Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Elwis

Strony: [1] 2 3 4 5 6
1
Spotkania / Odp: [2010 @Woodstock] Spotkanie
« dnia: Lipiec 27, 2010, 11:43:02 »
Najlepiej ustawić się tak, że w piątek, dajmy na to o 12 ustawiamy się pod ASP i wymachujemy pudełkiem z ulubioną grą, jako znak rozpoznawczy. :D

2
Sztuczna inteligencja / Odp: AI - Nauka
« dnia: Czerwiec 06, 2010, 23:18:06 »
Poczytaj o sieciach neuronowych, algorytmach genetycznych, sieciach bayesowskich, logice rozmytej i algorytmie mrówkowym (tak dla poszerzenia horyzontów), a potem weź sobie jakąś prostą grę i zakoduj dla niej AIa.

3
Matematyka i fizyka / Odp: Matematyka - Co trzeba umieć?
« dnia: Czerwiec 06, 2010, 23:13:39 »
Od siebie dorzucę jeszcze algebrę boole'a, ale to akurat jest proste jak budowa cepa.
Reszta chyba została już wymieniona. :D

4
C++ / Odp: Różne typy pojemników
« dnia: Maj 31, 2010, 11:12:27 »
Idź na studia. Od tego one są, żebyś bardzo dogłębnie poznał takie rzeczy. :D
Jak nie chcesz to próbuj. Narazie pisz na arrayach i obserwuj kiedy potrzebujesz zwykle przejść po wszystkich elementach po kolei (lista), a kiedy potrzebujesz pojedyncze elementy (wektor/tablica), tudzież kiedy potrzebujesz stałą ilość elementów (wektor/tablica), a kiedy potrzebujesz często zmieniać rozmiar (lista). Dodam jeszcze, że listy z reguły używa się głównie gdy oba przytoczone warunki są spełnione.

5
Szkółka / Odp: [OI]Sprawdzanie czasu wykonywania prog.
« dnia: Maj 29, 2010, 09:54:18 »
Ja bym zrobił
$time ./a.outale nie przypuszczam, żeby komisja tak robiła. :D

6
Design / Odp: Sterowanie w grach z touchscreenem
« dnia: Maj 28, 2010, 11:28:36 »
Bardzo fajne sterowanie jest sterowanie w Legend Of Zelda na DSa. Klikasz gdzieś to postać idzie w tamtą stronę. generalnie im dalej tym szybiej idzie. Dodatkowo rysując odpowiednie linie (na przykład prostą od postaci) bohater atakuje. Z resztą na DSa jest pełno gierek z sterowaniem rysikiem i z reguły to się sprawdza (ja w każdym razie jestem fanem rysika :D).

7
a wystarczyłoby doinstalować pliki nagłówkowe XLiba pewnie.... Pamiętaj, *nixy to nie windows. Je z reguły da się naprawić. :)

8
Szkółka / Odp: SDL: Problem z pętlą wiadomości (nie działa)
« dnia: Maj 28, 2010, 11:10:28 »
oglądałeś czy ci czegoś nie wypisuje na stderr?

9
Kupię / Odp: 11Bit Studios szuka testerów
« dnia: Maj 24, 2010, 22:34:06 »
Może głupie pytanie. Praca zdalna wchodzi w grę? Jeśli tak to na jakich zasadach.

10
Sieć i multiplayer / Odp: XMPP - czat
« dnia: Maj 22, 2010, 12:02:05 »
Może spróbuj libpurple?

11
Platformy / Odp: Linux vs Windows vs OS X
« dnia: Maj 10, 2010, 10:45:45 »
@Elwis: a kto ci broni zainstalowac gcc+vim+bash pod Windowsem ? ;) Jest gVim, instalujesz MSYS, dostajesz basha i jest MinGW z GCC... Jak ktos chce...

To nie działa za dobrze. Dużo zabawy. Łatwiej uciec na Linuksa który działa szybciej (zwłaszcza jak się ma 1GB RAMu), ma fajne zabawki jak fvwm, mpd i konsolę (od tego chyba powinienem zacząć ;p). Z resztą na MSYSie nie da się wszystkiego zrobić. Podobnie jak na Cygwinie.

PS. Poza tym na windzie synaptics gorzej działa. W niektórych programach scroll mu nie działa. Na linuksie jest OK.

12
Platformy / Odp: Linux vs Windows vs OS X
« dnia: Maj 09, 2010, 13:31:48 »
AwesomeWM jest fajny. Największy jego plus to to, że nie wymaga użycia myszki. Jak się przyzwyczaisz, świetna sprawa.

13
Platformy / Odp: Linux vs Windows vs OS X
« dnia: Maj 09, 2010, 12:33:50 »
Rozbiję trochę ten problem:
-Windows XP - Całkiem fajny system. Jak się postarasz to będzie ładnie chodził. Dwie rzeczy mnie w nim denerwowały. Po pierwsze brak dobrej powłoki tekstowej. Po drugie niedopracowany sposób uruchamiania jako inny użytkownik (na przykład, żeby uruchomić plik .msi musiałem użyć konsoli)
- Windows 7 - Znacznie lepszy od XPka. Bardzo fajny system. Bardzo miły interfejs. Niestety na nic to się nie zdaje, bo nie ma dobrego shella, bez czego nie idzie mi pracować. Tak jakoś się przyzwyczaiłem, że moim IDE jest vim+gcc+bash.
- "Łatwe Linuksy" - nie lubię. Parę razy próbowałem, ale to nie dla mnie. Strasznie zamotane. Może dla laika jest OK, ale dla mnie nieznośny shit.
- Slackware - moja ulubiona dystrybucja. W zasadzie najdłużej go używam i jest dobrze. Jest prosty, bardzo przyjazny. To lubię. Przełączam się na widnę właściwie tylko jak chcę pograć (ewentualnie poprogramować pod windę, co muszę czasami zrobić w ramach studiów). Linuksa lubię przede wszystkim za elastyczność.
-FreeBSD - Miły, dopracowany system operacyjny. Również bardzo dobry. Niestety w wyniku słabej obsługi niektórego hardware'u i trochę zbyt dużych wymagań jeśli chodzi o nakład pracy nie używam go.

14
Językoznawstwo / Odp: Zagadki językoznawcze
« dnia: Maj 07, 2010, 17:43:56 »
Prawda, kto wie jaka różnica? :D

15
Językoznawstwo / Odp: Zagadki językoznawcze
« dnia: Maj 07, 2010, 16:48:18 »
To ja mam prostą zagadkę: dla jakiego x zachodzi:
Cytuj
x << x == ~x

Jak na mój gust to zależy od typu zmiennej. Dla unsigned chara będzie to 0x80, dla unsigned shorta 0x8000, dla unsigned longa 0x80000000, itp. Ogólnie takie liczby które mają najstarszy bit(  zapalony, a reszta to zera w przypadku liczb bez znaku. W przypadku liczb ze znakiem, będzie to drugi najstarszy bit.

Zagadka z języka C mam nadzieję, że nie było. Czy poniższe prototypy są równoważne?

int foo ();
int foo (void);

Strony: [1] 2 3 4 5 6