Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - dikamilo

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 12
1
Inne ogłoszenia / Odp: Czytnik E-booków
« dnia: Sierpień 22, 2013, 19:24:53 »
1. Praktycznie wszystkie inne czytniki montują się jako pamięć masowa, Kindle wymaga instalowania specjalnego programu.
2. Interfejs jest mało intuicyjny.

1. Mój Kindle Paperwhite montuje się jako pamieć masowa bez zanych programów czy dodatkowych sterowników więc nie wiem w czym problem.
2. Nie wiem czemu interfejs jest niby mało intuicyjny, dla mnie jest mega intuicyjny prosty i przejrzysty.

Od kiedy mam Kindle Paperwhite jestem mega zadowolony, wcześniej nie zwracałem uwagi na czytniki, zawsze czytałem na moim smartfonie z Androidem i tez byłem zadowolony. Ale od kiedy mam czytnik z e-ink (w zasadzie mój pierwszy czytnik) komfort czytania jest mega mega większy. Na Amazon Kindle się zdecydowałem bo sporo znajomych polecało tego producenta, a sam model wybrałem ze względu na to że ma podświetlanie (a ja zazwyczaj czytam w nocy) no i dotykowy ekran. Bateria spokojnie trzyma ponad 2 tygodnie, wspiera dośc sporo formatów książek, wbudowany słownik, wifi, wystarczająca ilość pamieć na książki (przecież nie muszę mieć wszystkiego na czytniku).

O innych czytnikach się nie wypowiem bo zwyczajnie nie miałem z nimi doczynienia, ale zawsze można zerknąć na testy czytników na swiatczytnikow.pl

2
Konfigurator / Odp: Pierwszy laptop który wybrać na co patrzeć ?
« dnia: Sierpień 27, 2012, 08:53:13 »

Był bym wdzięczy gdybyś powiedział mi coś na temat gf 555m 610m 630m :)

http://www.notebookcheck.pl/Mobilne-karty-graficzne-rozpiska-osiagow.1174.0.html prawdę Ci powie. Bf3 podobno nieźle już chodzi na 540m. Ja osobiście posiadam 520mx i co prawda w bf3 da się pograć ale nie na wszystkich mapach i na pewno nie na CQ.

Według rankingu:
134* NVIDIA GeForce GT 630M
135    NVIDIA GeForce GT 540M

3
OpenGL / Odp: OpenGL 3.3+ i Freetype
« dnia: Sierpień 27, 2012, 08:37:27 »
http://code.google.com/p/freetype-gl/

Możesz zobaczyć jak to tutaj wygląda (imho bardzo fajna biblioteka) ewentualnie zamiast implementować samemu wykorzystać :)

4
Szkółka / Odp: Oznaczanie wersji.
« dnia: Sierpień 23, 2012, 08:29:30 »
@up

Na repozytoriach kontroli wersji możesz trzymać co chcesz - nie tylko projekty w C++

5
Narzędzia / Odp: Visual Studio 2010 i zmiana toolchaniu (C++)
« dnia: Sierpień 15, 2012, 23:03:15 »
Przepisać make na cmake i wygenerować sobie projekt dla visuala :)

6
Platformy mobilne / Odp: C++ SDK dla Androida
« dnia: Sierpień 10, 2012, 08:16:04 »
Cytuj
Emulator dostarczany w SDK jest do dupy i dlatego bez fizycznego urządzenia się nie objedzie.
A sprawdzałeś obraz x86 albo ze wsparciem akcereracji sprzętowej ? Powinno być niebo lepiej w każdym razie na prezentacjach pokazywali płynnego opengl es'a.

Cytuj
2)A to nie jest tak, że Eclipse trzeba wybrać, albo java, albo c++? Bo jak i tak potrzeba mieć dwie otwarte instancje to chyba lepiej pisać w tym, w czym się już pisało i co się zna.
Zmieniasz sobie w prawym górnym rogu widok czy workspace i pracujesz w czym chcesz na jednej instancji ale wtedy lepiej soie grupować projekty per workspace np. java, cpp żeby syfu sobie nie zrobić.

