1
Warsztat Summer of Code 2014 / Odp: Gizarma
« dnia: Wrzesień 15, 2014, 12:41:59 »Cytuj
Jak zawsze zaczynając od najgorszego po pierwszym odpaleniu jestem zaskoczony interfejsem. Poruszanie komendy powinny być raczej zapożyczone z androida, innych rtsów, chociażby plemion, wymienionych gdzieś wcześniej setlersów.
Jednostki poruszają się, ich wyznaczona droga też się skraca, tylko problem w tym, że trwa to długo. W sensie co najmniej kilka minut na jedno pole.
Cytuj
Jeszcze ta całościowa statyczność
Statyczność jest raczej nieunikniona przy takim projekcie i budżecie. Raczej nie wyobrażam sobie, żebyśmy byli w stanie zachwycić gracza efektami graficznymi. Tu chyba jesteśmy na przegranej pozycji, dla tego staramy się inwestować przede wszystkim w rozgrywkę.
Poza tym "statyczność" jest konsekwencją wyboru stylu graficznego. Widok główny, to nie jest widok z lotu ptaka jak np. w Settlersach, czy Anno. Widok główny, to widok na rysowaną mapę w stylu średniowiecznym.