Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - really

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 37
1
Inne / Odp: Zasady prowadzenia dokumentacji
« dnia: Sierpień 05, 2013, 14:32:25 »
Sensowne są komentarze na górze metod i klas, natomiast samego kodu wewnątrz metod nie komentuję - jeśli coś może być niezrozumiałe (lub nieistotne z punktu widzenia osoby przeglądającej kod) wydzielam kawałek kodu do nowej metody prywatnej z nazwą (czasem dość długą) będącą komentarzem.

2
Platformy mobilne / Odp: Programowanie gier na tablety - Android
« dnia: Luty 27, 2013, 16:18:06 »
Nie mogę się wypowiadać nt. wszystkich urządzeń w tym przedziale cenowym, ale z pełną odpowiedzialnością NIE polecam tabletu Trak tPad. Być może sprawdzi się jako któryś z kolei device do testowania kompatybilności ze słabszym sprzętem, ale nie wyobrażam sobie codziennej pracy na nim.

3
Projektowanie kodu / Odp: Komputerowe wspomaganie projektowania
« dnia: Styczeń 16, 2013, 21:09:30 »
Dia.

4
Szkółka / Odp: inicjalizacja listy dwuwymiarowej w pythonie
« dnia: Grudzień 21, 2012, 12:37:30 »
To chyba rzecz na którą złapał się każdy na początku nauki Pythona.
Dzięki za linka Liosan!

5
Dyskusje / Odp: Programista - praca na pół etatu?
« dnia: Listopad 03, 2012, 19:53:25 »
Może nie gamedev, ale nadal programowanie - u nas w firmie większość developerów do niedawna pracowało na 1/2 czy 2/3 etatu (średnio) i nie było problemu, zrobiliśmy w takim składzie całkiem duży projekt.

6
Konfigurator / Odp: Laptop do 3k
« dnia: Czerwiec 30, 2012, 17:18:41 »
Sorry za odświeżenie, ale dzięki za podpowiedzi. W końcu zdecydowałem się na Samsunga, zrezygnowałem z dobrej karty graficzne na rzecz matowego ekranu.

7
A czy ktoś z was ma jakieś doświadczenia z pracą na Wschodzie? Rosja na przykład?

8
Zdziwiłbyś się.


No da się, ale na poziomie trochę "niegodnym" dla programisty.
A jaki poziom życia jest godny programisty? Co jaki czas trzeba kupować nowego laptopa?

9
Konfigurator / Odp: Laptop do 3k
« dnia: Maj 15, 2012, 19:42:58 »
Wygląda nieźle, na pewno wezmę pod uwagę!

10
Konfigurator / Laptop do 3k
« dnia: Maj 15, 2012, 13:07:31 »
Pora wymienić swojego pięcioletniego lapa na coś nowego.
Do wydania mam max 3000 (złotych, niestety), chociaż dobrze by było, gdyby wyszło trochę mniej.
Co do wymagań - 15,6", ewentualnie trochę mniej, ale na pewno nie więcej. Grafika raczej specjalnie nie istotna, pewnie trochę będę grał, ale raczej w starsze produkcje i ew. Diablo III (ehehe), które jakoś specjalnie mocno wymagające nie jest chyba. Na pewno będę sporo programował, więc przyda się w miarę mocny procesor (i5?), ramu 4gb byłoby wystarczająco raczej, ale widziałem, że można w tej cenie znaleźć i 8.
Nie jestem szczególnie przywiązany do którejś z marek, chociaż mój stareńki Lenovo do niedawna jeszcze dawał radę.
Będę wdzięczny za wszelkie propozycje!

11
Gry / Odp: Afterfall
« dnia: Październik 17, 2011, 19:41:41 »
No i wiadomo, kasa pójdzie na Amnesty International. Jak dla mnie dosyć dosyć kontrowersyjne posunięcie.

12
Gry / Odp: Diablo 3
« dnia: Wrzesień 21, 2011, 10:34:57 »
Książki..."Dziedzictwo Krwi" to jedna z najgorszych rzeczy, jakie czytałem w życiu.

13
Wydarzenia / Promocje, wyprzedaże, okazje
« dnia: Maj 29, 2011, 17:12:17 »
Z okazji 9. rocznicy powstania Big Fish Games, możemy kupić dowolną grę za $4.99. Całkiem niezła okazja jeśli ktoś lubi casuale.

Wrzucajcie informacje o innych promocjach!

14
Design / Odp: jak podchodzicie do wymyślenia nowego pomysłu na grę?
« dnia: Kwiecień 20, 2011, 15:25:37 »

I o to chodzi. To że coś ci się nie podoba, nie oznacza że jest słabe. Tak jak np. Farmville z którego tyle ludzi się śmieje. A mimo to tyle osób w to gra. To nie jest kiepski pomysł. To jest dobre wykonanie prostego pomysłu, trafiające do odpowiedniego targetu.
Jeśli będziemy twierdzić, że pomysł na Farmville to "masz pole, rosną na nim różne rzeczy, a później je zbierasz i awansujesz na wyższe poziomy" bo tak opiszesz tę grę kumplowi to tak, pomysł nie jest nic warty.
Ale jeśli weźmiesz pod uwagę całą filozofię projektowania casuali, będziesz w stanie ocenić pomysł, może nie po jednym zdaniu, ale na pewno po jednostronicowym opisie. Dostałem kiedyś review mojego pomysłu od ludzi, którzy znają ten rynek i wiem, że przeciętny gracz nie wyłapałby nawet niewielkiej części błędów (czy raczej złych idei), co oni - i chyba w większości przypadków mieli rację, niestety nie przekonałem się w praktyce;)

15
Design / Odp: jak podchodzicie do wymyślenia nowego pomysłu na grę?
« dnia: Kwiecień 19, 2011, 22:09:42 »
W dużym skrócie: mechanika, która stoi u podstaw jakiejś innej produkcji (zazwyczaj flashowej) oraz to, co obejrzałem/przeczytałem/zobaczyłem. Jestem fanem gier z rozwiniętym światem przedstawionym, niekoniecznie role playów, ale na przykład takie American McGee's Alice strasznie mi się podobało i uważam, że siłą develeporów mniejszych gier może być właśnie pójście w stronę tematyki, która raczej nie przeszłaby w dużych grach (niekoniecznie więcej cycków). Staram się czytać dużo książek i oglądać dużo filmów, obserwacja świata daje wiele inspiracji do tworzenia mechaniki - wystarczy wyjść na ulicę i poobserwować, co robią różni ludzie.

Nie wiem na ile się  to sprawdza w praktyce, bo rzadko mam motywację do doprowadzenia pomysłu do grywalnej wersji.

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 37