Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - laggyluk

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 41
1
Projekty rozpoczęte / Odp: King of Console
« dnia: Październik 09, 2017, 17:14:45 »
Czysty tryb tekstowy raczej nie wróży sukcesu. Niby jest dwarf fortress ale jednak niszowe mimo wszystko.
Myślę że jakbyś poszedł na graficzno konsolowy kompromis to by się mogło udać lepiej.
np
http://store.steampowered.com/app/254320/Duskers/

2
Warsztat Summer of Code 2017 / Odp: Asset Flipper 3017 KL
« dnia: Wrzesień 21, 2017, 23:23:24 »
Fajnie chodzą te zębatki. To wyeksportowane animacje?

3
Szkółka / Odp: Czy uczyć się programowania w języku Lua?
« dnia: Wrzesień 12, 2017, 07:47:11 »
Zamienia dll z kodem bez restartowania edytora.
Jezeli mowimy o zamianie bez 'zatrzymywania gry' tego chyba faktycznie nie umie

4
Szkółka / Odp: Czy uczyć się programowania w języku Lua?
« dnia: Wrzesień 12, 2017, 00:40:16 »
Jeżeli ktoś szuka dobrego języka skryptowego do gry to mocno polecam mruby zamiast lua.

https://github.com/dabroz/mruby-simple-game-engine/blob/master/slides/GIC2016.pdf
nie żebym był fanem skryptowania w C++ ale żeś go tam wykreślił na slajdzie jako nie hot-swapowalny a unreal to umie

5
Szkółka / Odp: Czy uczyć się programowania w języku Lua?
« dnia: Wrzesień 11, 2017, 22:02:35 »
Real life example: nawet Wiedźmin nie powstawał na własnym silniku tylko zapożyczonym (i to nie jedyny zresztą przykład). Na szczęście nikt nie wpadł na genialny pomysł, aby zacząć tworzyć go od pisania silnika. Bo i do dzisiaj byśmy się nie doczekali na premierę nawet pierwszej części :P
z tego co kojarzę to pierwsze demo-podejście było na autorskim silniku a dopiero jak się okazało że dalej nie da rady to wypożyczyli tech od bioware

6
Design / Odp: Program do bardzo prostego projektowania
« dnia: Wrzesień 04, 2017, 20:05:42 »
W sumie posiadam Skyrima w bibliotece Steam. Nie wpadłem na to - myślałem, że takie modowania to... trudna sprawa :)
na pewno prostsze od robienia skyrima samemu :P

7
myslalem ze wyslalem :P moze za krotka
przezyje te 5zl

8
nie wysłałeś i chyba kupiłem za pieniądze :P
działać działa natomiast po 2 odpaleniach dalej nie wiem jaki jest cel gry bo text za szybko znikł

9
mogę sprawdzić czy działa na hujaweju 6p ale nie mam kartonowego wizjera :(

10
Dystrybucja i promocja / Odp: Google Play upload APK + OBB
« dnia: Sierpień 03, 2017, 08:56:13 »
Tak w ogóle przy testowaniu aplikacji która ma być płatna to testerzy tez musza placić, co najmniej dziwne rozwiązanie.
Testerów dodajesz do listy gdzieśtam w sklepowej konfiguracji. I tak trzeba przeklikać płatność instalując aplikacje ale nie ściąga pieniędzy z konta.

11
a plik asssetowy sie tworzy?

12
Dyskusje / Odp: Google Play rozliczenia, działalność
« dnia: Czerwiec 20, 2017, 23:03:32 »
a jak wystawiłem fakturę ale nie dostałem kasy to dlaczego muszę? :P

13
Dyskusje / Odp: Google Play rozliczenia, działalność
« dnia: Czerwiec 20, 2017, 22:58:33 »
A jeżeli aplikacja jest darmowa ale z reklamami? Sytuację komplikuje (przynajmniej dla mnie) to że wszystkie firmy które się tym zajmują jakie sprawdzałem mają minimalny poziom wypłaty. Np kasy nie można wypłacić dopóki się nie uzbiera $100. Mi się do tej pory nie uzbierało i nie wiem czy to znaczy że podatek i tak trzeba zapłacić nawet jeżeli nigdy się nie uzbiera i nie dostanę żadnych pieniędzy.

14
Szkółka / Odp: [C++] Nazewnictwo zmiennych
« dnia: Czerwiec 14, 2017, 23:45:14 »
Ja się ograniczam się do nazywania zmiennych/pól z małej a metod z dużej litery. Metody dosaję alfabetycznie bo mi się wtedy łatwiej szuka i to tyle.

15
Inne / Odp: Updater
« dnia: Maj 10, 2017, 16:12:54 »
no i napisałem własny :P

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 41