Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - cybek

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 96
1
Projektowanie kodu / Odp: Refactoring w programowaniu strukturalnym
« dnia: Styczeń 17, 2014, 10:46:23 »
Zamiast klas możesz zrobić namespace. Wtedy w headerku dajesz externy tylko tych zmiennych które używasz na zewnątrz, resztę możesz opakować funkcjami. Plus jest taki, że w przeciwieństwie do klas, możesz poukrywać sporo zmiennych definiując je z cppku i nie pokazując ich na zewnątrz tego pliku.

2
SDL / Odp: SDL - biblioteka pełna niespodzianek
« dnia: Październik 27, 2013, 13:04:00 »
Z tego co pamiętam to rolka wysyła jednocześnie event naciśnięcia przycisku i zaraz po nim event puszczenia przycisku. Jeśli sprawdzasz eventy w pętli to w pierwszym obieu przypisujesz wartość 1, a w następnym od razu ją zerujesz.

3
Szkółka / Odp: Kompilacja i uruchamianie programu w programie
« dnia: Lipiec 25, 2013, 15:35:58 »
http://linux.die.net/man/3/pclose
Cytuj
The pclose() function waits for the associated process to terminate and returns the exit status of the command as returned by wait4.
O ile o to ci chodziło?

4
Szkółka / Odp: WinAPI dialog wyboru pliku
« dnia: Lipiec 02, 2013, 14:14:14 »
Warto dodać, że GetOpenFileName zmienia wartość CWD (current working directory) na folder który został wybrany, przez co wszystkie pliki, które będziesz chciał czytać/zapisywać będą tam tworzone.

5
Produkcja / Odp: Gry na pc z reklamami?
« dnia: Lipiec 01, 2013, 13:11:13 »
QuakeLive na darmowym koncie (premium wyłącza reklamy i daje dostęp do wszystkich map) wyświetla przed grą przez 15 sekund reklamę (zwykl jakiś obrazek), a do tego są billboardy w grze, zero inwazyjne.

6
Branża / Odp: Pixel heaven 2013 - impreza dla fanów pikseli
« dnia: Czerwiec 09, 2013, 23:23:29 »
Nazywasz to CPU, a może to FPU? (Flipper Processing Unit)

7
Warsztat Summer of Code 2012 / Odp: Warsztat Summer of Code 2012
« dnia: Czerwiec 06, 2013, 23:57:21 »
Dobra koledzy, mam dostęp do nieoficjalnych przecieków, podobno pierwsze miejsce w WSoCu 2013 zajął Krzysiek K. :D

8
DirectX / Odp: Stała pozycja i rozmiar elementów 2d na ekranie
« dnia: Czerwiec 06, 2013, 23:55:23 »
Następnie przez to mnożysz pozycje obiektów, szybkość ich poruszania się itd.
Tego to chyba nie bardzo... same pozycje wystarczy przemnożyć przecież o_O
W końcu prędkość jest relatywna do oryginalnych wymiarów.

9
Od ID to Quake ma genialny system "funkcji wirtualnych" w C.
Z tego co pamiętam to Penumbra ma otwarte źródła, więc warto przyjrzeć się tamtemu silnikowi, zwłaszcza fizyki.
Duke Nukem 3D, Shadow Warrior też mają otwarte źródła, więc warto zajrzeć jak to sie dawniej robiło gry.

10
Czasami dzielenie przez zero też się przydaje:
float val=1.0f/0.0f;

11
Windows / Odp: Wirtualny dysk
« dnia: Maj 05, 2013, 14:49:57 »
"Keep it simple, stupid", czyli zasada "zrób coś jak naprościej, po co sie męczyć".
Ale chyba nie na tym polega zabawa, nie?

12
Zamiast "PLAYER_W/2" używaj s->w/2 i s->h/2 w funkcji wyświetlającej obróconą teksturę.

13
Poszukuję / Odp: Poszukujemy ludzi do wielkiego projektu gry.
« dnia: Maj 02, 2013, 00:48:47 »
Toż to widać, że to grupa profesjonalistów ze stroną (w przyszłości) na ugu.pl
Bo to będzie przekierowanie na stronę każdego z trzech studiów pracujących nad tą grą :D

14
Szkółka / Odp: [C++][AS3]... Return
« dnia: Kwiecień 15, 2013, 09:55:14 »
Wystarczy pisać dużo klamer, pustych linii i krótkich ifów, forów.
Np. "if(1)", "for(;;)", etc.

15
Językoznawstwo / Odp: [ASM] Problem z dyrektywą .386
« dnia: Kwiecień 14, 2013, 23:53:55 »
Można używać rejestrów 32-bitowych, ale 64-bitowych już nie
[bits 16]
mov rax, 0
Wynik nasma:
Cytuj
test.asm:3: error: instruction not supported in 16-bit mode

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 96