Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - radsun

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 36
1
DirectX / Odp: [DX9] Renderowanie do tekstury, multisampling
« dnia: Czerwiec 13, 2014, 14:42:59 »
Problem rozwiązany. Rozwiązanie dla potomnych:

Inicjalizacja:
TEX tChar;
SURFACE sChar;

V( device->CreateRenderTarget(128, 256, D3DFMT_A8R8G8B8, (D3DMULTISAMPLE_TYPE)ms, msq, FALSE, &sChar, NULL) );

V( device->CreateTexture(128, 256, 0, D3DUSAGE_RENDERTARGET, D3DFMT_A8R8G8B8, D3DPOOL_DEFAULT, &tChar, NULL) );

Renderowanie:
V( device->SetRenderTarget(0, sChar) );
V( device->Clear(0, NULL, D3DCLEAR_ZBUFFER | D3DCLEAR_TARGET, 0, 1.f, 0) );
V( device->BeginScene() );

// renderowanie

V( device->EndScene() );

// kopiuj do tekstury (usuwa multisampling)
SURFACE surf;
V( tChar->GetSurfaceLevel(0, &surf) );
V( device->StretchRect(sChar, NULL, surf, NULL, D3DTEXF_NONE) );
surf->Release();

// przywróć back buffer
V( device->GetBackBuffer(0, 0, D3DBACKBUFFER_TYPE_MONO, &surf) );
V( device->SetRenderTarget(0, surf) );
surf->Release();

2
DirectX / Odp: [DX9] Renderowanie do tekstury, multisampling
« dnia: Czerwiec 13, 2014, 12:43:03 »
Dziękuje za jakże pomocną podpowiedź, póki ma działać pod windows xp muszę zostać przy tym.

3
DirectX / [DX9] Renderowanie do tekstury, multisampling
« dnia: Czerwiec 13, 2014, 12:13:55 »
Witam!
W menu mam tworzenie postaci gdzie renderuje do tekstury animowany model postaci. Wszystko działa dobrze o ile nie włączę multisamplingu. Gdy jest włączony wygląda jakby z-bufer był wyłączony.

Oto co robię:
1. Tworzę teksturę 128x256
2. W czasie aktualizacji:
SURFACE surf;
//device->SetRenderState(D3DRS_ZENABLE, TRUE);
//device->SetRenderState(D3DRS_ZWRITEENABLE, TRUE);
V( tChar->GetSurfaceLevel(0, &surf) );
V( device->SetRenderTarget(0, surf) );
V( device->Clear(0, NULL, D3DCLEAR_ZBUFFER | D3DCLEAR_TARGET, 0x00FFFFFF, 1.f, 0) );
V( device->BeginScene() );

// renderowanie

V( device->EndScene() );
surf->Release();
V( device->GetBackBuffer(0, 0, D3DBACKBUFFER_TYPE_MONO, &surf) );
V( device->SetRenderTarget(0, surf) );
surf->Release();

Patrzałem co tam widać w pixie i wyskakuje komunikat "The current file is using multisampling. Would you like to disable multisampling, so the pixel history will match the render targets?". Jak dam tak to wszystko jest ok, jak nie to wygląda tak jak widać. Debugowałem pixel tarczy i pisze że został odrzucony przez depth test a pomimo tego i tak go widać.

Próbowałem utworzyć DepthStencilBuffer o rozmiarze 128x256 ale nic to nie zmieniło.

4
DirectX / Odp: Problem z tex2D przy samplowaniu z R32F
« dnia: Lipiec 07, 2012, 09:35:09 »
Spróbuj zamienić sampler na sampler2d, może to przez to.

5
C++ / Odp: Nazewnictwo klas, zmiennych, funkcji itd.
« dnia: Lipiec 07, 2012, 01:25:56 »
Co do ostatniego pytania to nie stosuje nawiasów chyba że jest tam kilka linijek.
Kod: (cpp) [Zaznacz]
if(costam)
   for(...)
       costam2();
Kod: (cpp) [Zaznacz]
if(costam)
{
   for(...)
      costam2();
}
Ta pierwsza opcja mi za bardzo pythona przypomina i zawsze to więcej loc :)

6
Grafika 3D / Odp: UV mapy a renderowanie obrazka
« dnia: Czerwiec 22, 2012, 10:06:19 »
Nie napisałeś w czym to robisz więc z opisu zakładam, że to blender. Teksturę ustawiłeś pewnie w uv image editor. W ustawieniach obiektu dodaj materiał, potem dodaj teksturę do materiału i tam wczytaj obrazek.

7
Szkółka / Odp: [Obj - C] Cyfry po przcinku
« dnia: Czerwiec 21, 2012, 19:40:23 »
Nie wiem czy to zadziała w ObjC ale spróbuj zamiast %f dać %g.

8
Szkółka / Odp: Uruchamianie gry bez visual studio
« dnia: Czerwiec 18, 2012, 09:20:16 »
Tak ciężko napisać czemu się nie chce kompilować...? Rozumiem, że wyskakuje komunikat:
Nie będę tego kompilować! i kompilacja jest przerywana :>

9
Z tego co wyczytałem w internecie to przed kompilacją zamknij pliki .xml w edytorze i otwórz jakiś plik .java.

Źródło:
http://lightness.co.uk/error-resource-entry-main-defined/
https://groups.google.com/group/android-beginners/browse_thread/thread/4e91c1099a4beeea?pli=1

10
C++ / Odp: Twór językowy - mapa w wektorze, szybkość rzutowania
« dnia: Czerwiec 16, 2012, 20:17:20 »
Co do drugiego problemu to ta funkcja nazywa się "erase"...

11
Szkółka / Odp: Uruchamianie gry bez visual studio
« dnia: Czerwiec 15, 2012, 09:59:18 »
Zrób to co napisał cybek i będzie działało, zawsze używam tej opcji i nie ma problemów żadnych. Nie wiem kto powymyślał to z tym manifestem...

12
C++ / Odp: Wątki, klasy zmienianie wartości zmiennych
« dnia: Czerwiec 08, 2012, 16:00:03 »
Żeby nie było za łatwo to błąd jest w tej linijce:
WaitForSingleObject(Thread, INFINITE);Gdybyś używał debuggera to sam wskazał by ci błąd ;)

13
Dźwięk / Odp: Streamowanie DirectSound w Delphi/FPC
« dnia: Czerwiec 03, 2012, 15:22:15 »
LPGETAUDIOSAMPLES_PROGRESS to wskaźnik na funkcję:
Kod: (cpp) [Zaznacz]
HRESULT WINAPI NazwaFuncji(int iAudioChannel, LPBYTE lpDesBuf, const DWORD dwRequiredSamples,  DWORD &dwRetSamples, LPVOID lpData);

14
DirectX / Odp: DX9 Index Buffer
« dnia: Maj 29, 2012, 19:55:33 »
Według mnie w złej kolejności są te wierzchołki podane, wyłącz backface culling i zobacz czy wtedy je widać.

15
Silniki / Odp: CryENGINE 3 is free :)
« dnia: Maj 28, 2012, 09:26:51 »
Jak można to też poproszę, może trochę mój silnik ulepszę :)

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 36