Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - qad

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 7
1
Produkcja / Odp: Pomoc przy lokalizacji gry
« dnia: Kwiecień 12, 2013, 00:56:57 »
Poszukaj na tigsource. Nawet za darmo da się znaleźć Amerykanów aspirujących do miana voice actor :) Ale są tam też pro.

Liosan

tlumaczenia jak ktoś chce

https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Al1cNCkGdEJfdF8xX0dsaHl6ZVpzMDF2OW9JaWVWMVE#gid=0

PS: qad = bladum = bladko = bladus82 to ta sama osoba dla ciekawych

2
Pierwsze co mnie odrzuca - jeszcze zanim w ogóle pomyślę o gameplay'u - to oprawa graficzna ;/
Sam jestem grafikiem/ilustratorem, mam doświadczenie z tworzeniem grafik pod gry (głównie mobile) - możemy próbować się dogadać ;p
hmental.daportfolio.com

dzięki, skontaktuje się

3
Taki game designer + trochę level designer ale bez funkcji producenta. Głównie mechanika czyli to co dla graczy najważniejsze. Chodzi mi o lepszą retencje graczy (czytaj miodnosć) bo to co mamy to słaby wynik. Nie jest on spowodowany złą implementacją tylko słabym projektem oderwanym od tego co ludzie robią na mobilnym urządzeniu dla zabicia czasu (freemium mobile casual ). Wszystko na Corona SDK + Corona Cloud, czyli multiplayer asynchroniczny + 2D rastrowa grafika.

Docelowo za jakis czas planuje przejsć na gierki na zlecenie dla kogos (nie z Polski ;), stąd takie zapytanie. Normalnie to wszystko o czym pisze przychodzi w specyfikacji od klienta... trzeba go tylko mieć. :)

4
Tak naprawdę to nikogo nie poszukuje :) ale....

Na www.bladko.com/portfolio można znaleźć kilka wydanych naszych gierek. Problem w tym że o ile pisanie idzie bez problemu, to z miodnoscią już różnie ;-)

Może ktos chciałby wziąsć udział w takim remaku jakiegos tematu, ale z własnymi pomysłami ? Wszystkich potrzebnych do produkcji w zespole już mamy.

Tomek

5
moze by tak zrobić polską wersje ? np z menelami

Ja tylko pokazuje apke, jesli się komus podoba to fajnie. Jesli nie to niech napisze co się nie podoba. Dziękuje :)

Raczej nie jestem typem "zróbcie mi grę bo mam pomysł" co widać po www.bladko.com/portfolio ;-)

6
A po co tyle hejta ? :)

Nie będzie na WP sorki. Na androida może kiedys :P kto by chciał hipstera na androidzie zresztą ?

7
Hejka,

Popełniłem cos takiego:

Wstępne informacje:
Nazwa:               Am I hipster ? Emotional intelligence test
Kategoria:           Gry -> przygodowe / quizy
Market:               AppStore
Data wydania:      21 Marca 2013
 Cena:                  Darmowa

Krótki opis:
"Am i Hipster?" to unikalny sposób na sprawdzenie swojej inteligencji emocjonalnej. W grze wcielamy się w rolę komiksowej postaci ze świata zwierząt, której przypisane są stereotypowe cechy ludzkie. Mamy do czynienia z żabką hipsterem, świnką bankierem lub bykiem wojownikiem. Celem gracza jest udzielanie odpowiedzi na proste pytania, zgodnie z osobowością wybranej postaci. Poprzez udzielanie prawidłowych odpowiedzi następuje rozwój wybranego bohatera. W ten sposób ze zwykłego, typowego zwierzaczka, bohater zamienia się w prawdziwego hipstera, bankiera lub wojownika.
 
Link do iTunes:
http://itunes.apple.com/app/id633898230
https://itunes.apple.com/us/app/id638653656

Video:

http://youtu.be/adKzX83-Pas
 
Profil Facebooka gry:

https://www.facebook.com/pages/Am-I-Hipster/384093121688306?ref=hl

Więcej o developerze:

 http://bladko.com/about/

Inne aplikacje developera:

http://bladko.com/portfolio/

Profil FB developera:

https://www.facebook.com/bladko4mobile
 
Tomek

8
Aktualizacja
 


9
ale szczerze mówiąc to nie wiem jak to w tej chwili działa bo jestem od dłuższego czasu na Macu

żeby co

Pozdrawiam
Tom

10
witam,

zamknąłem stronke ponieważ osoba która była zainteresowana projektem open source zaraz po otrzymaniu żródeł zwiała i słuch o niej zaginął .... co delikatnie mnie troche wkurzyło i przestałem się tematem zajmować.

2.3 jest najnowsza. Dalej są osoby zainteresowane tutaj ?

najnowsza wersja jest 2.3B która jest mocno zmodyfikowana.

Pozdrawiam
Tomek

11
Projekty zaawansowane / Odp: "TreeD" Edytor grafik pixel art 3D / voxel edytor
« dnia: Październik 10, 2011, 22:31:55 »
Witam,

Czy znajdą się na forum osoby zainteresowane udostępnieniem projektu jako open source w google project ?  C# / .NET / MS VS + docelowo jakieś SDL do szybszych primitives. Chcę się trzymac  pierwotnego założenie odnośnie generatora izometrycznych pixel art więc w pełne 3D voxel editor nie chce wchodzić, zresztą taki produkt już jest...

