Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - laggyluk

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 42
1
Projekty rozpoczęte / Odp: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« dnia: Maj 15, 2018, 12:33:13 »
ma potencjał oraz będziesz chyba pierwszym warsztatowiczem któremu udało się zrobić mmo ;p

2
Compo i bitwy / Odp: MEANWHILE COMPO 1.04.2017-6.05.2017
« dnia: Maj 14, 2018, 18:09:19 »
Boski: 3 działa, prawdopodobnie stałe obniżanie się gwiazdek dodało by trochę emocji ;)
Id: 2 fajnie wygląda ale trochę nie ogarniam sterowania

Nie dawajcie mi punktów za grafikę bo trochę oszukałem, ludzik i cześć wody jest z przykładowego contentu ue4

3
Projekty rozpoczęte / Odp: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« dnia: Maj 10, 2018, 11:01:15 »
Zastanawiam się co ten ludzik trzyma w ręku, wygląda jak strzykawa.

4
Co masz na myśli ? Różnią się kolorem juz bardziej się ich nie da rozroznić :D szare - niczyje, kolorowe - twoje albo wroga
Ok, widocznie ta kolorowa różnica jest dla mnie za mała :P

5
Ja trochę rozumiem aczkolwiek jest parę interfejsowych niedogodności.
Np panel budowy powinien się zamykać po kliknięciu poza oknem.
Miasta (?) w których można budować za mało różnią się od tych w których nie można.
Zasięg ruchu jednostek nie jest zróżnicowany między poszczególnymi rodzajami, a przynajmniej nie zauważyłem.
Jednostki "jadą" do celu po polach które są niedostępne przy klikaniu myszą.

6
Compo i bitwy / Odp: MEANWHILE COMPO 1.04.2017-6.05.2017
« dnia: Maj 07, 2018, 11:15:42 »
Czas upłynął. Czy ktoś jeszcze ma coś do wrzucenia? Jeśli @laggyluk nie ma sprzeciwów, to możnaby poczekać z dzień. Inaczej remis (ew dyskwalifikacja)
nie mam sprzeciwów

7
Jeśli za brak celu, uważasz fakt że jest to coś w rodzaju budowania domu który będzie działał jak dom, jednak nikt nie będzie w nim mieszkał, to chyba też na swój sposób podziwiam...
Jakby jednak nie patrzeć, do portfolio coś wpadnie. :)
Raczej jak budowanie domu w którym nikt nie będzie mieszkał wewnątrz gotowego domu.
Z drugiej strony może w przyszłości stanowić bazę do budowy gry w tym domu w domu ;)

8
Projekty rozpoczęte / Odp: Symulacja Systemu Operacyjnego [Allegro5]
« dnia: Kwiecień 30, 2018, 21:53:34 »
Video i audio to pewnie używając czegoś w stylu ffmpeg ale i tak trzeba to opakować w player..

Jak na brak konkretnego celu w projekcie to podziwiam za wytrwałość :P

9
Szkółka / Odp: Google Play log błędu ANR
« dnia: Kwiecień 29, 2018, 12:16:36 »
Jeżeli to Unity to nie tylko Ty masz ten problem
https://github.com/googlevr/gvr-unity-sdk/issues/695
https://forum.unity.com/threads/galaxy-s8-crash.486911/
Co do crashy na jednych s8 a na innych nie to prawdopodobnie macie poinstalowane różne wersje/updaty systemu

10
Compo i bitwy / Odp: MEANWHILE COMPO 1.04.2017-6.05.2017
« dnia: Kwiecień 27, 2018, 14:44:26 »
Warsztat powrócił : )) Compo trwa
Czekałem na to ;p

https://www.dropbox.com/s/wkn6fbctkfa2i2q/IceFishing.zip?dl=0

Lewy przycisk myszy zarzuca wędkę, po przytrzymaniu rzuca dalej a kiedy spławik już jest w wodzie to lewym się "zaciąga".
Prawy zwija żyłkę.
Żeby wyciągnąć rybę najlepiej zaciągać i zwijać na zmianę

Jeden problem którego nie chciało mi się naprawiać to że czasem po odpaleniu gry rzuty są mocniejsze niż powinny.

Celu w zasadzie nie ma poza czillowaniem nad przeręblem

11
Compo i bitwy / Odp: MEANWHILE COMPO 1.04.2017-6.05.2017
« dnia: Kwiecień 20, 2018, 18:44:07 »

12
Compo i bitwy / Odp: MEANWHILE COMPO 1.04.2017-6.05.2017
« dnia: Kwiecień 19, 2018, 19:58:11 »
Udało mi się coś wymyślić i nawet odpaliłem edytor także kto wie, może się dołączę.

13
Projekty rozpoczęte / Odp: [Libgdx] TAnima - MMO Rogue-like
« dnia: Kwiecień 11, 2018, 15:01:23 »
dopieszczone tylko kwadratowe postacie średnio mi leżą

14
Unity 3D / Odp: Unity3D dla IOS
« dnia: Kwiecień 09, 2018, 21:51:00 »
Tak jak ekhart napisał, wymagany jest Xcode -> co raczej implikuje konieczność posiadania maca (nie liczę hackintoshy).
Da się też na VM

15
Unity 3D / Odp: Unity3D dla IOS
« dnia: Kwiecień 09, 2018, 15:27:39 »
Ostatnim razem jak to robiłem (z 2 lata temu) to jeszcze urządzenie z iosem musiało być podłączone do maca bo inaczej build wychodził trefny.

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 42