Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Ed

Strony: [1] 2 3 4
1
Windows / Odp: DLLMain() - konieczne ?
« dnia: Luty 18, 2007, 14:52:01 »
Chciałbym się jeszcze dowiedzieć  bo obiło mi się  o uszy , czy to prawda ze DllMain jest potrzebne gdy moja aplikacja alokuje pamięć korzystając (np wykorzystuje funkcje DLLki do alokacji pamięci) z mojej DLL (np klasa dla buforka)

2
Windows / DLLMain() - konieczne ?
« dnia: Luty 18, 2007, 02:57:04 »
Witam

Chciałbym się dowiedziec do czego potrzbne jest DLLMain() ? Czy jest to funckja konieczna w kodzie ? Jak narazie jej nie posiadam w projekcie dll ale przeczytałem że powinna sie znajdować . Do czego konkrenie służy ?

3
C++ / Błąd z vsprintf()
« dnia: Luty 15, 2007, 13:21:29 »
Witam !

Mam błąd podczas używania vsprintf(). Pokazuje mi sie komunikat : R6002 "floating point not loaded" gdy używam iczby float. Dodam jescze że całość jest w DLL. Googlując znalazłem post z podobym problemem ale pisało tam żeby użyć double a to nie jest rozwiązanie problemu.

Dodam jescze że wszystko jest ok jeśłi używam vsprintf() w EXE a błąd jest gdy kod jest w DLL.

4
Windows / Odp: problem z wykozystaniem std w DLL
« dnia: Luty 07, 2007, 12:36:13 »
Problem polega na tym że błąd jest spowodowany tym warningiem.


5
Windows / problem z wykozystaniem std w DLL
« dnia: Luty 07, 2007, 01:43:55 »
Witam !

Gdy w mojej dll-ce uzywam np. std::string pojawia mi sie warning :

class 'std::basic_string<_Elem,_Traits,_Ax>' needs to have dll-interface to be used by clients of class 'Test'
        with
        [
            _Elem=char,
            _Traits=std::char_traits<char>,
            _Ax=std::allocator<char>
        ]

Takie sam problem jest z każdym obiektem std.

Nastepnie gdy, uzywam klasy Test to pokazuje mi sie błąd : "Nie odnaleziono punktu wejścia procedury".
Jak temu zaradzić ?

6
Windows / Odp: Problem z Messagebox
« dnia: Styczeń 21, 2007, 19:11:19 »
Nie bardzo wiem jak to użyć. Bo skoro miałbym używać GetKeyStates() to chyba niema sensu sprawdzać stanu klawiszy w WM_KEYDOWN i WM_KEYUP ? Jak jest lepiej / wydajniej ?

7
Windows / Odp: Problem z Messagebox
« dnia: Styczeń 21, 2007, 15:58:57 »
he  :) że wcześniej na to nie wpadłem  ;D A jak sprawdzić czy okno jest aktywne/dezaktywne ? bo WM_ACTIVE to działa w przypadku schowania na pasek, chociaz w winuser.h znalazlem  jeszcze cos takiego :

/*
 * WM_ACTIVATE state values
 */
#define     WA_INACTIVE     0
#define     WA_ACTIVE       1
#define     WA_CLICKACTIVE  2
Czy tym mozna jakos sprawdzic czy okno jest aktywne ?

8
Windows / Problem z Messagebox
« dnia: Styczeń 21, 2007, 15:30:51 »
Witam !

Niedawno napisałem sobie taki prosty modulik klawiatury. I mam pewien dziwny problem. Wszystko działa ok ale gdy wywołam MessageBoxa() to zeby ponownie go wyswietlic trzeba 2 razy ten sam klaiwsz nacisnac np. :

if(klawisze.keyPressed(VK_ENTER))
{
::MessageBox(NULL,"test", "test", MB_ICONINFORMATION);
}

Normalnie wszystko jest ok ale teraz gdy wyswietli sie msgbox to musze dwa razy nacisnac ENTER zeby ponownie sie wyswietlil. Inne klawisze dzialaja ok, ale 'bolokuje' sie zawsze ten ktorym probuje wywolac messageboxa. Nie wiem w ogole czemu tak jest niemoge nigdzie znalesc bledu.

9
C++ / Odp: Algorytm przeszukiwania
« dnia: Grudzień 24, 2006, 14:05:08 »
no zależy raz potrzebuje min , raz max, a raz konkretnego elementu. Nieposortowe.

10
C++ / Odp: Algorytm przeszukiwania
« dnia: Grudzień 24, 2006, 13:49:27 »
Chodzi mi o przeszukiwanie tablic bądź wektorów STL bo z tego korztam najczęściej.

11
C++ / Algorytm przeszukiwania
« dnia: Grudzień 24, 2006, 12:21:07 »
Witam !

Jestem ciekaw jaki algorytm szukania polecacie ? Jaki wybrać do swojej gry/silnika ? Proszę o jakieś nazwy i jeśli to możliwe jakiś link do arta lub sampla.

12
Szkółka / Własny engine
« dnia: Grudzień 23, 2006, 16:20:16 »
Witam !

Od pewnego czasu bardzo interesuje mnie pisanie silników do gier. Może na razie nie jestem w stanie napisać czegoś bardzo dobrego ale piszę swój drugi engine i sprawia mi to dużo wiekszą frajde od pisania gier czy porgramów ( choć mój silnik chce wykorzystać do napisania jakiejś gry). Jednak wiele moich znajomcyh programistów mówi mi : " Nie męcz się z własym enginem bo sam i tak nie napiszesz czegoś na miare ogre" i namaiwają mnie żeby pisał gry na gotowym silniku. Nieraz słysze też sie się marnuj bo dużo sie nie naucze w ten sposób. Z jednej strony mają racje bo samotne pisanie engine to duzo pracy i nieraz mi sie niechce a nistety nieznam nikogo z kim mógłbym wspólnie pisać silnik :( Co o tym sądzicie ? Na pewno część z was pisze własne silniki ? Czy sie opłaca ? Może lepiej dać sobie spokój i wybrać gotowy engine ?

13
OpenGL / Odp: Generowanie terenu
« dnia: Maj 25, 2006, 19:51:19 »
Ten link jest nieakutualny niestety  :-\

14
OpenGL / Odp: Generowanie terenu
« dnia: Maj 25, 2006, 18:03:14 »
hmm dużo znalałzem na google na temat generowania terenu lecz nie znalazłem żadnego przykładu użycia : "The Diamond-Square Algorithm". Jeśli ktoś wie gdzie to znaleść to prosiłbym o zapodanie linka.   8)

15
OpenGL / Generowanie terenu
« dnia: Maj 25, 2006, 12:17:51 »
Witam!

Szukam jakiegoś algorytmu do generowania losowego terenu oraz artykółu na temat liczenia normalnych dla wierchołków terenu. Szukałem na internecie ale nic dobrego nie znalazłem. Czy ktoś może mi coś podrzucić jeśli zna ?

Strony: [1] 2 3 4