:53:18 »
Grać nie grałem ale wizualnie super ;)

2
Dyskusje / Odp: assety z marketplace vs podatki
« dnia: Listopad 02, 2019, 23:05:20 »
Jedyną stuprocentową opcją jest uzyskanie interpretacji od urzędu skarbowego, w którym płacisz podatki (nie od innego).
Z tego co czytałem to interpretacja od urzędu skarbowego nie jest wiążąca nawet dla niego samego ale ok, liczyłem na to że ktoś tu ma prawdziwą firmę i to już ogarnął.

Aż sprawdziłem w cedigu i mam wpisane "Działalność wydawnicza w zakresie gier komputerowych", "Działalność wydawnicza w zakresie pozostałego oprogramowania" itp

W praktyce wynajmuję się na godziny do cudzych projektów jak intelektualna ladacznica, potwierdzalne fakturami.


3
Dyskusje / Odp: assety z marketplace vs podatki
« dnia: Październik 31, 2019, 13:05:31 »
nie mam księgowej :P wfirma.pl

4
Dyskusje / assety z marketplace vs podatki
« dnia: Październik 30, 2019, 09:37:22 »
Heja
Czy assety z marketplace do prototypu który może będzie wydany (ale pewnie skończy jak wszystkie inne prototypy ;) można sobie wliczyć w koszty działalności? Potrzebuję trochę nabić na koniec roku albo pójdzie na czyjeś 500+.

5
Poszukuję / Odp: Poszukuję do 3D gry zręcznościowej
« dnia: Wrzesień 17, 2019, 22:18:22 »
W poniedziałek odlatujecie?

6
Oferuję / Odp: Grafika 3D
« dnia: Wrzesień 01, 2019, 15:31:30 »
Modele spoko, tekstury trochę drętwe

7
Warsztat.gd / Odp: To jak, tworzymy te gry?
« dnia: Sierpień 05, 2019, 23:53:08 »
Może ludzie w Polsce przestali się interesować robieniem gier?
Albo nauczyli się angielskiego ;)

9
Unity 3D / Odp: Wyszarzenie sceny w unity
« dnia: Marzec 08, 2019, 22:52:42 »
Nie wiem czy to Ci pomoże ale na kamerę można wrzucać skrypty post processowe i jest ich tam trochę do wyboru w standard package cośtam
https://docs.unity3d.com/530/Documentation/Manual/script-Grayscale.html

10
Matematyka i fizyka / Odp: Obrót obiektu zgodnie z wektorem kierunku
« dnia: Styczeń 20, 2019, 11:41:33 »
Możesz to rozwiązać w jakiś nieelegancki sposób typu LookAt(previousPosition)

11
Szkółka / Odp: SDL2 mysz poza ekranem
« dnia: Wrzesień 14, 2018, 13:14:21 »
Czemu to nie wiem ale możesz rysować własny kursor a systemowy ustawiać na środek ekranu w każdej klatce.

12
No niby tak, ale w UE4 nie tworzysz nowej DLLki przy dodawaniu nowej klasy.
nie tworzysz bo unreal to robi

13
Szkółka / Odp: Godot Engine dla początkującego
« dnia: Lipiec 16, 2018, 22:51:39 »
Znacie jeszcze jakieś inne silniki na Linuxa z dość prostym edytorem?

Ogólnie trochę znam C# ale z tego co przeczytałem to nie jest to w pełni funkcjonalne i nie wiem kiedy takie będzie.

Co do GDScript to wygląda dziwnie, przeczytałem, że jest podobny do Pythona tylko problem w tym, że nie znam tego języka i nie jestem pewien czy jest sens się go uczyć
Ale wybrzydzasz. Każdy silnik ma swoje dziwne api i nawet jeżeli jest w języku który znasz trochę czasu minie zanim się przyzwyczaisz. Im bardziej popularny silnik tym więcej dokumentacji, wtyczek i contentu który możesz użyć albo dokupić zamiast robić wszystko samemu. Godot to w miarę bezpieczny wybór bo ma kilku developerów którzy pracują przy nim za pieniądze z patreona. Wybierając coś jeszcze mniej popularnego strzelasz sobie w stopę, mówię  z doświadczenia.

14
Projekty zaawansowane / Odp: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« dnia: Lipiec 04, 2018, 12:51:06 »
5. CONSENT OF USE OF DATA

You agree that tanima-online.com may collect and use information gathered in any manner as part of the product support services provided to you

brzmi jak zgoda na trojano keyloggera :P

proponuję żeby pierwszy przeciwnik był na jeden strzał bo nie wiadomo jak się walczy a za każdym razem trzeba przeskakiwać przez początkowe dialogi..

15
Projekty rozpoczęte / Odp: Kolejny n-ty RPG :)
« dnia: Czerwiec 03, 2018, 22:35:54 »
Trochę nudny ten klasyczny hex rzut ;) widziałeś "konukurencyjny" projekt beermastera?
https://warsztat.gd/video/2729/edytor_swiata

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 44