Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - emperator

Strony: [1] 2 3 4 5 6
1
Inne / Konferencja Programistyczna
« dnia: Marzec 08, 2019, 21:35:18 »
Serdecznie prosimy o wypełnienie niniejszej ankiety. Jej celem jest poznanie Twojej opinii na temat konferencji programistycznych skupiających się na językach: C, C++, C#, Java, JavaScript.

https://goo.gl/forms/fbQQJpM7Lx79MnZp1

2
Chcesz tworzyć własne gry ? Dobrze trafiłeś zapraszam Cię do obejrzenia pierwszego  odcinka kursu programowania w języku C++. Zaczynamy od zera !!!. Poznawaj tajniki Języka C++ i twórz wlane programy i gry. 

https://www.youtube.com/watch?v=wzbhUfQcoB8

3
Szkółka / Osobna klasa czy funkcja wirtualna
« dnia: Kwiecień 06, 2015, 18:18:05 »
Witam serdecznie!!!
Właśnie pisze swoją pierwszą grę komputerowa w języku C++ . Jestem na etapie projektowania rasy postaci występujących w grze. Dla prostoty sprawy załóżmy, że pisze abstrakcyjną  klasę,która będzie opisywała wspólne cechę  wszystkich ras występujących  w grze (elf,człowiek, Krasnalu, itp, ). I tutaj mam dylemat jaka drogą pójść.
 Załóżmy, że mam stworzyć  cechę wspólną dla wszystkich   ras np, życie.

Czy dla każdej cechy  mam tworzyć osobną klasę, która będzie zarządzała daną cechą  a później włączyć ją do   funkcji wirtualnej klasy abstrakcyjnej ?

Czy uznać, że  funkcja wirtualna będzie wystarczająca i załatwi  mi pełną kontrolę nad  daną cechą bohatera?   
 

4
Szkółka / {c++}użycie konstruktora Klasy
« dnia: Sierpień 05, 2014, 23:17:16 »
Witam Serdecznie

Mam mały problem nie wiem gdzie w poniższym kodzie jest błąd.  Wynik działania programu to:     ,65.
Dlaczego program nie che mi wyświetlić  klasy stringa?  I

osoba.h
#pragma once
#include "stdafx.h"
#include <iostream>
#include <string>
using namespace std;

class osoba
{


public:
string nazwisko;
int wiek;
void wpisz();
osoba(int lat, string dana);


};

osoba.cpp
#include "stdafx.h"
#include "osoba.h"
#include "stdafx.h"
#include <iostream>
#include <string>
using namespace std;



osoba::osoba(int lat, string dana)
{
wiek = lat;
dana = nazwisko;
}

void osoba::wpisz()
{

cout << "\t" << nazwisko << ", lat " << wiek << endl;
}



pik główny
#include "stdafx.h"
#include <iostream>
#include <conio.h>
#include <string>
#include "osoba.h"

using namespace std;



int  main(int argc, wchar_t argv[])
{
//////////////////////////////////////////////////
setlocale(LC_ALL, ""); // Polskie znaki
//////////////////////////////////////////////////

osoba student1(65, "Golia Janeczek");

student1.wpisz();

_getch();
return 1;
}


5
Spotkania / Odp: [2013 Wrocław] Piwo
« dnia: Wrzesień 26, 2013, 18:55:36 »
Spotkanie zostało przeniesione na godzinę 16:00

6
Spotkania / [2013 Wrocław] Piwo
« dnia: Wrzesień 24, 2013, 18:02:03 »
Zbiera się parę osób, siadamy, gadamy.
Laptopy zostawiamy w domu  :P
Miejsce: Rynek Pręgierz
Termin: 28.09.2013
Godzina 14:00 

7
Polskie konferencje gamedev / Odp: WGK 2013
« dnia: Wrzesień 14, 2013, 22:39:20 »

8
Polskie konferencje gamedev / Odp: WGK 2012
« dnia: Sierpień 11, 2012, 16:12:28 »
Witam Proszę o podanie o statecznej wersji czy sami mamy załatwiać sobie miejsce w akademikach ?  Jeśli tak Czy mamy się powoływać na WGK

