Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - ZenekNaHacie

Strony: [1] 2 3 4
1
Gry / Odp: Starcraft II
« dnia: Lipiec 29, 2010, 11:15:00 »
Starkraf fuuu! Ja tam wole ważone http://wz2100.net/ bo jest za free

2
Szkółka / Odp: Projektowanie systemu wyjątków
« dnia: Grudzień 20, 2009, 16:14:33 »
No jak do tej pory kilka (pisze od wczoraj) jak będzie ich więcej to warto byłoby mieć jakiś mechanizm który będzie informował o tym że jakieś działanie się nie powiodło, będę dokładnie wiedział co nie działa (np. parserXML, engine, GUI itp).

Jeszcze pytanie czy i o ile faktycznie wyjątki obniżają wydajność?

3
Szkółka / Odp: Projektowanie systemu wyjątków
« dnia: Grudzień 20, 2009, 15:25:34 »
Może coś na tą miarę?

Kod: (cpp) [Zaznacz]
class ErrorMenager
{
private:
bool error;
public:
int errorCode;
string errorDescription;

bool throwError(int& errorCode, string&  errorDescription)
{
// Blabla
                return error = true;
}
bool isError()
{
return error;
}
};

if(obj.isError()
{
//Walnij komunuikat
}

4
Szkółka / Odp: Projektowanie systemu wyjątków
« dnia: Grudzień 20, 2009, 14:56:59 »
A jest jakaś alternatywa?

Chyba że wartości specjalne jak w C

5
Szkółka / Projektowanie systemu wyjątków
« dnia: Grudzień 20, 2009, 14:42:23 »
Witam, podczas projektowania ferameworka naszła mnie myśl jak napisać system obsługi wyjątków (a właściwie gdzie umieścić instrukcje throw) tak aby nie zabrudzić nim sobie właściwego kodu.

No i moje pytanie - jak sprawdzać i gdzie rzucać te wyjątki tak aby nie narobić sobie bałaganu, może zrobić oddzielną metodę która będzie sprawdzała wartości logiczne zwracane przez inne metody i ewentualnie wyrzucała wyjątek. Co o tym myślicie?

6
Design / Odp: Rolnicza gra MMO
« dnia: Grudzień 19, 2009, 19:52:26 »
Jak tylko zobaczyłem temat to pomyślałem że Warrior Studio będzie robiło kolejny symulator "rolnicy"  ;)

7
Design / Odp: POMYSŁ NA GRE MMO LUB MMORPG?
« dnia: Listopad 08, 2009, 00:16:56 »
WERSJA GRY:MMORPG, lecz zastanawiam się nad browserową
e-e. Albo, albo - gry browserowe i "zwykłe" mają zupełnie inne wymagania co do gameplayu. Jeśli zrobisz grę 3D, w którą gracz powinien grać codziennie ale tylko przez kilka minut, to nie wróżę sukcesu - takie rzeczy to lepiej przez przeglądarkę.

Liosan

To od razu przez przeglądarkę w 3D. ;)
w Unity ;)
Flash + Papervision.
Java + JavaFX + whatever lib you want for rendering 3D
Silverlight? ;)

WebGL bądź O3D  ;)

8
Programowanie grafiki / Odp: WebGL - co, gdzie i jak?
« dnia: Listopad 07, 2009, 23:08:35 »
No, na necie już pojawiają się stronki z tutorialami do WebGL wszystko ładnie opisane jest tu - www.learningwebgl.com.

Mam nadzieję że za nie długo zaczną powstawać jakieś silniki i będzie się dało spłodzić jakąś gierkę :D

9
Programowanie grafiki / Odp: WebGL czy to będzie przyszłość?
« dnia: Sierpień 19, 2009, 18:57:19 »
To częściowo rozwiewa wątpliwości - http://www.chip.pl/news/internet-i-sieci/przegladarki-internetowe/2009/08/obsluga-html-5-wkrotce-w-przegladarce-internet-explorer

Chociaż, "wkrótce" to bardzo ogólne słowo.

