Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - macker

Strony: [1]
1
OpenGL / Odp: Biblioteki go OpenGL
« dnia: Czerwiec 19, 2007, 16:32:55 »
Netrix dzięki za link ale nie ma tam tego czego szukam...

a PSDK mam zainstalowane... tylko chyba źle skonfigurowane ale już sobie dalej poradzę bo są tam "moje" biblioteki ;]

2
OpenGL / Biblioteki go OpenGL
« dnia: Czerwiec 19, 2007, 14:18:20 »
Witam!
Mam mały problem... potrzebuje:
opengl32.lib
glu32.lib
glaux.lib - to już znalazłem
odbc32.lib - to nie koniecznie
odbccp32.lib - jw
Czytam NeHe i w przykładowym programie te liby są wpisane w linkierze a ja na kompie ich nie mam[tz. w VC\lib].
Wydaje mi się że w VC++ 2005 EE te biblioteki powinny być tam standardowo ale ich tam nie ma ;/
Nie było też gl.h glu.h glaux.h 
Skąd to można ściągnąć?! Szukałem po googlach ale nic nie znalazłem.
DirectX ma swoje sdk a OpenGL?

3
DirectX / Odp: Jak przesunąć obiekt w DX ?
« dnia: Lipiec 22, 2006, 12:30:31 »
Tak korzystam z DX9 i z tego co wiem nie ma DirectInput9Create jeśli oto Ci chodziło.
Funkcje klawisz wywołuje w funkcji Render.

4
DirectX / Odp: Jak przesunąć obiekt w DX ?
« dnia: Lipiec 22, 2006, 11:57:35 »
Dzięki traceur, ale to już mam.
No ale teraz mam kolejny problem...
Po uruchomieniu programu i wciśnięciu klawisza nic się nie dzieje!
Oto kod http://macker.website.pl/data/kod.rar
Jeśli ma mnie ktoś skrytykować to proszę by nic nie pisał. Do oglądania kodu go nie namawiam, lecz jeśli ktoś chce mi pomóc to proszę o porady...
Błąd może znajdę sam dzisiaj, jutro, może za tydzień(w końcu google i sdk do tego są), ale jeśli ktoś chce to przyśpieszyć to będę wdzięczny.

5
DirectX / Odp: Jak przesunąć obiekt w DX ?
« dnia: Lipiec 19, 2006, 23:19:06 »
Ja sie "rachunku macierzy" nauczylem w 1 klasie gimnazjum
WOW!! to ty zabawę z programowaniem w podstawówce zacząłeś... ale mam tyły no nic trzeba zakasać rękawy i do roboty  ;D

Cytuj
w co grasz? ;]
Zobacz mój podpis...

6
DirectX / Odp: Jak przesunąć obiekt w DX ?
« dnia: Lipiec 19, 2006, 22:46:00 »
A jak sobie dalej nie poradzisz, to lepiej pograj w Obliviona ;p
Nie gram w to, gram w coś innego zgadnij w co...  :P

I jeszcze jeden przydatny link:
http://regedit.warsztat.gd/warsztat/
Jak widać nie bardzo... Dobra żartuje
Coś czułem że zostane że zostanę odesłany do sdk i google ale skoro inni bez pytań na forach przez to przeszli to ja też przejdę(mam nadzieje).
Mimo wszystko dzięki za odpowiedzi.

PS: W której klasie jest rachunek macierzy bo widzę, że to trzeba troszkę znać ?

 

7
DirectX / Jak przesunąć obiekt w DX ?
« dnia: Lipiec 19, 2006, 19:08:17 »
Witam!
Mam pytanie mianowicie jak poruszyć  kwadrat(lub dowolny obiekt) za pomocą klawiatury ?
if (KEYDOWN(keystate, DIK_RIGHT))
{
//CO TU POWINNO BYć
}

Wydaje mi się, że tam ma być lpd3dev-> i tutaj odpowiednia funkcja, ale nie wiem jaka.
Swoją przygodę z DX dopiero zaczynam i nie chciałbym jej skończyć na tym etapie, więc proszę o porady.
Na googlach szukałem oczywiście, lecz nic konkretnego nie znalazłem (były jakieś kody gierek po kilka tyś linijek kodu, lecz ja nie potrafiłem wyciągnąć z nich tego, co mnie interesowało)

