Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - C'mons

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 27
1
Webowe / Odp: facebook button share
« dnia: Grudzień 22, 2011, 18:54:58 »
Kolejne pytanie co do Post On Wall. Czy da się aby działało dokładnie tak samo jak poczciwe share? Co mam na myśli, jeśli ja wrzucę na ścianę link, i ktoś wrzuci ten sam, share to zgrupuje i na facebook będzie kto jeszcze to udostępnił, (Udostępniono x razy) a jak jest około 1-5 udostępnień to od razu pokazuje kto udostępniał. Post On Wall z kolei czegoś takiego już nie robi.

Drugie pytanie, Post on Wall działa tylko kiedy ja jestem zalogowany, gdy ktoś inny - już nie "Wystąpił błąd spróbuj ponownie" może to mieć związek z tym, że aplikacja jest zarejestrowana na moje konto w facebook. Ale czy to ma jakikolwiek sens? Przecież powinno działać dla każdego.

FB.ui({
method: 'feed',
name: title,
link: url,
picture: img_url,
'display': 'popup'
});

2
Kupię / [Kupię] Stary laptop - działający
« dnia: Grudzień 16, 2011, 13:39:04 »
Kupię starego laptopa z wifi, do 400zł. Ma ktoś na stanie?

3
Webowe / Odp: facebook button share
« dnia: Grudzień 14, 2011, 18:38:18 »
Wiesz może jak pobrać ilość ludzi którzy wrzucili to na tablicę - dla tego sposobu PostOnWall?

4
Webowe / Odp: facebook button share
« dnia: Grudzień 11, 2011, 11:52:43 »
Słyszałem o tym, że share jest już niewspierany i Post on Wall wydaje się być idealny ale wymaga Facebookowego SDK, które działa dopiero po zarejestrowaniu strony jako aplikacji u nich. Co kompletnie mnie odstrasza. Jest może wersja kodu Post on Wall która nie wymaga tego SDK? W przypadku share tak właśnie było, wersja z SDK i bez.

Btw. z sharem uporałem się juz właściwie w pełni, OG Protocol działa dopiero po wrzuceniu na serwer niestety, ale działa.

5
Webowe / Odp: facebook button share
« dnia: Grudzień 10, 2011, 20:05:08 »
@up, pomimo podania wszystkich wymaganych tagów nie działa
@up up, w stronie www nie mobilnej jest osadzony

Okej w zasadzie nie ma problemu, na localu nie działa, ale już po wrzuceniu na serwer nawet nie potrzebuje tych tagów, samo znajduje miniaturkę, ale teraz nie mam pojęcia jak ustawić tytuł. Tak jak w tym screenie jest "HyperArts" pogrubioną czcionką:

http://www.hyperarts.com/blog/wp-content/uploads/popup-dialog.png

tak u mnie jest po prostu brzydki link.

6
Webowe / Odp: facebook button share
« dnia: Grudzień 10, 2011, 13:28:43 »
Niestety nie, sprawdziłem już wcześniej. Zdaje się, że zwyczajnie facebook sobie skaluje jak trzeba.

7
Webowe / facebook button share
« dnia: Grudzień 10, 2011, 12:39:39 »
Cześć

Zrobiłem sobie przycisk do dzielenia się stroną, no i w zasadzie wszystko działa ale bez miniaturki. Chodzi o tą różową na przykład:
http://www.hyperarts.com/blog/wp-content/uploads/popup-dialog.png

Dowiedziałem się że w znaczniku head należy dodać odpowiednie meta dane, o te:
<meta property="og:title" content="glamorous snape">
<meta property="og:url" content="<?php echo('http://'.$http_host.$php_self.'/index.php'); ?>">
<meta property="og:image" content="http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/2011/12/b8306f5f1efc580d473e14ce7cacd886.gif?1322858324">

I wsio, tylko że miniaturki nadal nie ma. Co może być nie tak?
Czy może dlatego nie działa, bo strona stoi na localu?

