Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - koirat

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 103
1
Produkcja / Odp: Podatek dochodowy od przychodów ze Steama
« dnia: Kwiecień 27, 2017, 21:28:01 »
My płaciliśmy podatek z tego co nam steam przesłał z tego co pamiętam (bez VAT który płacił Valve). jeśli mnie pamięć nie oszukuje było to związane z porozumieniem między Polską a Stanami Zjednoczonymi o podwójnym opodatkowaniu.

A jeśli tak nie ma być to jest to gróbo zje...ne, wogóle to powinni cię jeszcze po rękach całowac za to że sprowadzasz kapitał do Polski.

2
Projekty rozpoczęte / Odp: Gravity Gun dla Unity
« dnia: Kwiecień 24, 2017, 16:39:54 »
@up socjalista ?

Wszystko co napisałeś uważam za niezrozumienie czym jest postęp.


Natomiast dlaczego assety to nie taka fajna rzecz piszę poniżej:

Wpięcie takiego assetu do gry to nie zawsze taka prosta sprawa.
Dodatkowo często nie realizuje w pełni naszych zamierzeń a próba zmodyfikowania jest zbyt skompilokowaną sprawą, przez co kończy się to albo klapą , rezygnacją z pewnych założeń gry albo rezygnacją z assetu.


Asset to duże ryzyko kupujesz tak naprawdę nie wiadomo co. (Bugi, glitch-e, itp)



3
Produkcja / Odp: Preprodukcja oraz początkowa faza produkcji gier
« dnia: Kwiecień 10, 2017, 23:32:55 »
Od czego jest skrót POC ?

4
Grafika 2D / Odp: One-Man Gamedev! Rozwijajmy się razem!
« dnia: Marzec 02, 2017, 18:33:57 »
Jest w dobrym, na warsztacie i tak większość wątków kończy się off-topic ;)

5
Projekty zaawansowane / Odp: [ANDROID] MusicLabelManager PL EDITION
« dnia: Marzec 02, 2017, 11:39:18 »
Moim zdaniem problem nie polega na tym że użyłeś unity.
Tylko na tym że nie wykorzystałeś jego dobrodziejstw którymi bez większego wysiłku można by uczynić tą aplikację znacznie bardziej atrakcyjną.

6
Projekty zaawansowane / Odp: [ANDROID] MusicLabelManager PL EDITION
« dnia: Marzec 01, 2017, 21:26:26 »
Przynajmniej jest cross-platform.

7
Dystrybucja i promocja / Odp: [PC] ModernHot #makeitSUPERHOT
« dnia: Luty 28, 2017, 11:32:59 »
Chodzi mi o to że może trzeba było zrobić coś innego niż FPS.

8
Windows / Odp: Odwrotność SendMessage
« dnia: Luty 27, 2017, 22:02:28 »
Opowi chyba nie chodzi o ipc on chce pobrać daną z aplikacji która nie obsługuje IPC.

3 minuty z google....

Cytuj
1) Use Spy++ to get the name of the class of the RichTextbox and the window
2) Then, retrieve the handle of the window (every control is a window with a handle) using the FindWindow (or FindWindowEx) function
3) If you successfully retrieved the handle to the RichTextBox, simply send a WM_GETTEXT message to the control to retrieve the text

9
Dystrybucja i promocja / Odp: [PC] ModernHot #makeitSUPERHOT
« dnia: Luty 27, 2017, 21:56:31 »
Dałem + ale nie moge powiedzieć żebyście wykazali się jakąś szczególną inwencją odtwarzając superhot.

10
Grafika 2D / Odp: One-Man Gamedev! Rozwijajmy się razem!
« dnia: Luty 24, 2017, 23:10:19 »
Jak dobrze, że niejaki Leonardo da Vinci o tym nie wiedział. I paru innych ludków. ;)
Ciekwe jakie cuda by wymyślili jak by się skupili na jednej dziedzinie.

11
Grafika 2D / Odp: One-Man Gamedev! Rozwijajmy się razem!
« dnia: Luty 24, 2017, 17:31:26 »
Najbardziej przerażały mnie braki w zdolnościach "artystycznych", czyt. rysowaniu.
To nie problem, assety zawsze można kupić lub ściągnąć.
W programowaniu gier największą trudnością jest zazwyczaj matematyka i fizyka.

12
Grafika 3D / Odp: Blender 3D - moje prace
« dnia: Luty 19, 2017, 19:05:56 »
Dwa lata minęło od zaprezentowania pierwszego screena, a postępu jakoś nie widzę.
Po takim czasie to ty już tu powinieneś zaprezentować przynajmniej coś ładnego.

13
Unity 3D / Odp: Zaciemnianie kodu
« dnia: Luty 15, 2017, 11:26:58 »
a) Lepiej wcześniej niż później.
b) Może w ogóle zostawie komentarze i wrzucę na github te swoje wypociny?
Zabezpieczenia na koniec po co masz syfić sobie czysty kod gry zabezpieczeniami skoro jeszcze nie wydajesz i wiele mozesz jeszcze zmienić.

Tak możesz wrzucić na GitHub i spać spokojnie, nie jedna gra AAA udostępnia swoje źródła. Wątpię żeby ktokolwiek z nich korzystał w swoich aplikacjach.

14
Unity 3D / Odp: Zaciemnianie kodu
« dnia: Luty 14, 2017, 17:15:10 »
Strata czasu chyba że kod jest z templatu i wstyd ;p
Albo że to czyjś kod już wyciągnięty z jakiejś aplikacji ;)

15
Unity 3D / Odp: Zaciemnianie kodu
« dnia: Luty 14, 2017, 00:56:11 »
Do czerwca będzie gotowa jedna z 3 gier.  Czasu mało więc się wolę przygotować. Na tłoczenie płyt jestem umówiony na 20 czerwca więc chcę dopiąć wszytko na ostatni guzik co innego wersja cyfrowa... Hmm poszukam jakiegoś programu i zobaczę czy wypali
20 czerwca ? Którego roku ?

Normalnie trzymał bym kciuki, niestety wszystko co piszesz wskazuje na to że nie jest to prawda.

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 103