Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - MoHeR

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 13
1
OpenGL / Odp: OpenGL shader'y nie działaja
« dnia: Luty 23, 2014, 16:31:23 »
gl_FragColor to odpowiedź na Twoje pytanie.
Co z tego, ze zmieniasz wartość swojej zmiennej, skoro OpenGL jej nie używa.

2
Projekty rozpoczęte / Odp: pou , tamagochi itp
« dnia: Luty 21, 2014, 22:24:19 »
Zrob ta gre online tak, zeby mozna bylo rywalizowac z innymi w roznych wyscigach, grach, itd. Jestem pewien, ze popularnosc gry podskoczy, poniewaz kazdy lubi byc najlepszy. Mozna zrobic np biegi, plywanie, strzelanie, etc, a nastepnie z kazdej dziedziny wybrac "mastera". Engine takiego serwera bylby stosunkowo prosty, a przy dobrze zaprojektowanym kodzie kolejne dyscypliny mozna dodawac wraz z update'ami gry.
Wedlug mnie dodatki, ktore nic nie daja (czapki, kolorki, ozdoby, etc) to +10 do popularnosci gry.
To oczywiscie tylko moja sugestia i opis potencjalnie popularnej gry :)

3
Projektowanie kodu / Odp: C++ Problem ze stworzeniem ekwipunku.
« dnia: Luty 21, 2014, 22:12:10 »
Kiedy juz skonczysz ta Twoja gre, umiesc w niej linka do tego postu. Najlepiej w dziale "O autorach"

4
Projekty rozpoczęte / Odp: pou , tamagochi itp
« dnia: Luty 16, 2014, 18:39:25 »
a moze by tak wychowywac wieworke ? Ludzie lubia wiewiorki. A wyscigi wiewiorek to byloby cos :D

5
Sieć i multiplayer / Odp: Komunikacja klient - serwer
« dnia: Luty 10, 2014, 23:56:06 »
Cytuj
klawisz A uruchamia przed sobą animacje(fala na 2 kratki, coś ala atak powiedzmy).
Wiec powiedz serwerowi, ze wcisnales klawisz 'A', a on niech sie martwi, co sie wtedy stanie.
Kiedy serwer ustali, jakiej profesji jest gracz i jaka umiejetnosc kryje sie pod przyciskiem 'A', rozsyla do innych userow wiadomosc, ze user x uzyl umiejetnosci y.
Serwer wtedy wypuszcza wirtualna fale (zadnej grafiki, jedynie pozycja i wielkosc) i kiedy fala na serwerze udezy w jakiegosc playera, serwer znow rozsyla informacje do wszystkich userow, ze user x oberwal za y obrazen od usera z.

6
Projekty rozpoczęte / Odp: pou , tamagochi itp
« dnia: Luty 10, 2014, 23:25:16 »
Cytuj
Nie chcę Cię martwić, ale taka gra (w 2D) już istnieje.
Na szczescie ta gra jest taka krotka, bo mnie wciagnela i przeszedlem cala ;d Zdobylem korone :D
Chyba tak mnie urzekla grafika tego malego kurczatka... Jej <3

7
Projekty rozpoczęte / Odp: pou , tamagochi itp
« dnia: Luty 03, 2014, 18:51:17 »
Cytuj
...chce wystartować z projektem który w efekcie ma zostac udostępniony za darmo...
Cytuj
Nie licze ani na ogromny sukces ani wielkie pieniadze .
Chciales chyba powiedziec, ze nie liczysz na zadne pieniadze ?
Cytuj
Fakt bede w to wsadzal wlasne pieniadze
[tak z ciekawosci] Na co zamierzasz przeznaczyc ów pieniadze ?

8
Szkółka / Odp: GLFW3 na VC 2010
« dnia: Styczeń 19, 2014, 15:17:46 »
Dzieki, działa :P

9
Szkółka / GLFW3 na VC 2010
« dnia: Styczeń 18, 2014, 19:11:57 »
Witam,
Oczywiscie wywala mi blad, ze nie mozna znalesc MSVCR110.dll.
Jest jakas wersja pod VS2010 ? Albo inny sposob, zeby odpalic GLFW na VS2010 ?

10
Projektowanie kodu / Odp: C++ Problem ze stworzeniem ekwipunku.
« dnia: Styczeń 18, 2014, 11:33:02 »
Chodziło mi raczej o to, ze jakoś nie pasuje mi dziedziczenie klas, wskaźniki i std::vector do takich pytan, jakie autor zadaje. Mam wrażenie, ze On nawet nie wie, co pisze.

11
Projektowanie kodu / Odp: C++ Problem ze stworzeniem ekwipunku.
« dnia: Styczeń 17, 2014, 22:40:14 »
Kod tego goscia jest o 10 leveli wyzej, niz jego pytania i umiejetnosc samodzielnego myslenia... Intersujace

12
Oferuję / Odp: Designer
« dnia: Grudzień 28, 2013, 14:51:19 »
loreen, czytaj wiecej ksiazek...

13
Windows / Odp: Winapi prędkosć funkcji GetPixel()
« dnia: Grudzień 08, 2013, 21:15:14 »
Wiec napraw licznik FPS, a jeśli uważasz, ze dostajesz poprawny wynik, to chyba za wcześnie na liczenie FPS ;D przy zatrzymywania każdej klatki na 200 MS powinieneś dostać max 5fps. Nie ma prawa być więcej... Jeśli chcesz 60 FPS, to powinieneś zatrzymywać program na ~16ms (ale ten czas powinien być zależny od czasu trwania 1 klatki).

14
Windows / Odp: Winapi prędkosć funkcji GetPixel()
« dnia: Grudzień 08, 2013, 18:49:37 »
zatrzymujesz program na 200ms i licznik Ci dobija do 8 klatek na sekunde ? Niezle

15
Szkółka / Odp: android OpenGL get pixel
« dnia: Listopad 24, 2013, 16:58:52 »
Nie mogę w ogóle zmienić wartości żadnej zmiennej wewnątrz klasy GLRenderer ( kiedy próbuje zmienić wartość, ta wciąż wynosi 0).
Wie ktoś, dlaczego tak się dzieje ? Probowalem także napisac funkcje set(int value), która należała do klasy MainActivity, alke nic nie dało.
Zupełnie tak, jakby Zadná metoda klasy GLRenderer nie była wykonywana (włącznie z konstruktorem). Ale z drugiej strony wszystkie funkcje OpenGlowskie działają (rysowany jest obraz, ustawiane sa funkcje OGL'a ( clear color, glcolor etc).

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 13