Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - rm-f

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 155
1
Projektowanie kodu / Odp: c++ skill desing
« dnia: Grudzień 20, 2015, 19:11:56 »
Introspekcja/dostęp do metadanych w runtime/refleksja w C++ kiedy?
Dopisz sobie, jak pamiętam Valve tak zrobił.
http://media.steampowered.com/apps/valve/2014/Sergiy_Migdalskiy_Debugging_Techniques.pdf

btw. W androidzie serializacje też się piszę z palca (Parcelable).

2
Webowe / Odp: PHP+MySQL już w lamusie - co teraz?
« dnia: Grudzień 14, 2015, 19:52:46 »
Jest jakiś opensourcowy odpowiednik
Nie ma...

Chociaż, może kiedyś to będzie alternatywą: http://hood.ie/

3
Webowe / Odp: PHP+MySQL już w lamusie - co teraz?
« dnia: Grudzień 14, 2015, 16:21:50 »
Przykładowo: chcę napisać prywatną webową appkę która ma być listą ToDo - dodaj wpis, edytuj wpis, usuń wpis, zaznacz zrobione/niezrobione i NIC więcej (appka nie będzie dalej rozwijana). Za to co ważne - chcę żeby to było bezpieczne i zrobione SZYBKO i PROSTO. Czekam na sugestie. :)
https://www.firebase.com/ + https://material.angularjs.org + https://angularjs.org/
Szybciej i łatwiej się nie da dobra, da się, ale to już hipsteriada na całego..
Minusem jest vendor lock-in.

http://todomvc.com/examples/firebase-angular/#/

4
Cykliczne Warsztatowe Compo / Odp: "Zrozumieć programowanie" - compo!
« dnia: Listopad 07, 2015, 21:49:14 »
Co do RLE, to ja bym ustalił czy bitmapa ma mieć kompresje, gdyż np. taki "stb_image.h" nie obsługuje takich cudów.

5
Projektowanie kodu / Odp: Wzorce projektowe do gamedev i struktura klas silnika
« dnia: Październik 29, 2015, 11:46:33 »
Czy sa jakies przydatne wzorce do gamedevu (oprócz Singletona)?


A co do tematu:
Iteruj kod silnika aż Ci się wyklaruje co i jak ma wyglądać.

6
Warsztat Summer of Code 2015 / Odp: Warsztat Summer of Code 2015
« dnia: Październik 28, 2015, 20:40:00 »
Słowo się rzekło, książeczka pod ekranem. ;)

7
Java / Odp: Liczebniki w formie słownej
« dnia: Październik 15, 2015, 05:40:24 »
to wynikowy kod miałby kilkadziesiąt gigabajtów i najpewniej nie przeszedłby przez kompilator? :)
Pewnie  300+GB

Miałem pewien pomysł:
http://codepen.io/anon/pen/MaEOaK
...ale musiałbym zrobić kod scrollowania specjalnie pod to, gdyż wszystkie gotowe virtual scrolle nie dają rady.
Bo wszystkie przeglądarki wymiękają w przypadku overflow lub translate.. :)

8
Warsztat Summer of Code 2015 / Odp: Warsztat Summer of Code 2015
« dnia: Październik 05, 2015, 16:21:39 »

9
Warsztat Summer of Code 2015 / Odp: Warsztat Summer of Code 2015
« dnia: Październik 02, 2015, 09:42:50 »
17? No to czekam na wyniki!

10
Silniki / Odp: Profesjonalny, komercyjny silnik
« dnia: Wrzesień 08, 2015, 16:01:27 »
Robie w unity3d. I mowa o kodzie dodatkowym a nie silniku.
No cóż w takim razie gratulacje. Sprawdzałeś już w praktyce czy tego kodu jesteś w stanie użyć? W innym projekcie?

11
Silniki / Odp: Profesjonalny, komercyjny silnik
« dnia: Wrzesień 08, 2015, 12:51:00 »
Przykładowo robię grę rts ale równie dobrze mógł bym robić wyścigówki, przygodówkę, FPP,TPP, mach-3 ;)  i wiele innych na tym co już mam zrobione.
W sensie zrobiłeś silnik?
Przez kod gry rozumiałem kod działający już na jakimś silniku.

12
Silniki / Odp: Profesjonalny, komercyjny silnik
« dnia: Wrzesień 08, 2015, 12:09:23 »
@bies - mój kod jest coś warty. Cały ten czas, który poświęciłem na jego przemyślenie, zakodowanie, debugowanie, zakodowanie z poprawkami i debugowanie. Jeśli nie szanuję swojej pracy - zwłaszcza hobby, to nie szanuję siebie.
Nie, koszt produkcji kodu != jego wartość. Mam przed sobą kod którego wyprodukowanie kosztowało parędziesiąt kafli i wiesz co? Nie jest warty funta kłaków...
Dodatkowo kod gry ma niemal zerowy reusability chyba że chcesz masowo klepać match-3, dlc...

Z piratami nie wygrasz a scena moderska w grze to chyba same plusy.

13
Showcase / Odp: jAllegro - Allegro na JS
« dnia: Sierpień 07, 2015, 16:14:58 »
Jak odpowiednio podepniesz grunta (a raczej grunt-watch + grunt-jshint), to kod automatycznie co zapis pliku się sprawdzi pod względem błędów, jak np:

1442   Missing semicolon.
1443   Missing semicolon.
1444   Missing semicolon.
1445   Missing semicolon.
1447   Missing semicolon.

Co do dokumentacji ja bym i tak podpiął pod github pages i generowanie ich automatycznie w gruncie.
Z prostego powodu jak ktoś zrobi forka to będzie miał łatwiej.

14
Showcase / Odp: jAllegro - Allegro na JS
« dnia: Sierpień 07, 2015, 01:53:28 »
Dodaj bowera... A do mininifikacji, lintowania i testow uzyj grunta. To z takich podstawowych spraw. Dokumentacje moglbys dac do github-pages.

15
Showcase / Odp: jAllegro - Allegro na JS
« dnia: Sierpień 07, 2015, 01:03:24 »
Użyj IIFE na litosc boską!
Moze jak bede mial chwile to wrzuce pull req.

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 155