Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kitsune

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 7
1
Narzędzia / Odp: Inkscape
« dnia: Lipiec 11, 2017, 00:49:56 »
Tablet warto kupić, nie da się nic sensownego narysować za pomocą myszki.

Mam 2 tablety graficzne różnych firm (tanie, jestem amatorem).
Polecam któryś z modeli lidera tabletów graficznych - Wacom'a.
Do 1000 pln Wacom Intuos Pro S lub Wacom Intuos M. Ja używam (sporadycznie, więc wystarcza do moich zastosowań) sporo tańszego Wacom Intuos Comic S. Przed wyborem tabletu poczytaj trochę o nich, np.  tutaj i tutaj.
Nie wiem nic na temat tabletów HUION, ale może warto zobaczyć.

Program graficzne wybierasz w zależności od upodobania i zastosowania.
Jest ich cała masa, tu masz kilka wartych uwagi.
Inkscape
Autodesk SketchBook (mój ulubiony)
Adobe Photoshop
Kirita
ArtRage

2
Cytat: IT Rekruter
Energiczny i innowacyjny zespół poszukuje kondydata
Jakbym w CV walnął taką literówkę to by pewnie odrzucili :P

3
Silniki / Odp: S2 Engine
« dnia: Listopad 19, 2015, 16:18:53 »
Z mało popularnych silników gier, to już Shiva3D będzie chyba lepszym wyborem.

4
Projekty rozpoczęte / Odp: Realms of Magic
« dnia: Listopad 19, 2015, 16:11:13 »
Wygląda dobrze.

PS: Masz literówkę ("d" ci zjadło): "jest sanboksową grą 2D RPG"

5
Szkółka / Odp: jak zainteresować dziecko programowaniem?
« dnia: Lipiec 16, 2015, 07:41:32 »
Lepiej kup książkę o Scratch (po polsku na helionie - ja kupiłem młodszemu bratu) i kontynuuj naukę Scratch'a. Dopiero potem dziecko może się przesiąść na coś nowego.

6
Silniki / Odp: Mutliplayer w Unity a UE4
« dnia: Czerwiec 26, 2015, 00:18:12 »
Unity do FPS online - odradzam, będziesz miał problem z optymalizacją i netcode (prosty przykład na Photonie potrafi lagować). Za to seria Unreal potwierdza, że ludzie z EpicGames się na tym znają. Wybierz UE4 :)

7
Silniki / Odp: Temat rzeka, UE4 a Unity5
« dnia: Czerwiec 17, 2015, 11:56:57 »
W zależności jaką grę planujesz.
Unity5 do małych projektów, gier na urządzenia mobilne.
UE4 do "dużych" gier na PC. Wiem, na mobile też można ale pusta scena w UE4 zajmuje całkiem sporo, Unity jest bardziej "mobile friendly".

9
Spoko muzyczka, tylko po co 3 takie same tematy w różnych działach.

10
Szkółka / Odp: Zadania do wykonania w jezyku C
« dnia: Kwiecień 21, 2015, 19:59:56 »
Zadania z programowania do wykonania:
- wiele języków programowania do wyboru
- poziomy trudności
Polski SPOJ

11
Projektowanie kodu / Odp: Gry sieciowe i AI
« dnia: Kwiecień 18, 2015, 22:30:50 »
Cytuj
W momencie disconnecta, poprostu ktos przejmie jego obowiązki.
W momencie disconnecta do nowego gracza będziesz musiał przesłać dużą porcję danych (aktualny stan NPC, animacja, akcja, ilość życia, pozycja itp.). Bardzo możliwy widoczny lag twojego NPC, ale to tylko moje przypuszczenia - nigdy nie napisałem żadnej gry sieciowej. Wydaje mi się, że obliczanie AI na serwerze to najlepszy pomysł, chociaż oczywistą wadą jest spore obciążenie serwera przy dużej ilości NPC.

12
Unity 3D / Odp: Odzyskanie skasowanego folderu
« dnia: Marzec 31, 2015, 21:45:10 »
Ja mam wykupiony serwer (www) z Git i SVN. (Używam Git) Nie martwię się o utratę plików :)

13
Szkółka / Odp: Problem wyboru.
« dnia: Marzec 25, 2015, 12:31:56 »
Cytat: Waxeros210
A jakiś tutek do DirectX?
Zobacz:
DirectXTutorial.com
+ Świetnie wytłumaczone podstawy, chyba najlepsze tutki online o DirectX 11,
- Tylko część jest darmowa, za resztę tutków trzeba zapłacić

GameInstitute.com
+ Dużo materiałów na wiele tematów związanych GameDev'em
+ Nieźle wytłumaczone
- Opisują DirectX 9.0

Beginning DirectX 11
+/- Nie skończyłem jeszcze czytać to niewiele napisze, ale po pierwszych rozdziałach książka bardzo dobra jak dla mnie

Programowanie gier 3D. Wprowadzenie do technologii DirectX 11
+ Dobry zakres materiałów
- Helion dalej tytułu nie poprawił, książka oczywiście o programowaniu, a nie projektowaniu
- Niespójne przykłady, po przeczytaniu czasami dalej nie wiemy co do czego

PS: Rastertek'a sobie możesz darować, prawie nic nie tłumaczy, tylko dokleja kod.

14
Sprzedam / Odp: Perełki programowania gier tomy 1, 2, 3, 6
« dnia: Styczeń 31, 2015, 22:31:19 »
Chętnie kupię wszystkie. kitsune.dev@gmail.com

15
Poszukuję / Odp: Chapter - poszukuje team do RPG
« dnia: Styczeń 07, 2015, 17:45:06 »
Cytat: kuba648
Ja zajmę sie projektowaniem fabuły
Od projektanta fabuły do gry RPG fantasy osobiście oczekiwałbym:
- oczytania, wiedzy w temacie; przeczytania sporej ilości książek, zarówno klasyki gatunku jak nowych jakie pojawiają się na półkach księgarni (np. Licia Troisi)
- nieco znajomości historii
- umiejętność korzystania ze słownika również byłaby wskazana:
Cytat: kuba648
nie znajomą

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 7