Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Cremmy

Strony: [1] 2 3 4
1
Warsztat Summer of Code 2017 / Odp: Warsztat Summer of Code 2017
« dnia: Październik 19, 2017, 16:21:27 »
W pierwszym poście i tak była mowa o dwóch tygodniach na głosowanie, można więc poczekać.

2
Warsztat Summer of Code 2017 / Odp: Warsztat Summer of Code 2017
« dnia: Październik 10, 2017, 22:49:20 »
Obstawiam, że silnik własny?
Yup. Nawet nie wiesz ile się nasłuchałem od grafika "będzie cieniowanie modeli?", "dlaczego tylko jeden materiał na model?" oraz "ale jak to nie będzie dynamicznych cieni?" d;

3
Warsztat Summer of Code 2017 / Odp: Warsztat Summer of Code 2017
« dnia: Październik 10, 2017, 16:49:54 »
Na liście zainstalowanych widzę tylko wersję 32 bitową, ale nie pozwala zainstalować 64 bitowej, bo "inna wersja już jest zainstalowana". Pobawię się jeszcze chwilę.

Edit: Odinstalowanie x86 2015 dalej nie pozwala zainstalować x64 2015, poszukiwania trwają dalej...

4
Warsztat Summer of Code 2017 / Odp: Warsztat Summer of Code 2017
« dnia: Październik 09, 2017, 23:41:07 »
A teraz ode mnie:
Pivotis: Niestety, mimo doinstalowania redistów nie udało się uruchomić (brak api-ms-win-core-synch-l1-2-0.dll).
RoboP: Jak już raz cię złapią, to nie puszczą. Kolizje z wrogami do dopracowania - częściej spotykałem się z chwilową nieśmiertelnością po oberwaniu, niż z chwilowym ogłuszeniem d;
MPP: W połowie gry mój cel zmienił się z "odbij wszystkie piłki" na "wybij wszystkie piłki poza planszę". Mam nadzieję, że nauka Unity ci się udała, a następne gry będą lepsze.
Coloris: Na początku sprawiało wrażenie klona snake'a, ale po chwili zobaczyłem, ze to kulisty ludek ciągnący za sobą łańcuch. Sama gra, cóż, działa. Nie wygląda źle, to trzeba przyznać.
Asset Fliper: Przerzucanie obiektów z miejsca na miejsce jest rzeczywiście męczące, a okazjonalne crashe nie nastawiają pozytywnie. Miałem nadzieję, że będę mógł znowu użyć dźwigu na takim specyficznym samochodzie, ale niestety się nie dało >:

Mam nadzieję, że wszyscy grający w Tragedię będą od teraz w stanie w rzeczywistości usłyszeć gołębie wołanie o pomoc d;

5
Warsztat Summer of Code 2017 / Odp: Warsztat Summer of Code 2017
« dnia: Październik 02, 2017, 00:42:19 »
...a my zdązyliśmy, wiadomość ze zgłoszeniem wysłana.

Chociaż wolałbym móc to napisać kilka dni temu.

6
Warsztat Summer of Code 2017 / Odp: Warsztat Summer of Code 2017
« dnia: Wrzesień 25, 2017, 16:26:12 »
Dla pewności zapytam: w pierwszym poście napisane jest "do soboty 01.10.17" - 01.10.17 to niedziela. Mogę uznać, że mam cały weekend na dopracowywanie, czy powinienem do końca soboty wysłać?

7
Warsztat Summer of Code 2017 / Odp: Warsztat Summer of Code 2017
« dnia: Sierpień 31, 2017, 19:28:04 »
Walka, walka, wszyscy by tylko walczyć chcieli d;
Planowałem zrobić pokazówkę silnika platformówki, ale wczoraj stwierdziłem, że wolę zrobić to porządnie, a nie na szybko, więc jestem teraz dwa miesiące w plecy.
Teraz robię grę Escape the Room, a pisanie dialogów chyba przychodzi mi łatwiej, niż pisanie kodu.

8
Warsztat Summer of Code 2017 / Odp: Warsztat Summer of Code 2017
« dnia: Lipiec 06, 2017, 10:49:36 »
No to lecim, w tym roku nie planuję kolejnej strzelanki 3D z portalami (CEEE?), więc pozwolę komuś innemu dostać nagrodę w kategorii najlepszej technologii d;