8
Design / Odp: FirstCommand
« dnia: Lipiec 01, 2006, 15:21:21 »
Cytuj
Chyba zle zmnie zrozumiales
możliwe...  :-[

Mogłeś dać nowy temat z tym twoim projektem bo robimy tu lekkiego offtopa

9
Design / Odp: FirstCommand
« dnia: Lipiec 01, 2006, 10:25:24 »
Cytuj
Dzieki za KONSTRUKTYWNA krytyke.
Sorki ale błędy najłatwiej znaleźć i wytknąć (sam pisałeś że ich wiele) chciałem Ci tylko podpowiedzieć, co mógłbyś poprawić.
Z rzeczy zasługujących na pochwałę wymienię tę świecącą gwiazdę, wygląda dość realistycznie, więcej plusów trudno znaleźć. Zresztą nie mogę wiele oczekiwać od tego projektu skoro pisałeś go tylko by poznać silnik.


Dlaczego napisałeś post pod postem (2 min różnicy) opcja Edit chyba istnieje...

10
Design / Odp: FirstCommand
« dnia: Lipiec 01, 2006, 00:27:40 »
Cytuj
Duzo bledow i niedopracowan - zdaje sobie z tego sprawe ;]
Więc staraj się je wyeliminować (wiem, wiem łatwo powiedzieć trudniej zrobić ale tylko przez to zdobędziesz to cenne doświadczenie)
Podczas kilka krotnego wciśnięcia spacji gra czasmi gra wywala
Cytuj
"Access violation at address 6C541B93 in module ‘dx8vb.dll’. Read of address 01AF8FF8."
lub się wyłączy  :-\
Dodałbym również sterowanie myszką, bo to z klawiatury wydaje mi się nie poręczne.
Uderzenie w te czerwone bryły jest chyba nie możliwe.
Celownik też mógłby precyzyjniej wyglądać.
Gra mogłaby przejść w stan uśpienia gdy okno gry nie jest aktywne.
O gryawalności nie wspomnę bo gra nie ma (chyba) celu.

BTW Mógłbyś zdradzić jak długo pisałeś(piszesz) ten projekt ?? Ciekawi mnie to, bo sam zacznę nie długo coś pisać.

11
Projekty rozpoczęte / Odp: budowa autostrad
« dnia: Czerwiec 22, 2006, 11:33:21 »
Całkiem przyjemnie się gra w tą gierkę, fajna muza leci w tle. Dostrzegłem 2 błędy, pierwszy polegał na tym, że samochodzik przejechał całą plansze wzdłuż i dopiero się rozbił a drogi wogóle nie budowałem tylko pierwszą część. Drugi polega na tym, że po zakończeniu gry(przegraniu) nie wyświetla się np. "Macker : zdobyłeś - 10 punktów", lecz "cker : zdobyłeś - 10 punkt" początek i koniec jest obcięty, przy zdobyciu 0 punktów brakuje po 1 znaku, przy 100 pewnie zabraknie 3. Dodam jeszcze, że przejścia między utworami mogłyby być płynniejsze.
Ogólnie gratuluje ukończonego projektu i czekam ma kolejne.

12
Szkółka / Odp: Wskaście droge początkujacemu...
« dnia: Czerwiec 15, 2006, 19:05:09 »
Poszukaj tu na forum (przycisk "Search" tuż nad postami). Temat był już poruszany N^3 razy, więc powinieneś znaleźć bez problemu
Miesiąc temu sam szukałem i bezpośrednich linków nie znalazłem

Microsoft Visual C++ 2005 Express Edition wersja .iso 462 MB
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=57034

PSDK 409 MB  http://download.microsoft.com/download/9/7/a/97a5ac16-69ae-4672-b93e-40d66d77b278/5.2.3790.2075.51.PlatformSDK_Svr2003R2_rtm.img

no i jeszcze dxsdk jeśli zamieżasz tworzyć przy pomocy DirectX 390 MB
http://download.microsoft.com/download/6/4/4/6444ce7d-0703-4835-8d0d-df8d891bee5d/dxsdk_apr2006.exe

Strony: [1]