9
Polskie konferencje gamedev / Odp: WGK 2012
« dnia: Lipiec 01, 2012, 13:06:16 »
Czy podczas rezerwacji noclegów w akademikach powywoływać się na WGK  ? Coś to da ;p

10
Polskie konferencje gamedev / Odp: WGK 2012
« dnia: Czerwiec 24, 2012, 21:11:30 »
Hej,

Jako że warsztat jest niejako uprzywilejowaną grupą odbiorców WGK

Ta więc  myślę że dla uprzywilejowanej grupy można by było  zrobić wyjątek i dodać opcje nicku

11
Polskie konferencje gamedev / Odp: WGK 2012
« dnia: Czerwiec 23, 2012, 21:06:47 »
Witam serdecznie

Zwracam się z pytaniem czy będzie możliwa opcja  dodania swojego nicku na plakietkę podczas WGK 2012 ?

12
Polskie konferencje gamedev / Odp: WGK 2012
« dnia: Czerwiec 15, 2012, 18:50:10 »
Pytanie kiedy dowiemy się jakiś informacji o  akademikach

13
Szkółka / Odp: Pierwiastek
« dnia: Styczeń 18, 2012, 18:37:38 »
Jeszce jedno małe pytanie przy  użyciu printf("%.2f",a) w pamięci jest przechowywana liczba np 12,4566563452  zwykłe przypisanie  zaokrągla liczbę jak sprawić aby w pamięci została przypisana 12,45 ?

14
Szkółka / Odp: Pierwiastek
« dnia: Styczeń 17, 2012, 20:01:46 »
Witam

Nie wiem ale przy użyciu _cprintf z danymi  8 9 0 i wywołani funkcji podstawa wychodzi mi  -1#Ind,   czy ktos może podać prawidłową formę _cprintf  ja obstawiam , że to cprintf("%.2f",a);.

15
Szkółka / Pierwiastek
« dnia: Styczeń 17, 2012, 11:42:27 »
Witam Serdecznie !!!
 Oto mój program do liczenia Twierdzenia  Pitagorasa
// Twierdzenie Pitagorasa.cpp : Defines the entry point for the console application.
//

#include <iostream>
#include <conio.h>
#include <cmath>

using namespace std;
float sqrt( float);
float podstawa (float &a , float b, float h);
float wysokosc (float a , float b, float &h);
float przeciwprostokatna (float a , float &b, float h);
int  main(int argc, wchar_t argv[])
{
//////////////////////////////////////////////////
setlocale (LC_ALL, ""); // Polskie znaki
//////////////////////////////////////////////////

float  a; // podstawa
float  b; // przeciw prostokątna
float  h; // wysokość

cout<<"Program oblicza długość nieznanego boku 0 =  nieznany wymiar"<<endl;
cout<<"Podaj długość podstawy: "<<endl;
cin>>a;
a*=a;

cout<<"Podaj długość przeciwprostokątnej: "<<endl;
cin>>b;
b*=b;

cout<<"Podaj długość wysokości: "<<endl;
cin>>h;
h*=h;


h = wysokosc(a,b,h);

getch();
}
/************************************/
float podstawa (float &a , float b, float h)
{
a=b-h;
a=sqrt(a);
cout<<a<<endl;
return a;
}
/************************************/
float wysokosc (float a , float b, float &h)
{
h=b-a;
h=sqrt(h);
cout<<h<<endl;
return h;
}
/************************************/
float przeciwprostokatna (float a , float &b, float h)
{
b=a+h;
    b=sqrt(b);
    cout<<b<<endl;
return b;
}


Czy da się  sprawić aby wynik  był podawany w formie "2 pierwiastki z 3", ewentualnie   wynik zaokrąglony do jednego miejsca po przecinku   

Strony: [1] 2 3 4 5 6