Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - laggyluk

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 40
1
a plik asssetowy sie tworzy?

2
Dyskusje / Odp: Google Play rozliczenia, działalność
« dnia: Czerwiec 20, 2017, 23:03:32 »
a jak wystawiłem fakturę ale nie dostałem kasy to dlaczego muszę? :P

3
Dyskusje / Odp: Google Play rozliczenia, działalność
« dnia: Czerwiec 20, 2017, 22:58:33 »
A jeżeli aplikacja jest darmowa ale z reklamami? Sytuację komplikuje (przynajmniej dla mnie) to że wszystkie firmy które się tym zajmują jakie sprawdzałem mają minimalny poziom wypłaty. Np kasy nie można wypłacić dopóki się nie uzbiera $100. Mi się do tej pory nie uzbierało i nie wiem czy to znaczy że podatek i tak trzeba zapłacić nawet jeżeli nigdy się nie uzbiera i nie dostanę żadnych pieniędzy.

4
Szkółka / Odp: [C++] Nazewnictwo zmiennych
« dnia: Czerwiec 14, 2017, 23:45:14 »
Ja się ograniczam się do nazywania zmiennych/pól z małej a metod z dużej litery. Metody dosaję alfabetycznie bo mi się wtedy łatwiej szuka i to tyle.

5
Inne / Odp: Updater
« dnia: Maj 10, 2017, 16:12:54 »
no i napisałem własny :P

6
Inne / Updater
« dnia: Maj 09, 2017, 06:59:34 »
Potrzebuję programu który będzie updatował inny program i pomyślałem że zapytam czy ktoś taki zna zanim go napiszę.
Powinien sprawdzać czy na ftpie są nowsze pliki, jeżeli są to zatrzymuje ów inny program, updatuje i go odpala. Powinien też mieć jakąś blacklistę plików do pominięcia jak np. config.

7
Inne ogłoszenia / Odp: Wykład o programowaniu funkcyjnym gier
« dnia: Maj 03, 2017, 22:46:10 »
No ciekawe tylko czy zysk czasowy wynikający z braku potrzeby restartowania projektu nie jest niwelowany 'nieprzyjaznością' lispa w porównaniu z c#?
Miałem z nim niedawno niewielki kontakt przy okazji skryptowania Autocada i to była jakaś masakra :P

8
Inne ogłoszenia / Odp: Wykład o programowaniu funkcyjnym gier
« dnia: Kwiecień 26, 2017, 17:39:09 »
brzmi interesująco, będą z tego jakieś materiały?

9
Projekty rozpoczęte / Odp: Gravity Gun dla Unity
« dnia: Kwiecień 24, 2017, 21:10:46 »
Jak już weszliśmy na offtopic dotyczący przyszłości branży polecam rzucić okiem na ten wykład z GDC - przyszłość nie jest aż tak bardzo straszna :) - https://www.youtube.com/watch?v=7Rt0wOyCCAI

OT Wygląda naprawdę dobrze, dobra robota :)
przyszłość ma to do siebie że jest nieprzewidywalna ;p

10
Szkółka / Odp: SDL2 , brakujące dll
« dnia: Kwiecień 19, 2017, 23:18:29 »
Zgogluj, to któraś z wersji microsoft visual c++ redistributable które widocznie masz zainstalowane na jednym kompie a na drugim nie

11
Szkółka / Odp: Unity za wolne -> co będzie lepsze?
« dnia: Kwiecień 19, 2017, 13:23:49 »
Na dodatek nie podałeś żadnych konkretów poza tym o ile spada wydajność. Ludzie robią pathfinding na mainthreadzie, collidery 3d na każdym obiekcie a potem mówią że unity to gówno :P Może nie jest demonem wydajności ale zmiana silnika może okazać się stratą czasu który mógłbyś poświęcić na znalezienie i eliminację własnych, nieświadomych błędów.

12
Design / Odp: charakter pisma, a wykorzystanie w grze...
« dnia: Kwiecień 10, 2017, 22:05:47 »
Do tego dochodzi jeszcze spuchnięty rozmiar bo każda strona tekstu to osobna textura.
Więcej wad niż zalet.


13
Unity 3D / Odp: Zaciemnianie kodu
« dnia: Luty 16, 2017, 18:17:34 »
Inna sprawa, że zgadzam się, iż ew. zaciemnianie ma najwięcej sensu w produkcjach multi + dodał bym od siebie też produkcje mobilne (jeśli byłby to sposób na choć minimalne zmniejszenie liczby niskiej jakości klonów na rynku).
gdyby klony powstawały w ten sposób to nie były by niskiej jakości, najwyżej brzydsze

14
Unity 3D / Odp: Zaciemnianie kodu
« dnia: Luty 14, 2017, 17:59:27 »
Albo że to czyjś kod już wyciągnięty z jakiejś aplikacji ;)
powstrzymały mnie dobre maniery ;p

15
Unity 3D / Odp: Zaciemnianie kodu
« dnia: Luty 14, 2017, 16:51:24 »
Też nie rozumiem jaki cel ma to zaciemnianie, w pierwszym poście że przeciw piractwu a w następnych że jednak nie.
Strata czasu chyba że kod jest z templatu i wstyd ;p

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 40