Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - malyboa

Strony: [1] 2 3 4
1
Projekty rozpoczęte / Odp: Pierwsza gra BlocRun [Unity]
« dnia: Październik 25, 2020, 19:32:32 »
Witajcie po wsumie kilkutygodniowej przerwie .
Pierwsza i najwazniejsza rzeczy to czy jest ktos tu kto w Unity sobie dobrze radzi ?

Stworzylem fajny animowany shader wody jednak gdy powieksze objekt " plane " to niestety shader mi sie rozciaga i totalnie zle wyglada ? Nie da sie zrobic tak zeby zachowal proporcje lub jego proporcjami jakos edytowac?

Oto screen z moim problemem, widac jak woda jest rozciagnieta :


a oto jak wyglada to w edytorze :



prosze o pomoc … ma ktos jakies pomysly?




Cześć,

Akurat nie mam konta na dropbox i nie mogę pobrać tego projektu. Mógłbyś wrzucić gdzieś indziej? One drive? Dysk google?

Pozdrawiam,
Lerhes
link do projektu gry gdzie mozna gre rowniez sciagnac
https://malyboa.itch.io/blockrun

2
Projekty rozpoczęte / Pierwsza gra BlocRun [Unity]
« dnia: Październik 15, 2020, 14:02:14 »
Witam przedstawiam wam moja pierwsza gre jaka stwozylem w swoim zyciu .
Gra do sciagniecia jest z dropboxa.
Ma 4 poziomy i mozna ja ukonczyc po przejsciu wszystkich 4 poziomow .
Jest to moja nauka w unity.
Ten projekt raczej nie bedzie dalej rozwijany , zajme sie kolejna gra.
W pliku do sciagniecia znajduje sie instrukcja jak grac w gre
ale zdradze juz ze mozna uzywac 2 przyciskow : “A” i “D”
pobierajcie i prosilbym o komentarz , chocby jednym slowem.
Ponizej jeden maly screen z gry .



Oraz plik dropbox do gry gdyby ktos chcial potestowac moje wypociny .


https://www.dropbox.com/s/ibon577fzefz5p3/BLOCKRUN.zip?dl=0

Pozdrawiam was :)


3
Projekty zaawansowane / Odp: [Android] Tauers - moja nowa gra
« dnia: Kwiecień 10, 2019, 00:46:20 »
wyglada swietnie gratuluje.
czy robiles grafiki sam ? rozumiem ze  programujesz sam.

4
Dyskusje / Odp: Krok po kroku jak prowadzic projekt gry.
« dnia: Luty 26, 2019, 15:10:21 »
Witaj Boski
Dziekuje za odpowiedz. Na ten moment jestem sam . Jedbak zamierzam stworzyc grupe. Wiem te i wiaze sie to z kostsztami, i z wyzwaniem. Kiedys pracowaöem przy 2 grach jako grafik. Chcialbym cos w klimacie Anno zrobic. Jednak inaczej. Zobacze te - ksiazke Ernsta ktora polecasz. Chce sprawdzic czy wogole jest to dla mnie mozliwe. Pozdrawiam

5
Dyskusje / Krok po kroku jak prowadzic projekt gry.
« dnia: Luty 25, 2019, 16:31:05 »
Witam .
Zastanawiam sie nad stworzeniem nowej gry. Gry strategicznej troche w stylu city builder. Jednak nie chce sie zabierac za to jak za inne proby gdy bylem nastoletkiem
Zastanawiam sie nad tym jak krok po kroku wszystko zamknac w pewne ramy . by przygotowac sie najlepiej jak to jest mozliwe przed narysowaniem pierwszej grafiki / napisaniem pierwszej linijki kodu.

Jak wy to robicie ?
Ja zaczelem od mapy mysli . Teraz chce definiowac wszystko co w tej mapie zawarlem.
Pozdrawiam

6
Inne ogłoszenia / Odp: inwestycja
« dnia: Styczeń 30, 2016, 14:23:42 »
no nic dzieki chlopaki za info . niematu czego szukac. pzdr.

7
Inne ogłoszenia / inwestycja
« dnia: Styczeń 28, 2016, 21:38:13 »
witajcie drodzy koledzy.
mam rozne pomysly w glowie , rozne rzeczy sie tam rodza ale pomyslalem ze zapytam , ciezko jest ogolnie sobrze stargetowac produkt oraz nisze .. ale jednak jezeli sie chce to wsumie zanjdzie sie sposob by cos osiagnac. ja potrafie dobrze zarabiac pieniadze , i sporo ostatnio oszczedzilem ...
chcialbym bycmoze sprobowac zainwestowac pieniadze w jakis cieakwy projekt ktory ma szanse zarobic chocby na siebie i sie zwrocic ... poprostu cofnac koszty.  Mozliwe ze to uze wymagania ... bo jak sami zdajciecie soibe srawe wiekszosc projektow nie dochodzi albo do skutku albo nie zaostaja zauwazone ... mimowszystko jezeli ktos z was ma ciekawy porjekt , lub nawet sama koncepcje na prohjrkt ... chetnie porozmawiam a ten temat. jezeli ktos projekt zaczal ... chetnie porozmawiam na temat ukonczenia go ... interesuja mnie glownie platformy mobilne jak android i ios.... piszcie drodzy panstwo albo tu albo na szabla88@gmail.com
pozdrawiam

