Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kuba D.

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 89
2
Warsztat Summer of Code 2013 / Odp: Warsztat Summer of Code 2013
« dnia: Październik 01, 2013, 21:07:42 »
Niestety, ja nie wyrobiłem się, długie i słoneczne wakacje miałem, do tego obrona na uczelni i nie starczyło czasu żeby zaprezentować to, co chciałem. Głównie z grafiką leżę bo praktycznie całość gotowa jest ale nadrabiam ostro, tablecik cały czas w użyciu ;P

3
Platformy / Odp: Cross-platformowa biblioteka wątków
« dnia: Wrzesień 29, 2013, 17:13:40 »
Delphi xe5

4
Silniki / Odp: [Ankieta] Jakich silników używacie?
« dnia: Wrzesień 22, 2013, 20:14:39 »
Flash

5
Szkółka / Odp: Wchodzenie pod górę w grze 2d
« dnia: Wrzesień 16, 2013, 01:02:28 »
Mógłbym nieco rozwinąć moją wcześniejszą wypowiedź, zastanawiam się tylko się czy jest sens opisywać ze screenami takie rzeczy skoro w necie już wszystko i na każdy temat napisano ? A matematyka tutaj nie ma nic do rzeczy - jedynymi skomplikowanymi operacjami będzie dodawanie i odejmowanie, czasami zaś mnożenie i dzielenie.

6
Szkółka / Odp: Wchodzenie pod górę w grze 2d
« dnia: Wrzesień 15, 2013, 18:27:00 »
Wszystko zależy od tego w jaki sposób jest przechowywana mapa.

Na przykład (Sonic - zwykłe kafelki lekko podrasowane i dzięki temu można było łazić po dolinach i wzniesieniach) - w skrócie - masz kafelek który zamiast jednej stałej wysokości ma je dwie - na lewej i prawej krawędzi - pomiędzy nimi jest zwyczajna interpolacja liniowa która oznacza wysokość w tym punkcie.

Jeśli mapę przechowujesz w postaci wektorowej to już zwyczajna fizyka ciał sztywnych do której się wykorzystuje np. popularny Box2d.

Jeśli mapa kolizji jest bitmapą to najprościej jest liczyć kąty między lewym i prawym sensorem postaci ( szukasz pikseli na mapie kolizji poniżej sensora - jeśli trafisz na jakiś to jest to wysokość w tym punkcie) i podążasz po tym odcinku - masz od razu załatwioną blokadę ruchu jeśli wzgórze jest zbyt strome pod górę lub jeśli różnica wysokości między sensorami jest zbyt duża lub sensor nie sięga (nie znalazł piksela przy określonej liczbie iteracji), wtedy postać spada aż sensor złapie jakiegoś piksela, przy okazji niweluje się problem łażenia ( a w zasadzie spadania czy drgawek postaci) na schodach - wystarczą odpowiednio dobrane parametry głębokości poszukiwania pierwszego piksela na mapie kolizji przez sensor).

7
Poszukuję / Odp: [Szukam] Game Programming Gems t.3 cd
« dnia: Lipiec 06, 2013, 02:02:01 »
Mam płyty z tego i innych tomów.

8
Warsztat Summer of Code 2013 / Odp: Rubikshift's Space
« dnia: Lipiec 02, 2013, 22:10:31 »
Zawsze to lepsze niż DevCpp...

EDIT:
@down: ORLY ?

9
Warsztat Summer of Code 2013 / Odp: Warsztat Summer of Code 2013
« dnia: Lipiec 02, 2013, 20:23:17 »
To i ja się zgłoszę. Będzie komercha, mutanty, krew i Flash.

10
Warsztat Summer of Code 2013 / Odp: Warsztat Summer of Code 2013
« dnia: Czerwiec 29, 2013, 19:39:17 »
Czy na przedstawiane gry jest jakaś określona kategoria wiekowa ?

11
@up: taaa, normalizuj i za chwilę znowu mnóż przez prędkość...

12
Ujmę to tak... Wydajność na tym etapie jest najmniej istotna.
Skoro da się zrobić dobrze wyglądającą i rozbudowaną grę we flashu (a to jest wyzwanie) która płynnie chodzi nawet na kalkulatorach a Ty mi tutaj wyskakujesz z troską o wydajność loggera...
Nie zastanawiaj się nad tym teraz. Na dyskusje dla fachowców masz jeszcze czas i tak nic nie wyniknie z tego ponad technologiczne pierdolamento którym nikt normalny sobie głowy nie zawraca.

13
Gry / Odp: Ninja Cat and Zombie Dinosaurs
« dnia: Czerwiec 24, 2013, 13:25:26 »
Pograłem dzisiaj na ff i wszystko ok, nie wiem jakim cudem na Operze były jakieś jaja, pewnie jakieś dodatki blokujące co się da.
Ogólnie koncept świetny i oryginalny, fajowo się gra, w sumie jest tutaj aspekt edukacyjny jak ktoś nie pisze bezwzrokowo.
Jedyne do czego można się przyczepić jeśli chodzi o technikalia to chyba tylko to, że stage ma wyłączone skalowanie.

14
Gry / Odp: Ninja Cat and Zombie Dinosaurs
« dnia: Czerwiec 24, 2013, 01:55:16 »
Bug się rodzi.
Fajna gierka ale nie wiedzieć czemu nie wszystkie literki są typu, że tak powiem; 'killable'. Mnie się uczepiła 'f' i nie dała się zabić, mimo różnych zabiegów z mojej strony ( zawieszanie okienka z wcisniętym/zwolnionym klawiszem itd.)...
Na pewno była zabawa podczas nauki, a co najśmieszniejsze ?
'I made one week prototype in C++, with my old engine Sculpture Clay 2'
Do flasha prototyp w c++, ciężko mi to sobie wyobrazić :D

A co do gry - gra się fajnie aczkolwiek kariery to nie zrobi. Dlaczego ? Za dużo klawiszy do obsługi ;)
Stety czy niestety ale teraz najpopularniejsze gry to takie, które obsługujesz jednym przyciskiem, takie czasy... Przy czym ten jeden klawisz kontroluje wszystko co się dzieje, dlatego to takie fajne :)

15
Poszukuję / Odp: Zurker: zostań udziałowcem, czerp zyski z akcji
« dnia: Marzec 07, 2013, 19:20:30 »
Obecnie w naszej europejskiej strefie vShares są w cenie 1 euro za sztukę, gdyż jeśli ktoś chce kupić vShares, to płaci 1 euro za 1 vShare, ale nie może ich kupić więcej niż 500, bo w Zurker nikt nie może dominować.
Od kogo może kupić te vShares ? Od innego użytkownika ?

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 89