Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - koirat

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 104
1
Dyskusje / Odp: Google Play rozliczenia, działalność
« dnia: Czerwiec 21, 2017, 11:07:32 »
a jak wystawiłem fakturę ale nie dostałem kasy to dlaczego muszę? :P
No w tym wypadku to rzeczywiście podatek trzeba zapłacić.
Ale to jakiś dziwny system jest, ze wystawiasz fakturę za jeszcze nie sprzedany towar.

2
Dyskusje / Odp: Google Play rozliczenia, działalność
« dnia: Czerwiec 20, 2017, 23:01:36 »
Jak nie dostałeś kasy to dlaczego miał byś płacić podatek.

3
Dyskusje / Odp: Google Play rozliczenia, działalność
« dnia: Czerwiec 18, 2017, 23:42:36 »
A musisz mieć działalność gospodarczą żeby sprzedawać w Google Play ? Chyba nie.

4
Compo i bitwy / Odp: WSOC 2017 - poszukiwany chętny do organizacji
« dnia: Czerwiec 09, 2017, 18:01:10 »
Warsztat umiera :'(
Ja chętnie przejmę kwestie organizacyjne :)
W sensie -  pogrzeb ?

5
Dyskusje / Odp: Mała aktywność użytkowników na warsztacie
« dnia: Czerwiec 09, 2017, 00:26:49 »
Ja jestem profesjonalistą (żyje z robienia gier) kto jest chętny mnie zaprosić na to pewne prywatne forum, bo ciekaw jestem.

6
Dyskusje / Odp: Mała aktywność użytkowników na warsztacie
« dnia: Czerwiec 06, 2017, 21:11:59 »
Bitcoin to wydmuszka, to musi w końcu pierd****ć.

7
Webowe / Odp: Walidacja po stronie serwera i klienta ? PHP i JS ?
« dnia: Maj 26, 2017, 22:15:46 »
Nie istnieje coś takiego jak walidacja po stronie klienta :)

Niewiem na ile żartujesz, ale oczywiście jest coś takiego jak validacja po stronie klienta (nie wprowadzaj ludzi w błąd).

Naturalnie i tak należy zrobić validacje po stronie serwera.

8
Szkółka / Odp: wyszukiwanie sciezki w grze opartej na tilach
« dnia: Maj 26, 2017, 00:43:05 »
Do najprostszego pathfindingu wystarczy ci A* na gridzie, bez żadnych bajerów. Jak to jest gra turowa to na prędkości i tak ci szczególnie nie zależy. Różne rozmiary jednostek też sobie daruj.

9
Muzeum otwierasz  ?

10
Inne / Odp: Updater
« dnia: Maj 09, 2017, 22:56:00 »
Wersja to za mało, będzie potrzebował sumy kontrolnej plików.
HTTPS moim zdaniem dobre rozwiązanie nie ma co się bawić w FTP.
Jednym z problemów jest integracja całości żeby nie dopuścić do częściowego updatu.

No ale OP nie pytał się o to jak to zrobić tylko czy znamy jakiś program ;).

11
Programowanie grafiki / Odp: Nauka pisania shaderów-Unity
« dnia: Maj 09, 2017, 16:11:02 »
Tak tylko pytałem, bo bałem się że możesz zaczynać od złej strony :)

12
Programowanie grafiki / Odp: Nauka pisania shaderów-Unity
« dnia: Maj 07, 2017, 19:02:51 »
https://docs.unity3d.com/Manual/SL-ShadingLanguage.html

Swoją drogą to Unity już troche znasz ?

13
Oferuję / Odp: Najlepszy wybór- scenariusze/ scenarzystka
« dnia: Maj 05, 2017, 00:44:06 »
Bez portfolio (niekoniecznie projekty komercyjne) to raczej nie masz szans na cokolwiek.
Więc prosimy o link do własnych prac jeśli chcesz być traktowana poważnie.

14
Inne ogłoszenia / Odp: Wykład o programowaniu funkcyjnym gier
« dnia: Maj 05, 2017, 00:37:34 »
Problem z odwrotną notacją jest taki że w "normalnym świecie" większość równań jest tworzona i zapisywana za pomocą notacji infiksowej w związku z czym jest ciężej odnaleźć potencjalne błędy i łatwiej pomylić się przy przepisywaniu (wiem że można użyć converterów - ale to ciągle pewna niedogodność).

Zastanawiając się przez chwilkę jakiego rodzaju problemy sprawiają mi najwięcej trudności i zajmują najwięcej czasu dochodzę do wniosku iż są to sytuacje zdarzające się w sposób losowy albo w pewnym stanie do którego da się doprowadzić grę pewnymi krokami.
Więc w sumie to i tak muszę zrestartować grę aby wyłapać moment w którym ten problematyczny stan zostaje utoworzony, zazwyczaj jak już zostanie utworzony to i tak jest już za późno na jakiekolwiek działania.

Jak już jesteśmy przy stanach gry, pytanie jest następujące: Czy nie jest ryzykownym nie resetowanie w momencie kiedy nasza gra osiągneła niechciany stan i pomimo tego staramy się go zmieniać za pomocą nowego kodu operującego na tym nieporządanym stanie.

15
Produkcja / Odp: Podatek dochodowy od przychodów ze Steama
« dnia: Kwiecień 27, 2017, 21:28:01 »
My płaciliśmy podatek z tego co nam steam przesłał z tego co pamiętam (bez VAT który płacił Valve). jeśli mnie pamięć nie oszukuje było to związane z porozumieniem między Polską a Stanami Zjednoczonymi o podwójnym opodatkowaniu.

A jeśli tak nie ma być to jest to gróbo zje...ne, wogóle to powinni cię jeszcze po rękach całowac za to że sprowadzasz kapitał do Polski.

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 104