8
C++ / Odp: Klawiatura i myszka vs Opiekun ucznia
« dnia: Listopad 23, 2011, 18:09:09 »
jeśli funkcją SetWindowsHookEx, instaluję hooka, to jak go pobrać? zakładając że do wskaźnika na hooka zwracanego przez SetWindowsHookEx dostępu nie mamy. Nie znalazłem niestety funkcji GetWindowsHookEx, i zdaje się nie ma takowej, która by pełniła taką rolę.

9
C++ / Klawiatura i myszka vs Opiekun ucznia
« dnia: Listopad 23, 2011, 17:56:20 »
Witam, zastanawiam się w jaki sposób Opiekun ucznia blokuje klawiaturę i myszkę gdy nauczyciel odpali taki żółty ekran z czerwonym paskiem poziomym. W każdym razie różnie to może wyglądać w różnych jego wersjach. Myszka zablokowana jest w ten sposób że nic nie da się nią robić, ale klawiatura.. niby nic nie można robić, nawet wszystkie scroll-locki nie aktywują diód na klawiaturze, ale jedna kombinacja dziala: Ctrl+Alt+Del, przechodzi wtedy w ekran gdzie można się wylogować i odpalić manager zadań, w tym oknie wyboru właśnie juz myszka i klawiatura dziala poprawnie, diody też. Mnie zastanawia w jaki sposób oni zablokowali myche i klawiaturę. Czego mogli użyć, hm?

10
Silniki / OpenCV & AVI - Access violation reading location
« dnia: Listopad 05, 2011, 21:06:09 »
Używam prostego kodu zaczerpniętego z kursu, do wczytania pliku AVI (MPEG-4) niestety w momencie wywołania funkcji cvCaptureFromAVI, wyskakuje błąd

Unhandled exception at 0x00905a4d in ocv.exe: 0xC0000005: Access violation reading location 0x00905a4d.
#include <cv.hpp>
#include <highgui.h>

void main()
{
// odczytanie pliku avi
CvCapture* vid = cvCaptureFromAVI("I:/sample.avi");
 
if ( vid == NULL )
{
system("PAUSE");
}

// tworzymy okno wyswietlajace obraz
cvNamedWindow("plik wideo", 0);
 
// odczytanie pierwszej klatki - niezbedne do prawidlowego odczytania wlasciwosci pliku
// przy uzyciu funkcji cvGetCaptureProperty
cvQueryFrame(vid);
 
// odczytujemy z wlasciwosci pliku liczbe klatek na sekunde
double fps =  cvGetCaptureProperty(vid, CV_CAP_PROP_FPS);
 
// wyliczamy czas potrzebny do odtwarzania pliku z prawidlowa prędkoscia
double odstep_miedzy_klatkami = 1000 / fps;

while (true)
{
// pobranie kolejnej ramki
IplImage* ramka = cvQueryFrame(vid);
 
// jezeli nie jest pusta to wyswietlamy
if (ramka != 0)
cvShowImage("plik wideo", ramka);
else
break;
 
// czekamy przez okreslony czas
int c = cvWaitKey(odstep_miedzy_klatkami);
 
// jezeli nacisnieto klawisz 'k', konczymy wyswietlanie
if (c == 'k') break;
}
 
// zwolnienie zasobów
cvDestroyAllWindows();
cvReleaseCapture(&vid);
}

Skąd takie cuda? Ma ktoś jakiś pomysł?

film jest tutaj:
http://www7.zippyshare.com/v/61952832/file.html

11
Sztuczna inteligencja / Odp: Sztuczna inteligencja - algorytm uczenia się
« dnia: Wrzesień 20, 2011, 21:06:06 »
Głównym problemem jest to, że sieć neuronowa nie może być typowa - wejście - wyjście
Dokładnie taka musi być, dostaje informacje na wejściu i reaguje na wyjściu - to tyle. Z tym że np. człowiek i nie tylko - cały czas dostaje informacje na wejście - nawet gdy śpi - więc będzie i to Twoje zapętlenie ;)

"Tekstowe" środowisko nie wchodzi w grę, a też nie musi to być środowisko z jakąś populacją (zresztą jaki komputer by obsłużył w czasie rzeczywistym tyle sieci?). Więc sensownym rozwiązaniem jest tu relacja typu Bóg - IA, gdzie Bogiem jest użytkownik.