A tak btw. ADT v20 ma alpha suport dla budowania / debugowania projektów NDK w eclipse:
http://tools.android.com/download/adt-20-preview

7
OpenGL / Odp: OpenGL 4.3 / OpenGL ES 3.0
« dnia: Sierpień 07, 2012, 18:00:57 »

8
Gry / Odp: Diablo 3
« dnia: Czerwiec 12, 2012, 09:25:15 »
@koirat faktycznie te 4 wady skreślają bezględnie Diablo 3 :) Lagi w singleplayer ? Przecież ta gra nie ma singleplayer... Większość z tego co napisałeś to czepianie się dla czepiania :)

9
Webowe / Odp: LESS
« dnia: Czerwiec 05, 2012, 23:30:25 »
twitter bootstrap jest zbudowany na LESS dzięki czemu można go sobie łatwo dostosować do swoich potrzeb. Do kompilowania "ręcznego" można sobie zainstalować nodejs + paczke less

10
Gry / Odp: Diablo 3
« dnia: Maj 27, 2012, 15:39:00 »
@laggyluk a nie jest tak że wszystkie postacie tej samej klasy i leveli są identyczne co do skilli? W diablo II był wybór :-)
Co z tego że był wybór jak potem jechało się na jednym buildzie cały czas, jak rozdałeś źle skille to robiłeś nową postać i zazwyczaj używało się tylko tych "ostatnich skilli". W D3 masz wybór i to dość spory jak chcesz grać i czym chcesz grać. Statystyki pompuje się poprzez itemy z magicznymi dodatkami co w zupełności wystarcza.

Zaraz zaraz ... to nie ma rozwoju postaci ani takich świetnych klimatycznych kultowych filmików jak były w drugiej części ????!!!!!!!!!!!!!!!!! Prawie dałem sie wykiwać blizardowi , dobrze że nie kupiłem i to jeszcze za tyle kasy
Filmików to jest więcej niż w D2 :) I są zrobione naprawdę dobrze.

Nie ma handlu i interakcji z graczami, czyli endgame'u z d2... Tu sie wbija 60lvl i nie ma co robic.
Handel jest przez AH, a interakcja hmm jest czat, co prawda mało osób na nim zazwyczaj siedzi.

11
Gry / Odp: Diablo 3
« dnia: Maj 17, 2012, 18:28:48 »
Skończyłem dzisiaj do południa normal grając solo, wychodzi jakoś 6 godzin na akt (bez ostatniego bo ostatni akt jest na około 3h) - zwiedzając wszystko co się da. Ogólnie gra jest bardzo dobra, ciekawa fabuła, świetne lokacje. Serwery działają w porządku, lagów specjalnie nie ma, wiec jak ktoś zamierza kupić to kupować chyba że ktoś czeka na promocyjne ceny :P

12
Gry / Odp: Diablo 3
« dnia: Maj 15, 2012, 21:50:24 »
Hej, jak to jest z kupieniem Diablo III? Można jakoś kupić wersję polską elektronicznie, w sensie sam klucz i ściągnąć klienta? Gdzie najtaniej?
Kupujesz klucz i ściągasz sobie klienta jakiego chcesz ze strony bizzarda. Gdzie najtaniej ? Nie wiem, sporo osób kupowało na keye.pl

Ja niedawno wróciłem do domu, rozpakowałem paczke z gram pl i teraz staram się dobić do serwerów :)

13
Gry / Odp: Diablo 3
« dnia: Maj 05, 2012, 23:59:29 »

14
Szkółka / Odp: [C++] Klasy - pola innej klasy
« dnia: Maj 05, 2012, 23:57:10 »
Dlatego iż

class weapon;Będzie tylko działać jak w klasie używasz albo wskaźnika albo referencji. W innym wypadku musisz zrobić include.

15
Szkółka / Odp: kody źródłowe :)
« dnia: Maj 05, 2012, 14:37:21 »
Wogole skad ten source minecrafta wzisac?

http://mcp.ocean-labs.de/index.php/MCP_Releases

@olo16
Niby masz rację, ale trzeba przyznać, że jak na kod dekompilowany to wygląda nieźle.

Wygląda nieźle bo kilka osób trochę nad tym posiedziała poprawiając krzaczkowate nazwy zmiennych, klas i metod na coś zrozumiałego.

// Z wątku usunięte zostały posty użytkownika tt96, ponieważ ich forma była poniżej jakiegokolwiek poziomu, a autor odmówił współpracy (SD).

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 12