Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Sequ

Strony: [1]
2
Produkcja / Odp: Port gry Xbox czy Android ?
« dnia: Maj 06, 2013, 22:50:09 »
możesz jeszcze zainwestować w Mono ( http://xamarin.com/monoforandroid ) - będziesz miał port na najpopularniejsze platformy praktycznie za nic, bo grę napisałeś jak rozumiem w xna i c# :)


( nie korzystałem, ale jestem w podobnej sytuacji i raczej wybiorę Mono )

3
Design / Odp: Bycie śledzonym
« dnia: Styczeń 01, 2011, 02:20:08 »
... SI, które mogłoby odpowiednio analizować to jak zachowuje się gracz i odpowiednio postępować. ...
w prostym FPP jest to możliwe ale w zakresie jaki opisałeś jest to niemożliwe*.
... chociaż :
Cytat: Xirdus
Kwestia paru tysięcy booli.


EDIT:
*możnaby zrobić listę postaci / miejsc gdzie taki detektyw miałby się udać po informacje lub przedmiot. Jeśli gracz by go uprzedził mógłby ocenić ( na podstawie scenariusza ) czy to coś było ważne. Jeśli tak za cel obiera gracza, jeśli nie idze do następnego miejsca. W sumie wykonalne ale trochę liniowe ;D


4
Design / Odp: Bycie śledzonym
« dnia: Styczeń 01, 2011, 00:26:56 »
@Mendrek
ciekawe czy stworzenie takiego SI byłoby wogóle możliwe. ???


 

5
Szkółka / Odp: Jaka biblioteka do gier 2D w C++?
« dnia: Maj 16, 2009, 15:48:36 »
Może warto się zainteresować direct2d  co prawda jeszcze za dobrze nie znany moduł ale kto wie co będzie w przyszłości ;D

6
Szkółka / Odp: Poruszanie obiektem z góry na dół
« dnia: Czerwiec 13, 2008, 10:37:34 »
hę? ??? nie wydaje mi się, by opóźnianie czasu to był dobry pomysł. należy uzależnić długość przesunięcia kolców od ilości czasu, który upłynął od poprzedniego sprawdzenia go, a nie zatrzymywać całą grę dla jednych kolców!

Sorry. Byłem nieprzytomny i zdawało mi się, że cały program miał tylko dotyczyć tylko tego klocka  :-[  (i w ten kod co napisałem wystarczy wcisnąć funkcję "odświeżającą")
A opóźnienie jest po to by było widać jak ten klocek się porusza a nie śmiga ;D

7
Szkółka / Odp: Poruszanie obiektem z góry na dół
« dnia: Czerwiec 12, 2008, 23:05:22 »
Ja bym to zrobił prościej ;D

/*Gdzieś na początku kodu ;D */
bool up = true;
int x = 0;
/*----*/

kolce_y +=x ;

if(up){++x;};
if(!up){--x};

++x;
if(x >= 21){up = false;};
if(x <= -21){up = true;};


(Nie chciało mi się za bardzo myśleć bo Polska wygrywa z Austrią  ;D)

//EDIT:
Poprawiłem kod ;D

8
Windows / Odp: Jak zrobić 'okienko bez okienka' ?
« dnia: Maj 17, 2008, 10:31:11 »
W ramach ścisłości dodam linki do kursów o tym:

PCmainiak
WinApi.org
Mama nadzieje, że się przyda ;D.

Strony: [1]