9
Warsztat Summer of Code 2016 / Odp: Warsztat Summer of Code 2016
« dnia: Październik 06, 2016, 22:10:31 »
Adam27 - MysteriousRPG - Chyba muszę wreszcie zainwestować w nową kartę grafiki, nawet na najniższych ustawieniach chodziło z prędkościami konsolowymi. Sterowanie dość toporne, przyzwyczaiłem się raczej do natychmiastowych obrotów. Błędy które znalazłem zostały już wytknięte (ożywające pieski). Wspinanie się po górach jest fajne, znalazłem wielkie białe pole nad jakąś zamkniętą piwnicą z nieumarłymi.
Boski+Kempus - Insomnia - Nie mam pojęcia co się tam dzieje. Chwilę zajęło zaskoczenie jak w ogóle używać tego telefonu, wejście do gry to kolejne kilka minut, rozpracowanie gry mnie już przerosło. Kolory przesycone, kamera giba się jak dresiarz słuchający techno, wystrzelałem magazynek i nie mogłem nic więcej zrobić, skuter się wywrócił...
cremmy+cybek+shelanoir - beee - (null)
damoch - CoastDefenceForce - Pierwsze uruchomienie było bez czytania readme. Całkiem szybko udało mi się załapać o co chodzi, więc w tej kwestii jest ok. Drugie uruchomienie, gdy już wiedziałem co i jak, poszło o wiele lepiej (nie pojawiło się żadne gniazdo potworów). Były tylko dwie rzeczy, które przeszkadzały: problemy z zaznaczaniem jednostek, oraz okazjonalne wycofywanie się jednostek do bazy (które chyba nic nie daje). Gra wydaje się mieć potencjał.
Przy okazji, ściemnianie nie działa do końca poprawnie (zasłania tylko lewą górną ćwiartkę ekranu).
JacekCichy - RedDread - Szedłem, i szedłem, i szedłem... d;
kapustman - Zurck! - Polatałem, postrzelałem, pogłowiłem się dlaczego ekran może się ściemniać i to by było chyba na tyle. Ot, standardowy SHMUP. Wygląda całkiem ładnie.
Olq - Shapequest - Nie jestem fanem zręcznościówek, ale gra wydaje się zrobiona nie najgorzej. Nie udało mi się znaleźć żadnych większych błędów czy problemów, ale też nie starałem się nic zepsuć d;
No dobra, raz zabiłem się gdy był na ekranie napis informujący o ukończeniu poziomu.
szczypiorofix - Tequila Platformer - Achievementy...? Z jednej strony nie mam nic przeciwko nim, ale dawanie ich za wykonanie kilkunastu skoków to dla mnie przesada. Wygląda całkiem ładnie. Wydaje mi się, że dźwięki lekko nie pasują.

@Boski - System broni i plecaka rąbnięty z gry Egooboo, podnoszenie przedmiotów rzeczywiście można było zrobić jakoś inaczej.
@Adam27 - Niestety wiemy o problemach z kursorem i pełnym ekranem, to co widziałeś to i tak poprawiona wersja d; Zagięcie przestrzeni jest, prawdopodobnie nie jedno - są one głównym motywem gry. Jest niewielka szansa na utworzenie pokoju, przez którego wyjście zobaczysz samego siebie.
Tyle ode mnie.

10
Warsztat Summer of Code 2016 / Odp: Warsztat Summer of Code 2016
« dnia: Październik 02, 2016, 09:17:30 »
My również wysłaliśmy swoje dzieło: http://warsztat.gd/projects/aaaa_dwa_czyli_beee . Programowanie portali jest bardziej pokręcone niż się spodziewałem. Pracowaliśmy do prawie-ostatniej chwili, a i tak kilka 'drobnych' błędów przetrwało, oraz nie udało się zrobić kilku rzeczy, które planowałem >:

11
Warsztat Summer of Code 2016 / Odp: Warsztat Summer of Code 2016
« dnia: Lipiec 13, 2016, 11:24:35 »
Gamedevowe skarpetki, +5 do inteligencji, +10 do kreatywności, -3 do charyzmy, +2% szansa na rzut obronny przeciw zauroczeniom?
Swoją drogą, wszyscy śmieją się z ofert pracy "będzie miał Pan do portfolio", a założenie WSoCa jest właśnie takie d;

12
Warsztat Summer of Code 2016 / Odp: Warsztat Summer of Code 2016
« dnia: Czerwiec 30, 2016, 10:05:59 »
cremmy i cybek meldują gotowość do wzięcia udziału w dziesiątym WSoCu.

13
Cykliczne Warsztatowe Compo / Odp: Warsztat Compo 23-29 maja 2016
« dnia: Czerwiec 14, 2016, 21:18:57 »
@Adam27: Hm. O tym nie pomyślałem.

14
Cykliczne Warsztatowe Compo / Odp: Warsztat Compo 23-29 maja 2016
« dnia: Czerwiec 14, 2016, 19:39:17 »
To i ja się wypowiem, bo zakazu nie widziałem:
@Adam27: Wygląda najładniej ze wszystkich, plus za dodanie jaskiń. Niby nie były wymagane, ale jakoś bez jakiegokolwiek mostu ciężko mi znaleźć nawiązanie do tematu compo.
@cremmy: (null)
@GrzegorzWojcik: Z lotu ptaka mosty da się rozpoznać, ale chodząc po nich za nic bym nie zgadł, że to ma być most. Pionowe ściany koryta rzeki nie dodają uroku mapie.
@Kos: Most jest większością mapy, nie widać też jakiejś wielkiej różnorodności (pomijając ten jeden dziurawy etap).
@pajadam: Wygląda klimatycznie, mostów dużo, tak jak @Adam27 napisał, przypomina minecrafta. Gdyby tylko nie te pionowe ściany...

Góra z kamienia i śniegu (wnioskuję po nazwach plików) na pustyni?
Dobrze wnioskujesz. Fakt, mogłem to lepiej przemyśleć, tak samo jak organizację czasu - nie zdążyłem dorysować jakiejś pięknej elektrowni atomowej na skyboxie >:

Btw. Przewidywane są nagrody pocieszenia za najwolniejszy generator lub najładniejszy progressbar?

15
Cykliczne Warsztatowe Compo / Odp: Warsztat Compo 23-29 maja 2016
« dnia: Czerwiec 07, 2016, 10:14:45 »
Założę się, że ktoś w swoim generatorze wstawił czarną dziurę która wciągnęła Daba i spaliła za nim wszystkie mosty, które brzeg z brzegiem łączyły.

Strony: [1] 2 3 4