10
Programowanie grafiki / Odp: WebGL czy to będzie przyszłość?
« dnia: Sierpień 19, 2009, 18:43:28 »
Może ich do tego zmusić tylko konkurencja ;)

11
Programowanie grafiki / Odp: WebGL czy to będzie przyszłość?
« dnia: Sierpień 19, 2009, 18:32:44 »
Cytuj
A kto ci nagadał że nie będzie potrzebny ? Przeglądarki nie obsługują wiele "standardów" które są mało użyteczne.

Nie sprzeczaj się ze mną tylko poczytaj najnowsze newsy  ::) Oto przykłady nagłówków:

"Grafika 3D przyspieszona sprzętowo w Sieci bez wtyczki do przeglądarki"
"jedynym ograniczeniem ma być konieczność obsługi OpenGL lub OpenGL ES."


A przede wszystkim to

"Twórcy WebGL wykorzystali możliwości definiowania dynamicznych skryptów dostępnych w specyfikacji HTML 5, przez co wszystkie przeglądarki wspierające najnowszą implementację tego języka [html5](m.in. Safari 4) będą mogły korzystać ze sprzętowej akceleracji 3D. Może doprowadzić to do powstania gier i trójwymiarowych aplikacji, które bezproblemowo uruchomimy w systemie Windows, Linux oraz w telefonie komórkowym."

Upraszczając: Na wszystkich przeglądarkach które działają ze standardem HTML 5 a tym samym obsługują element Canvas bez żadnych pluginów będzie działał WGL

Jeśli chodziło ci o to że ludzie wciąż mają starsze wersje obsługujące tylko HTMLa 4.1 będą musieli zaupdatować przeglądarki - trzeba podążać z duchem czasu i wątpię czy w tej sytuacji ktokolwiek będzie wypuszczał zbędne pluginy. Chociaż użytkownicy FF nie będą mieli tego problemu ze względu na autoupdater

12
Programowanie grafiki / Odp: WebGL czy to będzie przyszłość?
« dnia: Sierpień 19, 2009, 17:54:05 »
A, bo IE się nie restartuje sam i nawet nie podpowiada nic takiego? No tak, mogłem przewidzieć. :)

Co ty gadasz u mnie w szkole ie sam się restartuje jak wejdziesz na stronę zawierającą element flash ;)

13
Programowanie grafiki / Odp: WebGL czy to będzie przyszłość?
« dnia: Sierpień 19, 2009, 16:03:17 »
Załóżmy że mój potencjalny gracz chce zagrać w moją produkcje  ale jest ciotą i nie umie sobie go zainstalować pluga, co zrobi? pójdzie do konkurencji która używa WebGL
A ile osób będzie miało zainstalowane WebGL ?

Cytuj
Oczywiście aplikacja uruchomi się wszędzie tam gdzie dostępny jest OpenGL (a także OpenGL ES).

Rofl, A kto wam nagadał że będzie potrzebny jakiś plugin?

14
Programowanie grafiki / Odp: WebGL czy to będzie przyszłość?
« dnia: Sierpień 19, 2009, 14:14:46 »
nie no są ludzie którzy na prawdę tak myślą  ;D

15
Programowanie grafiki / Odp: WebGL czy to będzie przyszłość?
« dnia: Sierpień 19, 2009, 14:00:54 »
http://unity3d.com/gallery/live-demos/tropical-paradise . To działa już dzisiaj, już teraz. I też chodzi w przeglądarce z ładną prędkością. I nigdy nie widziałem żadnej gry w tego typu rozwiązaniach. ;)

Chodzi tylko na Windowsie i Macu, o ile się orientuje nie ma wersji na inne platformy.


i starczy ;)

I jak tu nie usłyszeć lamentów ludzi którzy mówią że na Linuxie nie ma w co grać  :) Na dodatek przemawia nade mną kolejny argument nie zamierzam płacić 200 dolców za licencje umożliwiającą mi używanie ich edytora i dopisywanie skryptów. Używałeś kiedyś Unity?


Edit: Aha zapomniałem ile osób ma zainstalowany Unity Web Player? Załóżmy że mój potencjalny gracz chce zagrać w moją produkcje  ale jest ciotą i nie umie sobie go zainstalować pluga, co zrobi? pójdzie do konkurencji która używa WebGL

Strony: [1] 2 3 4