Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - maciek_slon

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 16
1
Polskie konferencje gamedev / Odp: IGK 2013
« dnia: Listopad 16, 2012, 22:18:20 »
A ja sobie ponarzekam - na stronach poprzednich edycji można było sobie podejrzeć chociażby wyniki compo na przestrzeni wszystkich dotychczasowych edycji IGK. Obecna strona nie zawiera żadnych informacji o historii imprezy, a to troszku słabo :-) Czy gdzieś poza tym można historyczne wyniki odnaleźć?

2
To jeszcze hasło "inpainting" ode mnie. To chyba tego szukasz...

3
Polskie konferencje gamedev / Odp: IGK 9'2012
« dnia: Marzec 23, 2012, 21:05:21 »
Myślę że koło piątku powinna się pojawić.

Piątek się powoli kończy, a tu pustki na stronie, albo nie umiem znaleźć. ;P

4
Polskie konferencje gamedev / Odp: IGK 9'2012
« dnia: Marzec 06, 2012, 21:09:16 »
Lokale to pewnie i są, i to w ilościach sporych (rok temu nawet w jakimś zalegaliśmy jednego wieczoru w kilka osób), tyle że wszystkie raczej w "centrum", a więc daleko od hotelu. A zapewne niewielu będzie chętnych do robienia "za kierowcę" wieczorem ;-)

5
Projekty zaawansowane / Odp: Odkopane Taxi Driver.
« dnia: Marzec 04, 2012, 22:50:57 »
Oy, git jest łatwiejszy przeca :) Szczególnie lokalnie

Ale co komu po lokalnym gicie jak dysk diabli wezmą? :]

6
Projekty zaawansowane / Odp: Odkopane Taxi Driver.
« dnia: Marzec 04, 2012, 14:48:38 »
* maciek_slon podnosi rękę w górę.

Dwa tygodnie temu miałem przymusową reinstalkę na jednym z komputerów w laboratorium naszym, bo przed wyłączeniem bezpieczników ktoś zapomniał kompa wyłączyć. I się skichało.

7
Platformy / Odp: Kompilacja na VPS
« dnia: Marzec 03, 2012, 13:39:52 »
CMake generuje, SCons po prostu kompiluje. :)

Faktycznie, od długiego czasu jadę jedynie na CMake więc mi uleciało. Ale w SCons można sobie klepnąć co się chce w pajtonie, więc na upartego... ;]

8
Platformy / Odp: Kompilacja na VPS
« dnia: Marzec 03, 2012, 12:46:34 »
Jak chcesz sobie ułatwić kompilację na różnych platformach to naumiej się jakiegoś systemu w stylu CMake, SCons czy coś w ten deseń - łatwo wygenerujesz sobie dzięki nim makefile na win i *nix, pliki projektów pod różne IDE i w ogóle :-)

9
Polskie konferencje gamedev / Odp: IGK 9'2012
« dnia: Luty 29, 2012, 15:38:40 »
Z Polygonu jeszcze się nikt nie zarejestrował, więc dodamy kilka numerków też niebawem ;-)

10
Polskie konferencje gamedev / Odp: IGK 9'2012
« dnia: Luty 12, 2012, 20:28:50 »
+1 - też będę pisał pracę magisterską o tym, choć na razie jestem zielony. :)

Jesteś zielony? zielony pisał inżynierkę o wodzie chyba... ;p

11
Polskie konferencje gamedev / Odp: IGK 9'2012
« dnia: Luty 12, 2012, 17:50:14 »
Kogoś by to interesowało?

Mnie, obie :-)

12
Polskie konferencje gamedev / Odp: IGK 2011
« dnia: Październik 31, 2011, 21:59:00 »
A ja dzisiaj przy okazji wymiany HDD znalazłem jakieś resztki wspomnień z IGK 2011 :]


13
Konfigurator / Odp: Netbook 1000~1500zł
« dnia: Wrzesień 26, 2011, 09:33:24 »
Ja się przyłączam do opinii o MSI - za ~1400 PLN można mieć wersję z 4GB RAM i prockiem AMD E-450 na pokładzie. Klawiatura daje radę (w szczególności nie ma dziwnego wynalazku, jakim jest połączony przycisk HOME/END i strzałki) :-)

14
C++ / Odp: Zagadka skladniowa.
« dnia: Wrzesień 09, 2011, 17:45:13 »
To może ja zacznę... Może należy zrobić typedef na typ "wskaźnik na funkcję", a potem zrobić statyczną zmienną zdefiniowanego wcześniej typu?

15
Projekty zaawansowane / Odp: Uniwersalny Instalator
« dnia: Wrzesień 04, 2011, 12:03:29 »
O masz, faktycznie... Tam jest przycisk. No to jeszcze nad czytelnością całości trzeba popracować :D

A z ficzerów które ja bym chętnie widział w takim projekcie dodam jeszcze możliwość uruchomienia całkowicie bez GUI :P Takie małe konsolowe zboczenie.

Strony: [1] 2 3 4 5 ... 16