Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - maxbog

Strony: [1] 2
1
C++ / Odp: Najoptymalniejsza metoda wczytywania plików
« dnia: Wrzesień 26, 2007, 16:23:01 »
Dodam jeszcze tylko że korzystając ze strumieni C++ warto wyłączyć synchronizację z stdio poprzez:
Kod: (cpp) [Zaznacz]
ios_base::sync_with_stdio(false);Bardzo przyspiesza to pracę strumieni, ale gdy korzysta się również z stdio, opcja musi być włączona.

2
Gry / Odp: EmpireEarth
« dnia: Sierpień 15, 2007, 01:42:38 »
A czy to legalne, tak z jednej płyty na trzech kompach ???


 :P

AFAIK, póki ma się trzy licencje to jak najbardziej ;)

A do autora:
Może jedna kopia się zaktualizowała automatycznie (np. jeśli była wcześniej zainstalowana)?

3
Gry / Odp: Najlepsza firma produkująca gry.
« dnia: Lipiec 20, 2007, 21:02:18 »
Valve - Za half-life'y i csa
Blizzard - d2 i wow(w rtsy nie gram)
Interplay -  The lost vikings
id - wolf3d i quake'i

eh... Interplay odpada, bo The lost vikings zrobił też Blizzard, Interplay to tylko wydał :)

4
C++ / Odp: Dziwny blad linkera dla metod statycznych
« dnia: Czerwiec 22, 2007, 14:21:26 »
Dzieki, chyba miales racje :)
Kolejne pytanie z serii - da sie jakos przedefiniowac standardowe std::cerr tak, zeby wszystko co pisze na cerr trafialo do jakiejs naszej funkcji a nie na standardowa konsole?

Przekierowanie do pliku:
ofstream plik("bla.txt");
cerr.rdbuf(plik.rdbuf());

A jeśli chcesz do funkcji to musisz sobie strumień napisać własny. Boost ma bibliotekę iostreams - podobno (sam nie korzystałem) niesamowicie ułatwia wtedy życie.

5
C++ / Odp: Dziwny blad linkera dla metod statycznych
« dnia: Czerwiec 22, 2007, 00:36:01 »
Cytuj
Ok, dzieki. Czyli zrobilem dobrze - pytanie dlaczego ten blad? Wina boosta?
Bynajmniej. Jako że niebardzo wiadomo gdzie jest błąd to gdybym miał strzelać wybrałbym tą linię:
python::handle_exception(&Lacznik::Wykonaj);Do tej funkcji trzeba pewnie wysłać wskaźnk na funkcję 0-argumentową, a &Lacznik::Wykonaj jest wskaźnikiem na funkcję składową klasy, a nie funkcję. Jedynym wyjściem bedzie zadeklarowanie Wykonaj jako metody statycznej, dzięki czemu jej wskaźnik będzie się "zachowywać" identycznie jak wskaźnik na funkcję.

6
SDL / Odp: SDL i pisanie interface'u
« dnia: Czerwiec 10, 2007, 01:11:59 »
Być może to cie zainteresuje: http://www.gamedev.net/reference/programming/features/gui/ Wprawdzie pisane w DirectX, ale myślę że użycie tego i przeportowanie na sdl nie będzie zbyt trudne.

7
C++ / Odp: Biblioteka...
« dnia: Maj 16, 2007, 22:52:43 »
Myślę że koledze chodzi o konwersje ze struktury na inta. Poczytaj o operatorach konwersji, np. tu: http://www.intercon.pl/~sektor/cbx/advanced/overloading.html

8
DirectX / Odp: Bezpośredni dostęp do powierzchni
« dnia: Grudzień 27, 2006, 21:38:23 »
Może ustawisz rozdzielczość inną niż najlepsza dla danego monitora. Większość lcd ma pewną ustaloną, przy której obraz wygląda najlepiej, a w innych obraz jest rozmazany i występują objawy podobne do tych które napisałeś. Spróbuj ustawić inną rozdziałke. Jak masz lcd 17" to pewnie 1280x1024, dla 15" to chyba 1024x768, a dla panoramicznych to nie wiem :), poszukaj w dokumentacji monitora (laptopa?).

9
Narzędzia / Odp: edytor 2d
« dnia: Grudzień 09, 2006, 13:54:24 »
A ja jeszcze poleciłbym Paint.Net. Też darmowy.

10
Językoznawstwo / Odp: Python - WebDevelopment?
« dnia: Wrzesień 26, 2006, 16:18:26 »
Ja z kolei polecam django. Kompletny framework MVC, więc masz osobno ligike, widoki i bazy danych. Duuużo lżejszy od Zope a do tego ma chyba najlepszą dokumentacje z frameworków pythonowskich i świetne community. Btw. django pracuje jeszcze na pythonie 2.4 ale ludzie piszą że na 2.5 też im działa, możesz potestować

11
Visual Studio / Odp: Problem Visual C++ 2005
« dnia: Wrzesień 08, 2006, 00:45:36 »
Prawie na pewno nie dodałeś jakiejś biblioteki. Sprawdź, może dodałeś do release a do debug nie (albo odwrotnie)?

12
Projekty rozpoczęte / Odp: Dong - Najlepszy Pong 3D :)
« dnia: Maj 22, 2006, 15:51:27 »
Też uważam, że gierka jest bardzo fajna. Znalazłem jednak jednego malego babola. Mianowiicie, gdy piłka zacznie latać w poprzek boiska, przeciwnik "głupieje" i też lata w poprzek boiska, wogóle nie ataując piłki. Mimo to jednak gra się bardzo przyjemnie.

13
Inne / Odp: POdobieństwo VC++ 6 a VC++ 2005 Express
« dnia: Maj 04, 2006, 21:37:48 »
Visual C++ 6.0 mimo że ma już 9 lat nadal nie jest za darmo, tylko trzeba go kupić. Visual C++ 2005 Express mimo że nowy, jest za darmo.
Hehe, od 1 maja wywala komunikat, że już go można odinstalować :P Bo "Express" się już skończyło - można zmienić datę w systemie, ale to przecież nielegalne  ::)
Albo można odinstalować wersję beta i sciągnąć legalną finalną wersję VC++ 2005 Express z Microsoftu (do października da się sciągnąć, ale jak zdążysz, to masz licencję bezterminową). :)
Małomiękki ogłosił, że expressy będą darmowe już na zawsze, więc nie musisz się spieszyć ze ściąganiem :)

14
Zrobilem updejta DX i po wlaczeniu mam tylko czarny ekran , ale normalnie moge wyjsc z aplikacji

Moj komp to:
Athlon XP1.8+
HIS Radeon 9k pro 128mb
DirectX 9.0c

Ja bym obstawiał że nie masz SM 2.0 na swojej karcie graficznej

15
Językoznawstwo / Odp: Gra w Ocamlu
« dnia: Kwiecień 11, 2006, 15:13:01 »
Pisać w OCamlu programy użytkowe?  :o Masochizm  ;)

Strony: [1] 2