8
Oferty pracy / strona www
« dnia: Sierpień 19, 2015, 18:32:06 »
witam , poszukuje osoby ktora bylaby w stanie stworzyc dla mnie strone www . cos w stylu . foodcom.pl
bardzo podoba mi sie styl tej strony . jednak na mojej stronie beda zamieszczane ogloszenia odnosnie drewna na sprzedaz . chcialbym miec tez mozliwosc w  latwy sposob edytowac jakie drewno w jakiej ilosc i oraz z kad jest na sprzedaz . jezeli znalazlby sie ktos zainteresowany zleceniem to prosze o kotnakt . chcialbym by strona zostala wykonana pozadnie .
moj mail szabla88@gmail.com

9
Projekty rozpoczęte / Odp: Polak na emigracji
« dnia: Sierpień 02, 2015, 15:52:29 »
wlasnie koncze swoja pierwsza gre drodzy panowie :)   Narazie space shootera robie , na androida
A temat z racji ze kontrowersyjny to mi sie wydaje ze ciekawy , moze  z tymi minigrami przesadzilem ale chozi mi glowinie o platformowke w stylu mario , tyle ze o tym co sie aktualnie dzieje w PL i na swiecie .

10
Projekty rozpoczęte / Odp: Polak na emigracji
« dnia: Sierpień 02, 2015, 12:52:35 »
xender dzieki ci za rady napewno sie zastosuje.
A co do tego ze szukanie nim sie cos samemuu zrobi mysle tak samo. Jednak ja musze pisac o tym tutaj bo sammalo wiem a od was mozna sie duzo nauczyc wiec na bierzoco postepy bede zglaszal.

11
Projekty rozpoczęte / Odp: Polak na emigracji
« dnia: Sierpień 02, 2015, 12:23:17 »
lepiej nie ? 2d czy co?

12
Projekty rozpoczęte / Polak na emigracji
« dnia: Sierpień 02, 2015, 11:38:03 »
Witajcie . Mama fajny wydaje mi sie pomysl na gre . Pomyslem jest polak na emigracji ktorego zadaniem jest szybciej biec przez plansze i zbierac kase niz biegnacy razem z nim anglik .
Jako bonusowe plansze moze byc polak zbierajacy truskawki lub zemniaki na polu .
A w czasie wolnym po pracy , bedzie staral sie wypic wiecej alkoholu od anglika . to beda takie minigry .
Jako ze programista nie jestem , ani tek naprawde grafikiem 2d tez nie to w godot engine tawiam swoje pierwsze kroki i robie sobie tutoriale . Oczwiscie bede potrzebowaloosobe ktora narysuje mi wszystko , mysle ze styl 8 bitowy idealnie by sie nadal na taka gre.

13
Szkółka / Odp: Godot engine
« dnia: Sierpień 02, 2015, 11:18:14 »
gdyby kogos zainteresowal silnik godot :
tu mozna znalezc serie poradnikow
https://www.youtube.com/playlist?list=PLPI26-KXCXpBtZGRJizz0cvU88nXB-G14

14
Szkółka / Godot engine
« dnia: Lipiec 22, 2015, 21:51:32 »
Siemka dotychczas zajmowalem sie i dalej zajmuje sie grafika 3d . Jednak wkurza mnie niewiedza jaka posiadam i chce to zmienic. zainteresowalem sie silnikiem godot engine . i chce teraz uczyc sie programowania by moc tworzyc proste aplikacje / gry na androida.
jezeli macie jakies mega latwe tutoriale dla leszczy to dawajcie bede sobie robil.
pozdro . jezyka phyton nie znam wpogole i wogole nic niewiem jestem zielony bardziej niz trawa. ale cos sie poucze.

15
Dyskusje / Shadow of the Collosus i ICO
« dnia: Sierpień 25, 2014, 13:31:43 »
Witajcie moi ukochani. Ostatnio tak chodzi mi Po głowie taka myśl ze fajnym i ciekawym pomysłem mogłaby się okazać gra w własnie takim klimacie jak Shadow of the Collosus i ICO . Te gry swietne , wyważone ,a co najważniejsze dobre produkcje jak na indyki. Niema zbyt wiele grafiki , animacji oraz samego programowania.   Jedyne co jest ważne to zbudowanie mrocznego klimatu , oraz zaciekawienie gracza samą już historią.   

Każdy szuka pomysłu na grę , każdy ma chęci oraz zapał. Większość mysli o niezwykle skomplikowanych projektach.

Co o tym wszystkim myslicie?
Pozdrówka

Strony: [1] 2 3 4