Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - grrr

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 11
1
Szkółka / Odp: Dokumentacja C++0x
« dnia: Sierpień 27, 2011, 00:09:06 »
http://en.wikipedia.org/wiki/C%2B%2B0x <- przejrzyj dokładnie ten link :)

2
Java / Odp: Arraylist w Java ME
« dnia: Czerwiec 07, 2010, 17:54:32 »
        Vector <Integer> wylosowane = new Vector()  ;// tutaj mam błąd (generics are not supported in -source 1.3
(use -source 5 or higher to enable generics), jeżeli usunę <Integer> bo błędy mam przy wylosowane w kodzie ponizej jaka jest tego przyczyna?
Właśnie taka... Zmień opcje kompilacji tak, żeby kompilował kod do wersji 5 (lub wyższej) javy, bo w 1.3  nie ma genericsów. Problem z angielskim?

3
Szkółka / Odp: Pomoc przy programach z javy.
« dnia: Marzec 08, 2010, 21:52:07 »
Nikt nie wpadł na to, że post z kwotą to prowokacja?
Chyba ktoś wpadł:
osz kurcze, i teraz każdy forumowicz pluje sobie w brodę że taka kasa przeszła koło nosa:)

4
Szkółka / Odp: Czy Java jest wolna?
« dnia: Luty 23, 2010, 09:31:30 »
Masz rację, jak następnym razem będę wypisywał w pętli literki na standardowe wyjście to użyję do tego C++.

5
Językoznawstwo / Odp: O wyższości jednych języków nad innymi
« dnia: Luty 09, 2010, 10:36:00 »
Poza tym w zdecydowanej większości kompilator jest w stanie wydedukować jakiej funkcji użyć na podstawie wcześniejszego konstruktora. Zapomniałeś jeszcze o funkcjach private, ale to już oczywiste.

6
Językoznawstwo / Odp: O wyższości jednych języków nad innymi
« dnia: Luty 08, 2010, 18:20:47 »
zwłaszcza, że C++ i Java są b. zbliżone
Jeżeli pominiemy fakt, że duża ilość osób która pisze w Java a nigdy nie pisała w C++ nie rozumie w ogóle koncepcji wskaźników lub jaka jest różnica między przekazywaniem obiektów przez wskaźnik/referencję a jaka przez wartość.
http://www.joelonsoftware.com/articles/GuerrillaInterviewing3.html

O czym Ty mówisz? Wiesz jaka jest różnica między int a Integer? Pewnie wiesz, bo to nie jest takie trudne, nawet dla programistów javy.

7
Językoznawstwo / Odp: O wyższości jednych języków nad innymi
« dnia: Luty 01, 2010, 15:12:31 »
Kwestia czytelności jest IMHO dużo ważniejsza - taka rzecz jak filtrowanie, sortowanie, łączenie kolekcji, tworzenie kolekcji, znajdywanie największego / najmniejszego elementu itp. występują bardzo często w kodzie gier (np. w kodzie obliczającym parametry graczy po ataku). W kodzie imperatywnym robią się z tego wszystkiego pętle, które na pierwszy rzut oka wyglądają dokładnie tak samo. Nie widać od razu, po co jest dana pętla - trzeba to wyłuskiwać ze środka. W przypadku podejścia funkcyjnego widać od razu intencję programisty.
Akurat do tak skomplikowanych zadań języki imperatywne zwykle używają jakiś funkcji (bibliotek), które to ukrywają pętle pod możliwie intuicyjną nazwą (np max, sort :) ). Po co zmieniać do tego język?

8
Matematyka i fizyka / Odp: Sortowanie
« dnia: Listopad 09, 2009, 10:18:12 »
złożoność w tym sposobie jest liniowa ... ;]
Prawda.
Cytuj
Ma poważna wadę :P musi posiadać tablice od 0 do maksymalnej liczby, ale za to złożoności jest całkiem dobra ;)
Złożoność wykładniczą ciężko nazwać "całkiem dobrą". ;)
Złożoność pamięciowa jest wykładnicza... Samego sortowania liniowa.