12
Sztuczna inteligencja / Odp: Sztuczna inteligencja - algorytm uczenia się
« dnia: Wrzesień 18, 2011, 18:09:57 »
Przeczytałem cały wątek i podczas czytania nasilała się we mnie odpowiedź, której bardzo blisko był Programier.

Aby stworzyć prawdziwe AI, musimy również stworzyć dlań środowisko (własne lub nasze).

W naszym przypadku to właśnie środowisko ukształtowało nasze zdolności mowy, ruchu, myślenia itd. To jest fakt.

Dalej, maszyna aby być inteligentną musi mieć cel. Wtedy właśnie i tylko wtedy pojawiają się emocje.

Zastanówmy się jakie mogą być cele w życiu człowieka, żeby znaleźć odpowiednik dla maszyny. Człowiek może dążyć do zdobycia,przyjaźni, większej ilości pieniędzy, albo bardziej prozaicznie - sięgnąć po papier toaletowy, lub wcześniej pamiętać, by go kupić. Maszyna w teorii kiedyś być może mogłaby posiadać takie cele, ale teraz jest dzisiaj i trzeba zastanowić się co wszystkie możliwe cele mają wspólnego ze sobą, znaleźć fundament działania, by nauczyć maszynę dążenia do celu.

Nauka dowiodła, że we wszystkim co człowiek robi - kryje się jedna zasada:
Zwierzęta dążą do przyjemności poprzez unikanie zagrożeń.

Poprzez przyjemności należy rozumieć nie tylko typu: dobre jedzenie, piękno otoczenia itp. ale też samo istnienie. Innymi słowy stanem podstawowy IA powinno być niezależne szczęście, leżenie odwłokiem, a przyczyną rozwoju powinny być zakłócenia tego szczęścia, czyli zagrożenia. W ten właśnie sposób powstają abstrakcjyne potrzeby jak ruch, mowa itd.

Model sztucznej inteligencji:

Jeśli stworzymy środowisko dla maszyny (lub zaoferujemy swoje), maszyna bedzie odbierać je za pomocą zmysłów, działać będzie na zasadzie wejścia/wyjścia a algorytmem będzie sprawnie działająca sieć polegająca na zasadzie dążenia do przyjemności poprzez unikanie zagrożeń to będziemy mieli AI. Oczywiście jest to bardzo ogólny opis, ale posiada wszystkie niezbędne części prócz konstrukcji sieci neuronowej.

13
Produkcja / Odp: Webeye - Innowacyjny system kart
« dnia: Lipiec 27, 2011, 13:03:06 »
Joker, jeśli obecny system kart przeżyje to pomyślę o czymś takim.

A jest ktoś jeszcze kto wypowie się na temat kart? Czy konieczność naciskania F1 jest przeważającą niedogodnością? I czy w ogóle taki sposób przeglądania internetu w kartach ma sens?

14
Produkcja / Odp: Przeglądarka Webeye - Test
« dnia: Lipiec 26, 2011, 19:00:37 »
Joker, masz na myśli zmianę kolejności kart w podglądzie za pomocą myszki?

15
Produkcja / Odp: Przeglądarka Webeye - Test
« dnia: Lipiec 26, 2011, 18:24:06 »
Kolejna wersja do przetestowania! A właściwie tylko do przetestowania jednego ficzeru. Chodzi o przeglądanie w kartach. Zaprojektowałem oryginalny system kart, ale nie jestem pewien co do komfortu użycia. Tak więc, o to link do nowej wersji:

http://db.tt/SGwlAli

Karty, których tym razem nie ma na belce okna, włącza się albo trzymając F1, puszczenie wyłącza, albo przez naciśnięcie czwartego przycisku po prawej stronie belki. Reszty już można się domyśleć.

Prócz kart jest też pasek adresu, na chwilę obecną nie synchronizuje się z przeglądaniem stron, ale można za pomocą niego jakąś wczytać.

Poza tym zlikwidowałem miganie i wciąż przyciski cofania nie są zrobione. Działa już maksymalizacja i minimalizacja. To wszystko. :)

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 27