Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - K'Aviash

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 45
1
Showcase / Odp: XenoN Core
« dnia: Sierpień 28, 2011, 21:19:25 »
Nie boisz się, że ktoś podwędzi Ci  źródełka?

Proszę Cię...

2
Szkółka / Odp: Czy przy pisaniu prostego silnika naucze sie lepiej c++?
« dnia: Sierpień 27, 2011, 10:35:06 »
Zawsze może porzucić projekt/zacząć od początku. Nie widzę wspomnianego braku wyjścia :)

3
Szkółka / Odp: Czy przy pisaniu prostego silnika naucze sie lepiej c++?
« dnia: Sierpień 27, 2011, 10:05:32 »
A to nie jest czasem tak, że silnik jest rdzenną funkcjonalnością, a framework opakowuje/wykorzystuje ją w konkretnych już ficzerach pod grę? :)

Framework -> Engine -> GameFramework ? ;)

Dla mnie framework to wszystkie drobiazgi: łańcuchy znakowe, logger, obsługa okna i pętli komunikatów, operacje plikowe, konfiguracja, GC etc., które ,owszem, są niezbędne, acz z logiką działania silnika nie mają zbyt wiele wspónego.

4
Szkółka / Odp: Pisanie silnika - Kilka pytań
« dnia: Sierpień 23, 2011, 13:33:53 »
Poza tym mógłby go trochę odOOpić =) W granicach rozsądku ofc. Choć chyba lepiej zacząć od podstaw.

5
Szkółka / Odp: Pisanie silnika - Kilka pytań
« dnia: Sierpień 22, 2011, 22:40:11 »
Ale co ma pisać w Ogre? Bo tam już nie ma nic do napisania... (tzn. może jakiś specyficzny plugin, albo oczywiście grę, ale pisać silnik graficzny w silniku graficznym?)
Np OgreEd.

6
Oferty pracy / Odp: Zatrudnie ludzi do tworzenia Studia od zera
« dnia: Sierpień 21, 2011, 22:33:06 »
yarpen, good point. Nie rozważałem tego, patrząc z tej strony. W takim układzie zgadzam się ze stwierdzeniem.

7
Oferty pracy / Odp: Zatrudnie ludzi do tworzenia Studia od zera
« dnia: Sierpień 21, 2011, 18:39:09 »
Szczególnie to 'dużo ludzi' to minus ?

8
DirectX / Odp: DirectX10
« dnia: Sierpień 19, 2011, 18:56:20 »
Jeśli już zdecydowałeś się na DirectX 10, odcinając się tym sposobem definitywnie od XP, to równie dobrze możesz zacząc naukę DirectX 11 ( ew odpowiedni FeatureLevel ).

9
Narzędzia / Odp: Biblioteka GMP - instalacja, używanie w VS C++
« dnia: Sierpień 18, 2011, 23:22:05 »
Jak skonfigurować MSVC do obsługi GCC? To już googla pytaj, nie mnie, ja nawet nie wiem po co właściwie ludziom taki dziwny twór jak MSVC Express jest do szczęścia potrzebny... :)
Whoa, czuje tu prowokacje =D

10
Narzędzia / Odp: Jaka biblioteka do tworzenia aplikacji okienkowych?
« dnia: Lipiec 05, 2011, 22:41:51 »
.NET jest, ale on zazwyczaj jest pobierany z aktualizacjami systemowymi, a szybkość pisania jest dużo szybsza.
Jest zintegrowany z Vistą i 7, dociągać chyba trzeba tylko pod XP.

11
Showcase / Odp: XenoN Core
« dnia: Lipiec 02, 2011, 21:18:14 »
Ha, tu mnie masz -  nieprecyzyjnie się wyraziłem, chodziło mi o Core Mechanics ( terminologia nie jest moją mocną stroną :D )

12
Showcase / Odp: XenoN Core
« dnia: Lipiec 02, 2011, 16:48:57 »
Ciekaw jestem waszych argumentów wg których UDK można nazwać clickiem - mi nic takiego na myśl nie przyszło, z tego co śledzę wprowadzane są tam funkcje zwiększające funkcjonalność i przyśpieszające wykonywanie pewnych zadań - ośrodkiem napędowym gameplay'u jest Unreal Script i kod natywny ( jeśli ktoś ma dostęp ). Owszem, jest Kismet - ale on nie służy do skryptowania gameplay'u.

W każdym razie nie chcę się z nikim kłócić, silnik nie jest mój i nie ode mnie jego przyszłość zależy :) Podziwiam gościa, mi by brakło zapału by to ciągnąc - i dlatego napisałem co napisałem, bo moim zdaniem może swój czas, zapał i wysiłek ulokować rozwijając swoją technologię w kierunku funkcjonalności, nie przesadnej przystępności. 

Moje nastawienie może wynikać z faktu iż, mimo faktu dążenia do zostania programistą, chciałbym mieć wpływ na kształt tworzonych gier. Z punktu widzenia stricte designerów może to wyglądać dokłądnie odwrotnie :D

@Edit:
A i wcale nie pije do edytora - bardzo dobrz, że się pojawi. Chodziło mi o zacytowane zdanie w moim pierwszym poście :)

13
Showcase / Odp: XenoN Core
« dnia: Lipiec 02, 2011, 12:43:57 »
I na implementacje tych 'clickowatych' funckji stracisz czas, który mógłbyś poświęcić na doskonalenie silnika/edytora jako takiego. Robienie gier to nie zabawa z Wordem i niech tak zostanie - choćby dla dobra branży i developerów.

14
Showcase / Odp: XenoN Core
« dnia: Lipiec 01, 2011, 18:22:29 »
w którym będzie można także zrobić grę, bez znajomości języka programowania
Nasuwa mi się pytanie - robisz silnik czy clicka ?

15
Narzędzia / Odp: UDK vs Unity
« dnia: Czerwiec 18, 2011, 15:14:44 »
@Up: Jeśli masz pisać takie posty to w ogóle ich nie pisz.

UDK ma ograniczenie sieciowe, maksymalnie 64 graczy. Jest to prawodpodobnie do obejścia, lecz pracochłonne.
Nie wiem jak z Unity.

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 45