Widać więc, ze to bardzo fajny algorytm (niestety, żadna to nowość), ale ma bardzo wąskie zastosowanie...
//EDIT:
(...)O(n), gdzie n to max z zawartości tablicy, co z kolei jest wykładnicze ze względu na długość wejścia (...)
Moim zdaniem n nie ma żadnego związku z długością wejścia.

9
Gry / Odp: Jak zaczynaliscie swoja przygode z programowaniem (gier)?
« dnia: Listopad 05, 2009, 15:58:59 »
Ja też zaczynałem od Basica w przedszkolu...

Biedne dzieci informatyków :)
Mój syn w wieku 15 miesięcy przekonuje mnie codzień, że musi "na komperze pacołać". Spróbuj go od tego odwieźć....

10
Wydarzenia / Odp: Premiera "OpenGL i wprowadzenie do programowania gier"
« dnia: Listopad 05, 2009, 15:53:47 »
Jak chcesz, mogę Ci ją sprzedać, niepotrzebnie zagraca półkę.

11
Sieć i multiplayer / Odp: Podział programu serwera
« dnia: Październik 25, 2009, 22:04:20 »
Skoro chętnie poczytasz, to podzielę się kilkoma uwagami.
- moim skromnym zdaniem procesy nie posiadają żadnych istotnych zalet w porównaniu z wątkami, a wad sporo (argumentacja, że łatwiej o głupoty przy wątkach wyjątkowo do mnienie trafia)
- podział jaki proponujesz wydaje się niby logiczny, choć nigdy tak napisanego serwera nie widziałem (choć na pewno są). Zgadzam sie z peewee, że lepszy jest podział który on proponuje. W zasadzie widziałem tylko takie serwery. Skalowanie jest prostsze, szybsze i bezproblemowe (jeśli w środowiskach rozproszonych wolno używać tych słów).

12
(...) jeżeli budowa zakłada dużą ilość neuronów i tylko 2 warstwy to nadają się idealnie do symulacji na gpu.
Choć już niekoniecznie do rozwiązania problemu :)

13
Co to znaczy wolno? Jaki jest problem? Ile masz iteracji, ile jest danych? Jak wygląda wykres błędu względem czasu?

Na stronie CUDA był kiedyś projekt używający sieci i nie wydaje mi się, żeby było to jakieś szczególnie wolne (raczej było z...ście szybkie). Poszukaj, przeanalizuj.

14
Wpisałem na początku pliku srand(costam); no i znowu działa.
Jeśli robisz rand() to zawsze dobrze robić najpierw srand(). Jeśli to rozwiązuje problem, to chyba dobrze.
Są może jakieś zmodyfikowane wersje algorytmu backpropagation odporne na jakieś wyjątkowo niepasujące wagi?
Dlatego w backpropagation stosuje się zakłócenia. Backpropagation to po prostu algorytm minimalizowania błędów sieci, analogia do wyżarzania przy minimalizacji funkcji. Oczywiście możemy na początku wylosować takie wagi, że sieć nigdy się nie nauczy (albo będzie potrzebowała na to bardzo dużo czasu) - tak samo jak w w klasycznym wyżarzaniu możemy utnąć w minimum lokalnym nie znajdując minimum globalnego.
W ogóle dlaczego tak się dzieje skoro domyślne wagi są ewidentnie losowe z przedziału -1..1?
Poeksperymentuj z tym zakresem, bo on chyba nie jest święty i dany raz na zawsze. Hint: skoro wczytałes inną sieć, dla której nauka była szybka i bezbolesna, przeanalizuj w niej wagi. Stawiam na to, że tam ten zakres może być inny niż -1..1. Poekseprymentuj też ze stałymi w algorytmie (nie nazwę Ci ich, bo nie wiem, którego dokładnie algorytmu użyłeś).

15
Poszukuję / Odp: Lost Dreams - szukam grafika
« dnia: Lipiec 23, 2009, 10:20:23 »
Żeczywiście źle do tego podszedłem ale człowiek uczy się na błędach. Tak to jest jak się z nikim jeszcze nie pracowało. W takim razie wrucę tu jak będe miał co pokazać. Proszę o usunięcie tematu.
PS: Jak mogłem nie widzieć tych błędów  :o
PS mnie rozwalił :)

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 11