Pozdrawiam
Tomasz

12
OpenGL / Odp: Bardzo słaba wydajność SharpGLa
« dnia: Październik 10, 2011, 09:37:45 »
Dzięki właśnie o takie mierzalne informacje mi chodziło.


13
OpenGL / Bardzo słaba wydajność SharpGLa
« dnia: Październik 09, 2011, 23:58:11 »
Witam,

Mam bardzo prostę pytanie odnośnie OpenGL i SharpGLa (http://sharpgl.codeplex.com/)
Wydajność poniższego przykładu na dosyć poteżnym sprzęcie jest nikła. Chciałbym wyeliminować przyczynę w postaci niedopracowanej biblioteki SharpGL lub jakiegoś trywialnego błedu. Chciałbym dodać że biblioteke potrzebuje tylko do prostego rzutu izometrycznego do renderu pixel artu i ogólnie na 3D mam pojęcie średnie.

        static OpenGL gl;
        private void openGLControl1_OpenGLDraw(object sender, PaintEventArgs e)
        {
            gl = this.openGLControl1.OpenGL;
            gl.Clear(OpenGL.COLOR_BUFFER_BIT | OpenGL.DEPTH_BUFFER_BIT);
            gl.MatrixMode(OpenGL.PROJECTION);
            gl.LoadIdentity();
            gl.Ortho(-50.0f, 50.0f, -50.0f, 50.0f, -50.0f, 50.0f);
            gl.MatrixMode(OpenGL.MODELVIEW);
            gl.LoadIdentity();
            gl.Rotate(35.265f, 1.0f, 0.0f, 0.0f);
            gl.Rotate(45.0f, 0.0f, 1.0f, 0.0f);

            // dla ruchu WSAD
            gl.Translate(xxx, yyy, zzz);

            for (int z = 0; z < 20; z++)
                for (int y = 0; y < 20; y++)
                    for (int x = 0; x < 20; x++)
                    {
                        DrawSingle(gl, x, y, z);
                    }
        }

        void DrawSingle(SharpGL.OpenGL gl, int x, int y, int z)
        {
            gl.Translate(x, y, z);
            gl.Begin(OpenGL.QUADS);
            gl.Color(0.0f, 1.0f, 0.0f);
            gl.Vertex(0.0f, 0.0f, 0.0f);
            gl.Vertex(1.0f, 0.0f, 0.0f);
            gl.Vertex(1.0f, 0.0f, 1.0f);
            gl.Vertex(0.0f, 0.0f, 1.0f);

            gl.Color(0.0f, 0.8f, 0.0f);
            gl.Vertex(0.0f, 0.0f, 0.0f);
            gl.Vertex(0.0f, 0.0f, 1.0f);
            gl.Vertex(0.0f, -1.0f, 1.0f);
            gl.Vertex(0.0f, -1.0f, 0.0f);

            gl.Color(0.0f, 0.6f, 0.0f);
            gl.Vertex(0.0f, 0.0f, 1.0f);
            gl.Vertex(1.0f, 0.0f, 1.0f);
            gl.Vertex(1.0f, -1.0f, 1.0f);
            gl.Vertex(0.0f, -1.0f, 1.0f);
            gl.End();
            gl.Translate(-x, -y, -z);           
        }


VS 2010 C# na dosyć potężnym sprzęcie rysowanie 20x20x20 elementów po 3 polygony w prawdziwym rzucie izometrycznym to kilka FPS (z nawigacją WSAD) 

Rozumiem że problem może być ponieważ:
        jest to na jednym wątku
        mieszam aplikację OpenGL z WinForms
        nie ma żadnej optymalizacji niewidocznych elementów
        nie grupuje operacji w jakieś pakiety

ale mimo wszystko to wydajność porównywalna do GDI+. W załączniku debug exe a kod to w sumie tylko to co powyżej.

Z góry dzięki za jakieś uwagi.
Tomek

14
Projekty zaawansowane / Odp: Commander Pixman [Retro platformowka pod iOS]
« dnia: Październik 09, 2011, 00:14:54 »
reklama addmob / airpush, in application transactions, cross aplication promotion, product placement, rozmaita mozaika wersji aplikacji (retro, HD, full, lite, skórki), wartość rozpoznawalności marki, ruch generowany przez userów na serwisie domowych, nośniki analogowe marki (koszulki, czapeczki), konferencje, warsztaty, social media, komiksy, filmiki o firmie / gierce / bohaterach czyli frenchajz ...... dlatego aplikacje na androida są darmowe bo zarabia się na innych rzeczach a nie na samej gierce.

PS: gierka świetna  ;-)  świetny towar, teraz z niej zrób wszystko żeby można było zrobić to co napisałem powyżej


15
Projekty zaawansowane / Odp: "TrzyD" Edytor grafik pixel art 3D / voxel edytor
« dnia: Październik 08, 2011, 23:14:01 »
może jutro będzie wersja 2.3 z wieloma nowymi opcjami:
http://www.youtube.com/watch?v=exM5q1ym-hk

- customizable UI
- 4 additional sides of view (4 normal + 4 isometric)
- side toolbar panel with all options similar to Office ribbon panel
- many new tools for drawing (like spray or rectangle)
- pixel selection engine (WIP)
- simple layer engine (WIP)
- simple animation engine (WIP)
- some new markers for viewing single, multi layers
- new export options (single file, choose which view to export)
- new processing options (like contrast, black and white)
- improved palette editor
- improved resizer
- improved properties tab

download BĘDZIE na stronie


Strony: [1] 2 3 4 5 ... 7