Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - RaptorEX

Strony: [1] 2 3 4
1
Projekty rozpoczęte / Odp: A Short Tale of Solitude
« dnia: Styczeń 19, 2013, 18:37:09 »
Dość obszerny wywiad ze mną, na temat tworzonych przeze mnie projektów oraz ogólnego zdania na temat gier niezależnych w Polsce i na świecie. Gratis zdjęcie parodiujące tryb 'be a pro' z Fify :). Zapraszam!

http://www.adventure-zone.info/fusion/articles.php?article_id=1492

2
Projekty rozpoczęte / Odp: A Short Tale of Solitude
« dnia: Wrzesień 03, 2012, 13:10:13 »
ASTOS na Steam Greenlight, prosimy o głosowanie na nas (btw. jest kilka nowych screenów)
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=93152394

3
Projekty rozpoczęte / Odp: A Short Tale of Solitude
« dnia: Lipiec 29, 2012, 21:14:51 »
Rzeczywiście pod względem fabularnym projekt jest bardzo ciekawy, rzekł bym nawet inteligentny :). Co niestety może dość mocno zawęzić wasz target.
Dowiemy się tego w odpowiednim czasie. Na razie robię wszystko, aby projekt był jeszcze bardziej klimatyczny :)
Czy przypadkiem powieść "Władca much" nie miała znacznego wpływu na kierunek jaki obrał wasz zespół.
Tak, powieśc William'a Golding'a ma dość spory wpływ na ostateczny kształt produkcji. Wpominałem o tym link:http://www.youtube.com/watch?v=9JLJmraKzOo

6
Gry / Odp: Gry z mrocznym abstrakcyjnym klimatem
« dnia: Luty 11, 2012, 00:09:52 »
może polski Downfall

7
Branża / Odp: Rozłam w zespole Ether Fields
« dnia: Styczeń 30, 2012, 21:05:14 »
Pełny respekt dla Saga ale co się będziemy oszukiwać i tak g**o będzie z samego silnika. To nie czasy kiedy jeden człowiek mógł zrobić coś przełomowego, na pewno nie w dziedzinie silników komercyjnych.
fakt, epoka John'a Carmack'a skończyła się dawno temu.

8
Projekty rozpoczęte / Odp: A Short Tale of Solitude
« dnia: Styczeń 06, 2012, 21:30:20 »
A Short Tale of Solitude - Video Dev Diary #2 : http://www.youtube.com/watch?v=9JLJmraKzOo

Oficjalna strona projektu:
http://www.phobiainteractive.com/astos/index.html

9
Projekty rozpoczęte / Odp: A Short Tale of Solitude
« dnia: Grudzień 14, 2011, 02:43:20 »
Witam,
dawno nie dawaliśmy znaku życia, co nie zmienia faktu że nie pracujemy nad projektem. Troszkę wydłuży się proces developingu ze względu na życie prywatne ( przede wszystkim studia), ale powolutku zmieżamy do przodu. :D

Obecnie najważniejsza sprawa:
  • Szukamy kogoś do tłumaczenia z PL na ENG, newsów, zapowiedzi, video dev diary, na pewnym etapie również samej gry ( przydali by się ludzie dobrze znający jezyk angielski)... my prostu nie mamy na to czasu.

Oczywiście ciągle liczymy na feedback z waszej strony. Co się podba, co nie itd. Każdy komentarz może mieć wpływ na ostateczny kształ "produktu". :D

10
Projekty rozpoczęte / Odp: A Short Tale of Solitude
« dnia: Wrzesień 25, 2011, 18:12:42 »
A Short Tale of Solitude - Video Dev Diary #1 : http://www.youtube.com/watch?v=ZhAbALN4WUo

11
Projekty rozpoczęte / Odp: A Short Tale of Solitude
« dnia: Wrzesień 19, 2011, 23:29:52 »
Obecnie szukamy kompozytora, który podejmie się zadania stworzenia klimatycznej ścieżki dźwiękowej ( pianino, jakies wstawki ze skrzypcami... przede wszystkim liczymy na inwencję twórczą ) Szczegóły: raptorex18@gmail.com

12
Projekty rozpoczęte / Odp: A Short Tale of Solitude
« dnia: Wrzesień 04, 2011, 17:35:47 »
Wygląd postaci planowaliśmy na pewnym etapie prac zmienić, ale wraz z rozwojem projektu porzuciliśmy ten zamiar. M.in. dlatego iż, idealnie wpasoują się w klimat gry oraz ( jak zauważyłeś :P ) mają pewnien ukryty sens / symbolikę. W grze znajdą się także zdubingowane rozmowy itd. w których nagraniu pomogą nam jak żeby inaczej prawdziwe dzieci :D

13
Projekty rozpoczęte / Odp: A Short Tale of Solitude
« dnia: Wrzesień 04, 2011, 14:38:39 »
Postaramy się aby gra wyszła jak najfajniej :D Tak, będzie polska wersja językowa.

