Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - rajkonkret

Strony: [1] 2 3 4
1
Programowanie grafiki / obsługa webcamery w c++
« dnia: Wrzesień 30, 2014, 18:41:58 »
witam. potrzebuję nauczyć się jak z kamery podłączonej do usb sciągnąć obraz, nagrać do pliku i zrobić np.: screenshota. Podpowiedzcie jakieś strony, biblioteki itd..

2
to ja tez musze bloga poczytać bo szukam tych samych odpowiedzi:) a gra fajna i ładnie to to wygląda.

3
Gry / Odp: Wiedźmin 2
« dnia: Maj 24, 2011, 11:35:30 »
Gra mi się bardzo podoba, chociaż jeszcze mało widziałem, bo niespecjalnie mam czas grać.
Z minusów które zauważyłem:

- Świat faktycznie nie jest otwarty - nie ma się takiego wrażenia jak chociażby w serii Elder Scrolls (np. Morrowind czy Oblivion), że można się wspinać po górach, iść na około itd. Pomijając same lokalizacje i ich dostępność w zależności od fabuły to jest po prostu tak, że nie można skakać z każdego wzniesienia, czasami nawet niewielkiego i logika wskazywałaby, że byłoby to możliwe. Często krzaki blokują drogę albo zbytnie nachylenie stoku, w miejscach, gdzie intuicja podpowiada, że powinno dać się przejść. Żeby nie było, że każda gra tak ma - we wspomnianych Morrowind czy Oblivion nie miałem takiego wrażenia.

- Może ten bug tylko u mnie, ale jeśli podążamy za postacią, która otwiera drzwi, to nie możemy przejść przez te drzwi otwarte przez tę postać, a sami musimy je otworzyć.

- Zdarzyło mi się 2 razy, że po zginięciu (w akcji ze Smokiem) nie mogłem zaznaczyć myszką żadnej z opcji YES or NO za pytaniem 'czy wczytać ostatni save'. Na szczęście spacja działała.

- Zbieranie łupu po trupach. Szkoda, że od razu nie widać czy coś wypadło, bo nie wiadomo czy się cofać po walce... Nie do końca też perfekcyjnie celowanie w trupy działa, ale ogólnie jest ok.

Żeby nie było, gra świetna, podoba mi się :) Plusów byłoby dużo więcej.

generalnie wszystkie twoje problemy ja też mam więc ta gra tak ma:) drzwi i yes or no:) to również byk:)

4
Gry / Odp: Wiedźmin 2
« dnia: Maj 19, 2011, 02:51:11 »
czytając wszelkie problemy na forum w poniedziałek byłem bliski wycofać preorder.... jednak nie zrobiłem tego i bardzo się cieszę bo w sumie gra zainstalowała się bezproblemowo i na e5200@3.2ghz i gf gts250 spoko śmiga. więc myślę, że chłopaki zrobili kawał dobrej roboty. no to co czekamy wiedźmina 3 ;)

5
Gry / Odp: Wiedźmin 2
« dnia: Maj 16, 2011, 13:55:30 »
a jutro tylko kolejnych 100 000 aktywacji:) czy serwery to wytrzymają?:) a moze opóźnią wysyłkę by im nie padło naraz tyle:)

6
Gry / Odp: Wiedźmin 2
« dnia: Maj 15, 2011, 21:30:52 »
no no, ja też czekam na preordera :-) chociaż dzisiaj mało mnie szlag nie trafił jak zobaczyłem w gazecie reklamę MM w Toruniu i Wieśka 2 za 89,90 g#$%&^&$ a ja w gram.pl z przesyłką dałem 112 ...
ale w gram.pl kod na dodatkową zawartość jest

7
Gry / Odp: Wiedźmin 2
« dnia: Maj 15, 2011, 19:25:39 »
no ja też zamówiłem i czekam:) we wtorek może już będzie:)

8
C++ / Odp: [WINAPI][C++] Problem z kompilacją i programem.
« dnia: Maj 12, 2011, 21:49:48 »
a innych błędów nie wywala?

9
a w Łodzi kiedy?

10
Showcase / Odp: XenoN Core
« dnia: Maj 07, 2011, 15:42:05 »
xenon core jak mnie pamiec nie myli wykorzystuje open gl wiec automatycznie ma przewage na sdl wydajnościowa... co do programowania  w nim po krótkiej chwili łatwo załapać o co chodzi noi dobry support po polsku:)

11
Kupię / Odp: Prośba o testy #2 (identyfikacja systemu)
« dnia: Maj 07, 2011, 14:34:49 »
działa i nawet wykryło oc procesora...
[13:32:37] CPU : 2 x 3199 (3199) MHz (Pentium(R) Dual-Core  CPU      E5200  @ 2.50GHz, FPU MMX SSE SSE2 SSE3 SSSE3 EST HTT)
[13:32:37] RAM : 481MB/3071MB
[13:32:37] GPU : NVIDIA GeForce GTS 250 [6.14.12.5896, 7-9-2010] :: NVIDIA Corporation GeForce GTS 250/PCI/SSE2 using OpenGL 3.3.0
[13:32:37] OS  : Windows XP (5.1 Dodatek Service Pack 3) 32 bit


12
Poszukuję / Odp: Pomoc przy WG (WarsztatGame/WarlocksGauntlet)
« dnia: Maj 04, 2011, 18:34:35 »
żeby pomóc, trzeba umieć samemu:) ochota jest umiejętności brak. Pozdrawiam całą ekipę WG. Może jednak projekt zakończy się sukcesem.

13
Showcase / Odp: XenoN Core
« dnia: Maj 02, 2011, 13:36:05 »
w uznaniu zasług jakie ma ten silnik jako 2d wersja 3d jest jak najbardziej oczekiwana ze względu na bardzo dobrą współpracę z autorem tego silnika... ja troszkę starszą wersję próbowałem i autor zawsze służył pomocą nawet w zakresie "głupich pytań". myślę, że taka polityka co do silnika 3d zaowocuje dobrym produktem z dobrym supportem co jest bardzo ważne dla początkujących jak i średnio zaawansowanych. Więc życzyć powodzenia i czekać efektów.

14
Showcase / Odp: XenoN Core
« dnia: Grudzień 06, 2010, 12:37:18 »
Bodajże Chrome 8 :) - trzęsący się napis XenoN w takim tempie, że trudno przeczytać.
firefox 4 beta 7 podobnie;) ale działa.

15
Showcase / Odp: XenoN Core
« dnia: Listopad 11, 2010, 23:11:07 »
@up Znam to ale jestem ciekaw co powoduje, że w XenoN'ie fps jest ogromny nawet gdy są jakieś obiekty (gdy normalnie fps powinien spaść znacznie). Jakoś trudno mi uwierzyć by w edytorze pokazanym nieco wyżej fps mógł sięgać aż 2000  ??? Wiem że karta jest istotna, ale przy wyświetlaniu elementów edytora fps powinien spaść do jakiejś ludzkiej wartości. Tak mi się przynajmniej wydaje.

normalnie jest zablokowany fps na 60.. chodzi o edytor do tej gry... a po odblokowaniu ma takie cuda... w trakcie gry dochodzi do 200 troche dymu od wybuchów robi zamieszanie. i tyle w temacie fps

Strony: [1] 2 3 4