14
Projekty rozpoczęte / A Short Tale of Solitude
« dnia: Wrzesień 03, 2011, 21:25:23 »

Witam!

Dość długo zwlekałem z napisaniem o projekcie na forum (być może słyszeliście już co nie co o samej grze), jednak mimo to postanowiłem to zrobić. Dlaczego? Interesuje mnie wasze zdanie, spostrzeżenia, uwagi itd.

Krótki opis (powszechnie znany) :

„A Short Tale of Solitude” to projekt który jest dla mnie, osobiście nie tylko kolejnym głupim nastawionym na survival bądź mashowanie fpsem, to coś zupełnie innego – surrealistyczna podróż przez różne stany świadomości i przerażenia. To historia Sebastiena, chłopca który w wojennej zawierusze stracił oboje rodziców i trafił do sierocińca. Co ciekawe nie jest to zwykła placówka wychowawcza ponieważ kilka tygodni wcześniej opiekunowie opuszczają swoich podopiecznych w myśl zasady ratuj się kto może. To co zastaje chłopiec to ciągła zabawa i brak jakiejkolwiek kontroli ze strony starszych. Początkowo wszystko idzie dobrze - jednak z czasem, tak jak w życiu, rodzą się konflikty i niesnaski, skutkiem których uformowane zostają cztery "obozy" walczące między sobą o dominację nad całym budynkiem.

 Grając stawiamy sobie pytanie jakim cudem mogło do tego dojść, odpowiedź jest bardzo prosta – ludzie w ekstremalnych sytuacjach pozbawieni nadzoru bądź otaczającej ich „normalności” są gotowi zrobić niemal wszystko bez względu na moralne znaczenie czynu jakiego dokonali. Tak samo jest i w tym przypadku, codziennym widokiem są tzw. „wisielce” ofiary nowego porządku, w którym jedyną zasadą jest „podporządkuj się albo giń”. Na początku wszystko wydaje się zrozumiałe, lecz z czasem cała historia zmienia się w surrealistyczny koszmar pełen symboliki i brutalności, m.in nieme postacie i ich „chore” wywody z czasem nabierające większego sensu by znów po kolejnych kilku godzinach zupełnie się „zamazać”. Na swojej drodze spotkamy nie tylko inne dzieci ale także istoty z ich najgorszych koszmarów w myśl zasady, że boimy się tego czego nie rozumiemy. Uczucie te potęguje specyficzna grafika składająca się na kontrast bieli i czerni uswiadamiając nam, że w tym świecie, w uniwersum ASTOS tylko krew może być czerwona.

 Najciekawsze dla nas jako twórców, są odczucia towarzyszące graczom trafiającym na „smaczki” o których inni nie mieli najmniejszego pojęcia. To co chcemy stworzyć to w pewnym sensie wypadkowa naszych poprzednich projektów (głównie mam na myśli Sadness Forest i Solitude). Nie były to „ślepe zaułki” developingu, ale dzieła które pozwoliły nam stworzyć coś nowego oraz oryginalnego w jak największym stopniu.

Więcej informacji:

oficialna strona/blog
      raptorex.wordpress.com

Natomiast jeżeli podobają sie wam nasze projekty klilknijcie "Lubie to" na naszej stronie na facebooku, znajdziecie tam informacje, które nie będą nadawać się na rozległy i szczegółowy wpis na blogu
      http://www.facebook.com/pages/Phobia-Interactive/254380571259627

15
Gry / Odp: Afterfall Insanity opóźnione
« dnia: Marzec 21, 2011, 16:28:16 »
Może i masz racje kuba, ale jak człowiek ogląda dzienniki dewelopera z projektu AF: Insanity to wie co się święci :D

Strony: [1] 2 3 4